-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт даху будівлі пождепо по вул. Київська, 236-А в м. Прилуки Чернігівська область (1-ша черга)".
Завершена
4 278 964.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 789.64 UAH
мін. крок: 1% або 42 789.64 UAH
Номер:
c8a58ffef5b74490ac34b081761cbcf8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-08-22-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.08.2025 00:00
Період моніторингу:
22.08.2025 13:37 - 13.09.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.08.2025 № 57-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2025-04-25-010350-a 25.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДКІМ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з усіма додатками до нього у машинозчитувальному форматі, та документи, що містять обов’язкову інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.04.2025 № 7, запитання до процедури та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМБУДКІМ» (далі – ТОВ «ПРОМБУДКІМ»), протокол уповноваженої особи від 08.05.2025 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2025, договір від 20.05.2025 № 113, укладений Замовником з ТОВ «ПРОМБУДКІМ» (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 23.05.2025 № 1, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.05.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.08.2025, 01.09.2025 та пояснення, надані Замовником з власної ініціативи 28.08.2025, 08.09.2025.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наступне.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного кодексу України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерством економіки України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.
Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо.
Моніторингом установлено, що Замовником 20.05.2025 оприлюднено договір закупівлі від 20.05.2025 № 113 з додатками до нього, які завантажені у форматі PDF.
Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з усіма додатками до нього у машинозчитувальному форматі, а також документи, що містять обов’язкову інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДКІМ» з урахуванням вимог Особливостей встановлено наcтупне.
Згідно з вимогами додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники торгів під час подання тендерних пропозицій повинні надати «… 1. Розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: пояснювальна записка до договірної ціни, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Всі розрахунки повинні виконуватися за допомогою автоматизованих програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством розвитку громад та території України, в останній діючій редакції…».
Відповідно до пунктів 3.23 та 4.14 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» визначено, що «…при визначенні кошторисної вартості будівельних робіт загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та прибуток визначаються відповідно до положень, встановлених розділом IV цієї Настанови…», «…загальновиробничі витрати ― це витрати будівельної організації, до яких відносяться: витрати, пов’язані з управлінням та обслуговуванням будівельного виробництва; витрати на організацію робіт на будівельних майданчиках і вдосконалення технології; витрати на здійснення заходів з охорони праці на будівельних майданчиках; інші загальновиробничі витрати. Загальновиробничі витрати включаються до виробничої собівартості будівельних робіт. Загальновиробничі витрати включаються до виробничої собівартості будівельних робіт. Перелік витрат, що враховуються у складі загальновиробничих витрат, наведено удодатку 10 цієї Настанови…».
Учасником ТОВ «ПРОМБУДКІМ» в тендерній пропозиції на виконання даної вимоги надано пояснювальну записку до договірної ціни, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів.
Проте, Учасником торгів ТОВ «ПРОМБУДКІМ» станом на дату подання тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2025 року) не надано розрахунок загальновиробничих витрат, які є невід’ємною частиною розрахунку договірної ціни, чим порушено вимоги додатку № 1 до тендерної документації Замовника.
Положеннями абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та документах, як це передбачено абзацом першим пункту 43 Особливостей, та не надано ТОВ «ПРОМБУДКІМ» можливості виправити невідповідності.
Натомість, Замовником опубліковано протокольне рішення уповноваженої особи від 08.05.2025 про визначення ТОВ «ПРОМБУДКІМ» переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.05.2025. Замовником укладено з ТОВ «ПРОМБУДКІМ» договір від 20.05.2025 № 113.
Згідно з поясненнями, наданими Замовником з власної ініціативи щодо фактичного стану виконання договору від 20.05.2025 № 113, укладеного Замовником з ТОВ «ПРОМБУДКІМ», відповідно до наданих актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3, будівельні роботи виконано підрядником у повному обсязі.
Період усунення порушень:
10.09.2025 12:18 - 25.09.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2025 12:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня! Надаємо інформацію по результатах проведення моніторингу.
