• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (гемостатичний бинт, джгут-турнікет)

Завершена

8 540 126.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 401.00 UAH
Номер: a4ea646091dc40bf8318bf29c00829b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-10-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 10.06.2025 15:56 - 02.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2025 № 69-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 29 травня 2025 року № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-25-010418-a, 25.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, i.a.valter@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 Особливостей № 1178 та абзацу третього пункту 13 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей № 1178 встановлено порушення статті 22 Закону пунктів, 28 та 47 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій ТОВ ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ», «ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «САР» та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень надалі, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції станом на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості № 1178); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.04.2025 № 762; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «МЕДПРОФІЛЬ» (далі – ТОВ «МЕДПРОФІЛЬ») та «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «САР» (далі – ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «САР»); протокольні рішення уповноваженої особи від 08.05.2025 № 895 та від 14.05.2025 № 954; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем процедури закупівлі ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «САР» відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та вимог тендерної документації; пояснення та документи, отримані 18.06.2025, 23.06.2025 та 30.06.2025 від Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України (далі – Замовник) в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 29.05.2025 № 1119/25; звіт про результати проведення процедури. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахування цих особливостей. Зокрема, пунктом 2 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Згідно з абзацом третім пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), додатково в окремих полях заповнюється інформація щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 р. № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Якщо предмет закупівлі містить два та більше медичних виробів, замовником зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 24 травня 2023 р. № 4139 «Про затвердження національного класифікатора НК 024:2023 та скасування національного класифікатора НК 024:2019», який набрав чинність з 15.06.2023, національний класифікатор НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 р. № 159, скасовано. Аналізом питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 21 Закону та абзацу третього пункту 13 Порядку № 1082 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали» не містять інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого Наказом № 4139, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до підпункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що пункт 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить, зокрема, підстави щодо відхилення тендерної пропозиції, зазначені в абзаці 14 пункту 47 Особливостей: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі». Згідно зі змінами, внесеними підпунктом 15 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024, вимога щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції, яка зазначена в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, скасована цією постановою. Отже, на порушення статті 22 Закону, пунктів 28 та 47 Особливостей № 1178 тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 01.07.2025 15:59 - 16.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2025 15:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: розгляду та опрацювання висновку Державної аудиторської службою України щодо проведеного моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали (гемостатичний бинт, джгут-турнікет) за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-04-25-010418-a, з метою його виконання, та на виконання вимог абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про вжиття Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» заходів щодо усунення встановлених порушень направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом ознайомлення Уповноважених осіб Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» з результатами моніторингу Державної аудиторської служби України (службова записка № 2435 с/з від 07.07.2025).
Дата публікації звіту: 07.07.2025 17:27

Запити/Пояснення