• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт будівлі гуртожитку щодо заходів з енергозберігання, ремонту та облаштування (пристосування) підвальних і цокольних приміщень, які плануються до використання для укриття населення на об'єкті: Одеська національна музична академія імені А.В. Нежданової за адресою: 65020, м. Одеса, вул. Старопортофранківська,71Б» (далі – Роботи) за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.

Завершена

11 664 477.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 116 644.77 UAH
Номер: 519a34732dae4f95a58e381482eeaa54
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-28-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 28.05.2025 12:01 - 19.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.05.2025 Одеса № 104 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 22.05.2025 № 003100-18/6322-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 28.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.05.2025 № 104 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 3 UA-2025-04-28-004397-a 28.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської національної музичної академії імені А.В. Нежданової (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.04.2025 № 10, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 01.05.2025, Додаток 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі», Додаток 2 «Технічна специфікація», Додаток 4 «Проект договору» та Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівель 28.04.2025 о 15:42 – 15:44, Додаток 2 «Технічна специфікація» та Додаток 4 «Проект договору» до ТД зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.05.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.04.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.05.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ВБ СТРАЖ» (далі – ТОВ «ВБ СТРАЖ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.05.2025 № 10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.05.2025, пояснення та документи Замовника, отримані 10.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни у Додаток 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі», Додаток 2 «Технічна специфікація», Додаток 4 «Проект договору» та Додаток 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД, які 28.04.2025 о 15:42 – 15:44 розміщені та відображені в електронній системі закупівель у нових редакціях зазначених додатків до ТД, додатково до їх попередніх редакцій, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 1 Додатка 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД зазначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування. На підтвердження правової підстави володіння/користування обладнанням та матеріально-технічною базою надати у складі пропозиції витяг з оборотно-сальдової відомості або видаткові накладні або договір оренди/суборенди або договір на надання послуг, лізингу, користування тощо; а також свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» надано довідку від 12.05.2025 № 1 про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, зокрема про наявність у нього орендованого приладу електровимірювального багатофункціонального цифрового EP 180M в кількості 1 штука на підставі договору оренди обладнання від 02.01.2025 № 02/01-12, укладеного з фізичною особою-підприємцем «Шептуха Максим Миколайович». Також учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди обладнання від 02.01.2025 № 02/01-12, укладений з фізичною особою-підприємцем «Шептуха Максим Миколайович» та акт приймання-передачі обладнання в оренду від 02.01.2025. Проте у наданих у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» договорі оренди обладнання від 02.01.2025 № 02/01-12 та акті приймання-передачі обладнання в оренду від 02.01.2025 відсутня інформація про прилад електровимірювальний багатофункціональний цифровий EP 180M, який зазначений у довідці від 12.05.2025 № 1, чим не підтверджено право користування на зазначене обладнання та не дотримано вимоги пункту 1 Додатка 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВБ СТРАЖ» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.05.2025 № 10), проте зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ВБ СТРАЖ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідність в інформації та/або документах учасника ТОВ «ВБ СТРАЖ» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості зазначеному учаснику виправити вищезазначену невідповідність. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 05.06.2025 із зазначеного питання Замовник 10.06.2025 надав пояснення, що не спростовує факту встановленої невідповідності тендерної пропозиції вимогам ТД Замовника.
Період усунення порушень: 12.06.2025 17:07 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2025 17:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог Висновку Південного офісу Держаудитслужби за результатами моніторингу процедури публічної закупівлі № UA-2025-04-28-004397-a від 12.06.2025, повідомляємо наступне: Замовником вжито заходів, спрямованих на покарання певної особи у порушеннях, зазначених у висновку органу моніторингу та на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме: 1. Із уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення закупівель, уповноваженою особою Світланою Вовченко проведено роз’яснювальну роботу щодо виявлених порушень, викладених у Висновку, із детальним аналізом допущених помилок. 2. У ході вказаної роботи наголошено на обов’язковому дотриманні вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Виконуючи зобов’язання органу моніторингу щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, ректор ОНМА ім. Нежданової видала наказ №73 від 16.06.2025 року (додається) щодо притягнення до дисциплінарної відповідальності - оголошення догани фахівцю з публічних закупівель, уповноваженій особі Світлані Вовченко та з метою недопущення у подальшому порушень, направлення її на курси підвищення кваліфікації або навчання у іншій формі з питань публічних закупівель (сканований наказ додається ). 4. Для посилення контролю за дотриманням вимог законодавства під час проведення закупівель у подальшому, встановлено додаткові внутрішні механізми перевірки проектів рішень, що приймаються у межах процедури закупівлі (включаючи попередню перевірку змін до тендерної документації та рішень про відхилення пропозицій). Таким чином, Замовником вжито заходів, спрямованих на усунення причин та умов, що призвели до порушень, встановлених у висновку моніторингу, та забезпечення їх недопущення у подальшому. Ректор ОНМА ім. А. В. Нежданової Олена ХІЛЬ Текст відповіді доручено опублікувати уповноваженій особі Світлані Вовченко
Дата публікації звіту: 18.06.2025 11:25

Запити/Пояснення