-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))»
Розрахунки за Договором проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2025 року.
Завершена
1 807 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 038.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 038.35 UAH
Номер:
6be0c3c939964cabbbc69ac769fe00d4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-23-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.06.2025 00:00
Період моніторингу:
23.06.2025 17:25 - 15.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.06.2025 № 52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 23.06.2025 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2025-04-25-008378-a 25.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Пушкар Н.Б.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції СЛКП «Флора» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, частини дев'ятої статті 26 та частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.04.2025 № 32, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.05.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Лаушкіна Сергія Вікторовича (далі – ФОП Лаушкін С.В.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ФОП Лаушкін С.В., документи, завантажені ФОП Лаушкін С.В. через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Лаушкін С.В. від 09.05.2025 № 34, тендерну пропозицію Спеціалізованого лісогосподарського комунального підприємством «Флора» (далі – СЛКП «ФЛОРА»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Лаушкін С.В. від 13.05.2025 № 35, скаргу до процедури від 16.05.2025 за номером ID: UA-2025-04-25-008378-a.c1, рішення органу оскарження від 26.05.2025 № 8341-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 29.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 28.05.2025 № 37, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.05.2025, договір від 05.06.2025 № 108 (далі – Договір), пояснення та документи від 04.07.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження (пункт 11);
- На підтвердження легальності походження товару: довідка (складена учасником в довільній формі) про найменування виробника товару (пункт 14);
- Якщо учасник є виробником товару у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару та лісовий (лісорубний) квиток (пункт 16).
В ході моніторингу встановлено, що учасником процедури закупівлі СЛКП «ФЛОРА» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
1. Довідка про найменування виробника товару від 01.05.2025 № 29;
2. Пояснювальна Записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження № 304 від 01.05.2025, в якій зазначено, зокрема, опис технічних, кількісних та якісних характеристик товарів, що закуповуються:
- деревина дров'яна непромислового використання 1 групи для опалення (граб, ясен, дуб) – 1109 м3;
3. Гарантійний лист про відповідність наданої тендерної пропозиції від 01.05.2025 № 281;
4. Довідка про місця постійного лісокористування від 01.05.2025 № 291;
5. Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250425-000056, з ідентифікаційним номером ділянки №1493073; сканована копія лісорубного квитка № 20250425-000056 від 28.04.2025, в якому визначено, що запаси деревини:
- Дров'яної — 139 м3;
- Ліквіду із крони — 49 м3.
6. Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250428-000151, з ідентифікаційним номером ділянки № 1493648; сканована копія лісорубного квитка № 20250428-000151 від 29.04.2025, в якому визначено, що запаси деревини:
- Дров'яної — 168 м3;
- Ліквіду із крони — 39 м3.
7. Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250423-000179, з ідентифікаційним номером ділянки № 1492206; сканована копія лісорубного квитка № 20250423-000179 від 24.04.2025, в якому визначено, що запас деревини:
- Дров'яної — 282 м3;
- Ліквіду із крони — 49 м3.
Разом з тим, моніторингом встановлено, що відповідно до наданих учасником СЛКП «ФЛОРА» лісорубних квитків, кількість запасів дров’яної деревини (726 м3) є меншою за кількість деревини, що є предметом закупівлі (1109 м3) та планується учасником до постачання.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (03.05.2025) у складі тендерної пропозиції учасника СЛКП «ФЛОРА» відсутня інформація про місця постачання лісокористування, з яких планувалося здійснювати постачання товару саме в кількості, передбаченій тендерною документацією.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей, в документах, що подані учасником процедури закупівлі СЛКП «ФЛОРА» у складі тендерної пропозиції.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону не надав учаснику СЛКП «ФЛОРА» виправити вищенаведені невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції.
Крім того, рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 26.05.2025 № 8341-р/пк-пз, за результатами розгляду скарги учасника СЛКП «Флора» Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції СЛКП «Флора» за процедурою закупівлі — «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2025-04-25-008378-a.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 29.05.2025, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції СЛКП «Флора».
В подальшому, в електронній системі закупівель оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення СЛКП «Флора» переможцем зазначеної процедури закупівлі від 28.05.2025 № 37.
Однак, проаналізувавши вищезазначене рішення Комісії АМКУ, встановлено наступне, а саме: «Враховуючи наведене, у складі Пропозиції Скаржника відсутня інформація про місця постачання лісокористування, з яких планувалося здійснювати постачання товару саме в кількості, передбаченій Документацією. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Таким чином, враховуючи пояснення від 04.07.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в порушення пункту 43 Особливостей після прийняття рішення органом оскарження про скасування рішення Замовника про відхилення пропозиції СЛПК «Флора», в якому вказано на наявні невідповідності в пропозиції учасника, визначені пунктом 43 Особливостей, - не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, та уклав з ним Договір.