Дата публікації звіту:
15.09.2025 12:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
16.09.2025 12:20
Запити/Пояснення
Номер:
355685a6920942628355c8df438a2174
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.08.2025 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт даху будівлі пождепо по вул. Київська, 236-А в м. Прилуки Чернігівська область (1-ша черга)», очікуваною вартістю 4 278 964,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-010350-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи (зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, технічне завдання, протоколи/рішення засідання тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору закупівлі від 20.05.2025 № 113, укладеного Замовником з ТОВ «ПРОМБУДКІМ» з наданням підтверджуючих документів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
85ea8ce20bc24838856581097c4388cb
Назва:
Інформація по капітальному ремонту даху
Дата опублікування:
27.08.2025 16:12
Опис:
Надаємо інформацію по капітальному ремонту даху будівлі пождепо по вул. Київська 236-А, в м. Прилуки Чернігівська область (1-ша черга).
Номер:
397bee29a5174c079618d61005810424
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.08.2025 15:36
Опис:
Повідомляємо Вас, що виконання робіт згідно договору № 113 від 20.05.2025 по капітальному ремонту даху будівлі пождепо по вул. Київська 236-А, в м. Прилуки Чернігівська область (І-ша черга) ще знаходиться на завершальній стадіі. На даний час згідно актів про виконані роботи підряднику всплачено кошти в сумі 1 693 875,97 грн.
Наразі відсутня технічна можливість (Головний бухгалтер знаходиться у відсусті) надати підтверджуючі документи в повному обсязі. При першій можливості негайно надамо необхідні документи.
Номер:
587c72f44fab4e9d88de06948b34aab3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт даху будівлі пождепо по вул. Київська, 236-А в м. Прилуки Чернігівська область (1-ша черга)», очікуваною вартістю 4 278 964,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-010350-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Згідно з вимогами додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «… 1.Розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: пояснювальна записка до договірної ціни, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат, при цьому всі зазначені в цьому пункті розрахунки повинні бути виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Всі розрахунки повинні виконуватися за допомогою автоматизованих програмних комплексів, що рекомендовані Міністерством розвитку громад та території України, в останній діючій редакції…».
Просимо надати пояснення якими документами, розміщеними у складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ПРОМБУДКІМ», підтверджено виконання вищевказаних вимог Замовника, зокрема, щодо наявності розрахунку загальновиробничих витрат? Надати інформацію разом з посиланнями на файли тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДКІМ».
2. Відповідно до вимог додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «14. Перед початком участі в процедурі, виїзд фахівця на об'єкт капітального ремонту для уточнення даних та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, що підтверджується актом обстеження об’єкта. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи та надає в складі пропозиції акт обстеження об`єкта, який складений в період уточнень пропозицій за підписом представника Замовника та датою відвідування/огляду/обстеження об`єкта. Витрати, пов’язані з оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника…».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБУДКІМ» надано акт обстеження об’єкта від 01 травня 2025 року.
В акті зазначено: найменування об`єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата складання та підписання цього акту, місце складання, місце виконання робіт тощо.
Відсутність у тендерній пропозиції даного акту є можливою підставою для відхилення Замовником пропозиції учасника.
Згідно з частиною восьмою статті 12 Закону визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Надати ґрунтовні пояснення з яких причин та з якою метою Замовником встановлено вимогу у тендерній документації, яка порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e895c5c649b45e2b1a10a5a0975e864
Назва:
Інформація по запиту
Дата опублікування:
01.09.2025 17:12
Опис:
Доброго дня!
Згідно запиту пояснюємо наступне. Замовник ніяким чином не мав на меті дискримінувати учасників процедури закупівлі. Попросивши здійснити виїзд фахівця для складання акту обстеження об`єкта, мали на меті уникнути ризиків невиконання умов договору та сформулювати у підрядника реальне уявлення про об`єми робіт та чи зможе він виконати умови договору в установлений термін.
Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації учасник надав повне підтвердження документів з урахуванням положень Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", а саме: Ліцензію АВК, пояснювальну записку до договірної ціни, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат.
Номер:
1259043f41e14b4bbb612a62bf593927
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
08.09.2025 16:13
Опис:
Доброго дня! Роботи по капітальному ремонту станом на 08.09.2025 року завершені. Надаємо вам акти виконаних робіт.