-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення (Послуги з прання білизни (ДК 021:2015: 98312000-3 - Послуги з чищення текстильних виробів))
Завершена
632 917.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 329.17 UAH
мін. крок: 1% або 6 329.17 UAH
Номер:
6d18640ec7b3479baf0df7cfc881a1fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-24-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2025 00:00
Період моніторингу:
24.06.2025 16:52 - 16.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2025 №178
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 24.06.2025 №178.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-24-013172-a, 24.04.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішення Органу оскарження; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік (електронний протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-04-24-016098-a); обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення; оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; електронний протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Медклін»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025 №б/н та від 03.06.2025 №б/н; опубліковану інформацію щодо осарження ТОВ «Фірма «Медклін» рішення Замовника про відхилення його тендерної пропозиції (скарга UA-2025-04-24-013172-a.b1) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №8648-р/пк-пз від 30.05.2025); оприлюднену інформацію щодо виконання Замовником рішення Органу оскарження; тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Медклін», опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Фірма «Медклін» та інформацію про усунення ТОВ «Фірма «Медклін» таких невідповідностей (окрім питань, обставин та документів, що були предметом розгляду Органом оскарження); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «Фірма «Медклін» як переможцем тендеру документи; договір від 09.06.2025 №ПР-5/25; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень:
08.07.2025 17:13 - 12.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2025 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
ca07858794f74520b723ebe63fe27b4d
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству «Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня»
Дата опублікування:
26.06.2025 11:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-24-013172-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Кам'янка-Бузька центральна районна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dd5b1df08a3b4f23ac157aedf85ff799
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.06.2025 15:20
Опис:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація: Послуги з прання та прасування білизни повинні відповідати вимогам Інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 30.04.2014р. № 293 (із змінами) та вимогам Замовника. Мийні засоби повинні мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби для прання, які будуть використовуватися при пранні білизни. Забір білизни для прання та прасування здійснюється за вимогою замовника (не пізніше одного календарного дня з дня отримання заявки).
Характеристика надання послуг:
І. Здача-приймання білизни:
1. Брудна білизна до пральні доставляється у мішках з тканини (2 шари тканини), полімерних матеріалів, пластику, іншої водонепроникної тканини, у інших водонепроникних ємностях з маркуванням "БРУДНА БІЛИЗНА".
Чиста білизна транспортується до Замовника у мішках з тканини з маркуванням "ЧИСТА БІЛИЗНА".
2. До прання приймаються: білизна - за вагою та кількістю.
3. Приймання білизни повинно здійснюватися поштучно, з внесенням кількості одиниць по видах до спеціального документу – накладної/ або акт надання послуг, яку веде Учасник. Після приймання кожної окремої партії білизни у накладній/ або акт надання послуг проставляється підпис уповноваженої особи, яка здає білизну.
ІІ. Вимоги щодо прання білизни:
1. Прання білизни здійснюється з додержанням усіх норм та правил для прання білизни для закладів охорони здоров’я затверджених Наказом МОЗ від 30.04.2014р. № 293.
2. Прання повинно бути за повним циклом: прання, ополіскування, віджимання, крохмалення, сушіння, прасування. Якість випраної білизни замовник оцінює візуально за її чистотою, відсутністю забруднень і плям, порівнянням країв і середини таких виробів, як простирадла, наволочки, підковдри - постільна білизна та кольорова білизна (рушник,
пеленка, простирадло, ватник, салфетка) від використання озокериту.
3. Прання, ополіскування та віджим в пральних машинах повинні відбуватись без механічного пошкодження виробів.
4. Для видалення специфічних забруднень (жирових, білкових, плям крові та інших) повинні застосовуватись спеціальні плямовивідні засоби відповідно з нормативними документами.
5. Після прання вироби повинні бути чистими, без плям, без неприємного запаху та дефектів.
6. Після полоскання на виробах не повинно бути миючого засобу. При наявності залишків
миючого засобу необхідно провести додаткове полоскання.
ІІІ. Вимоги до прасування білизни:
1. Прасування білизни проводиться на спеціалізованому обладнанні без допущення зносу білизни, більш ніж нормативний знос при пранні та прасуванні.
2. Випрана білизна повинна бути рівномірно просушеною, добре відпрасованою, без зморшок, заломів, складок, перекосів, підпалин.
Вологість виробу повинна бути не більше 12 %.
3. Після проведення прання та прасування білизна зважується та вага кожної окремої партії вноситься до відповідних документів.
4. Випрасувана білизна комплектується партіями відповідно до партій, котрі приймалися та перевіряються згідно з накладними або акт надання послуг представниками Замовника та Учасника.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням інформації, отриманої з цінових пропозицій надавачів послуг. Очікувана вартість 632 917 грн. Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на основі - визначення потреби з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. - формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних характеристик. - розрахунок очікуваної вартості відбувся шляхом аналізу отриманих цінових пропозицій надавачів послуг (шляхом отримання трьох цінових пропозицій) до оголошення проведення відкритих торгів із особливостями (подаються у прикріпленому файлі).