Як наслідок, Замовник не виконав рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарги СЛКП «Флора» в частині не надання учаснику СЛКП «Флора» можливості виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Період усунення порушень:
14.07.2025 13:01 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 13:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У зв’язку з зобов’язанням ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень (Дата публікації 14.07.2025 13:01) та з метою недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених в результаті моніторингу закупівлі «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина»
(Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))». Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-25-008378-a Комунальне некомерційне підприємство «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради достроково розірвала Договір № 108 від 05.06.2025 року шляхом підписання додаткової угоди про зменшення загальної суми договору до рівня фактично виконаних зобов’язань на момент отримання даного Повідомлення, за згодою сторін.
Дата публікації звіту:
17.07.2025 17:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 17.07.2025 № 1 до договору від 05.06.2025 № 108. Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 17.07.2025.
Дата публікації:
18.07.2025 09:58
Запити/Пояснення
Номер:
a606c00fa8494b7391344e0d124f18ec
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.07.2025 17:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі деревини за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-25-008378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
2) Згідно Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- Пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження (пункт 11);
- На підтвердження легальності походження товару: довідка (складена учасником в довільній формі) про найменування виробника товару (пункт 14);
- Якщо учасник є виробником товару у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару та лісовий (лісорубний) квиток (пункт 16).
В ході моніторингу встановлено, що учасником процедури закупівлі Спеціалізованим лісогосподарським комунальним підприємством «Флора» (далі – СЛКП «ФЛОРА») у складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
1. Довідка про найменування виробника товару від 01.05.2025 № 29;
2. Пояснювальна Записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження № 304 від 01.05.2025, в якій зазначено, зокрема, опис технічних, кількісних та якісних характеристик товарів, що закуповуються:
- деревина дров'яна непромислового використання 1 групи для опалення (граб, ясен, дуб) – 1109 м3;
3. Гарантійний лист про відповідність наданої тендерної пропозиції від 01.05.2025 № 281;
4. Довідка про місця постійного лісокористування від 01.05.2025 № 291;
5. Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250425-000056, з ідентифікаційним номером ділянки №1493073; сканована копія лісорубного квитка № 20250425-000056 від 28.04.2025, в якому визначено, що запаси деревини:
- Дров'яної — 139 м3;
- Ліквіду із крони — 49 м3.
6. Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250428-000151, з ідентифікаційним номером ділянки № 1493648; сканована копія лісорубного квитка № 20250428-000151 від 29.04.2025, в якому визначено, що запаси деревини:
- Дров'яної — 168 м3;
- Ліквіду із крони — 39 м3.
7. Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток) № 20250423-000179, з ідентифікаційним номером ділянки № 1492206; сканована копія лісорубного квитка № 20250423-000179 від 24.04.2025, в якому визначено, що запас деревини:
- Дров'яної — 282 м3;
- Ліквіду із крони — 49 м3.
Разом з тим, моніторингом встановлено, що відповідно до наданих учасником СЛКП «ФЛОРА» лісорубних квитків, кількість запасів дров’яної деревини (726 м3) є меншою за кількість деревини, що є предметом закупівлі (1109 м3) та планується учасником до постачання.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В ході моніторингу встановлено, що станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (03.05.2025) у складі тендерної пропозиції учасника СЛКП «ФЛОРА» відсутня інформація про місця постачання лісокористування, з яких планувалося здійснювати постачання товару саме в кількості, передбаченій тендерною документацією.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей, в документах, що подані учасником процедури закупівлі СЛКП «ФЛОРА» у складі тендерної пропозиції.
Крім того, рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 26.05.2025 № 8341-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги учасника СЛКП «Флора» Замовника зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції СЛКП «Флора» за процедурою закупівлі — «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером ID: UA-2025-04-25-008378-a.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, 29.05.2025, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції СЛКП «Флора».
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель оприлюднено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення СЛКП «Флора» переможцем зазначеної процедури закупівлі від 28.05.2025 № 37.
Однак, проаналізувавши вищезазначене рішення Комісії АМКУ, встановлено наступне, а саме: «Враховуючи наведене, у складі Пропозиції Скаржника відсутня інформація про місця постачання лісокористування, з яких планувалося здійснювати постачання товару саме в кількості, передбаченій Документацією.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- З яких підстав Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 26.05.2025 № 8341-р/пк-пз в частині не надання учаснику СЛКП «ФЛОРА» можливість виправити наведені вище невідповідності?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
95540ac70edf4418a6a084d0d5692e44
Назва:
ПОЯСНЕННЯ з приводу рішення про моніторинг щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))» (UA-2025-04-25-008378-a) 01.07.2025 17:24.
Дата опублікування:
04.07.2025 14:59
Опис:
На виконання вимог частини п’ятої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення на Ваш запит.
Так, 25.04.2025 14:41. Замовником було оголошено процедуру закупівлі:
«код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))».
Очікувана вартість закупівлі склала 1`807`670.00 гривень (з ПДВ).
І. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
а) Обґрунтування розміру витрат:
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))» сформований згідно наявної потреби та з урахуванням очікуваної вартості предмета закупівлі.
б) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
При здійсненні закупівлі по предмету «код ДК 021:2015 - 03410000-7 – «Деревина» (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))» Уповноваженою особою до процесу організації і проведення закупівель було залучено інших працівників, які володіють відповідними компетенціями, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Комунальним некомерційним підприємством «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів. Очікувана вартість закупівлі формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник , використовуючи як загальнодоступну інформацію щодо цін на відповідний товар, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro":
Відділ культури, туризму, національностей та релігій Летичівської селищної ради UA-2025-04-16-009732-a;
Комунальне некомерційне підприємство "Віньковецька багатопрофільна лікарня" Віньковецької селищної ради Хмельницької області UA-2025-04-16-005711-a;
Вище художнє професійне училище №19 смт Гриців UA-2025-04-14-008219-a;
Державний навчальний заклад "Теофіпольський професійний аграрно-промисловий ліцей" UA-2025-04-11-003422-a;
Антонінська спеціальна школа Хмельницької обласної ради UA-2025-03-19-008865-a, та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, тощо).
За результатами вказаних дій Замовником було сформовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби з урахуванням вимог зазначених у додатку 2 до тендерної документації.
При оголошенні закупівлі в додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» встановлені загальні, технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі.
ІІ. З яких підстав Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 26.05.2025 № 8341-р/пк-пз в частині не надання учаснику СЛКП «ФЛОРА» можливість виправити наведені вище невідповідності?
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель своїм рішенням від 26.05.2025 року № 8341-р/пкпз зобов'язала КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРАЖНЯНСЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ДЕРАЖНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 02004226) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Спеціалізованого лісогосподарського комунального підприємства "Флора" (код ЄДРПОУ: 31122513) за процедурою закупівлі — "код ДК 021:2015 - 03410000-7 – "Деревина" (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-25-008378-a.
В мотивувальній частині свого рішення комісія зазначала, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, ми, як Замовник, не надали учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушивши вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону під час розгляду його тендерної пропозиції.
За висновками Комісії Антимонопольного комітету України, тендерна пропозиція Скаржника, СЛКП «Флора» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протокольному рішенні від 13.05.2025 №35.
Неправомірно відхиливши Пропозицію СЛКП «Флора» з підстав, наведених у протокольному рішенні від 13.05.2025 №35, ми, як Замовник порушили вимоги пункту 44 Особливостей.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов'язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Замовник зобов’язаний вжити заходів для виконання рішення АМКУ, навіть якщо воно ще не оприлюднене в повному обсязі, але вже прийняте і відоме (була оприлюднена інформація про резолютивну частину рішення).
Замовник протокольним рішенням особи, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради (код ЄДРПОУ 02004226) №36 від 28 травня 2025 року скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Спеціалізованого лісогосподарського комунального підприємства "Флора" (код ЄДРПОУ: 31122513) за процедурою закупівлі - "код ДК 021:2015 - 03410000-7 – "Деревина" (Деревина дров`яна непромислового використання I групи для опалення (граб, ясен, дуб))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04- 25-008378-a, та оприлюднив даний протокол (сканована копія протоколу додається).
Після скасування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції СЛКП «Флора» Замовник протокольним рішенням особи, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель Комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради № 37 від 28 травня 2025 року розглянув по новому тендерну пропозицію СЛКП «Флора» в інформаціях та документах, врахувавши при цьому мотивувальну частину рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, визнав СЛКП «Флора» переможцем процедури закупівлі і повідомив рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Дані рішення Замовника, Комунального некомерційного підприємства «Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради № 36 від 28 травня 2025 року і № 37 від 28 травня 2025 року не оскаржувалися в установленому законодавством порядку.
Виходячи з викладеного, вважаємо що Замовник в повному обсязі виконав вимоги рішення Антимонопольного комітету України від 26.05.2025 року № 8341-р/пкпз. не порушуючи при цьому прав і законних інтересів учасника публічних закупівлі, СЛКП «Флора».
Додатки: 1.Сканована копія протокольного рішення Комунального некомерційного підприємства
«Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради
(код ЄДРПОУ 02004226) №36 від 28 травня 2025 року.
2.Скакнована копія протокольного рішення Комунального некомерційного підприємства
«Деражнянська міська багатопрофільна лікарня» Деражнянської міської ради
(код ЄДРПОУ 02004226) №37 від 28 травня 2025 року.