• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного аварійного ремонту санвузла (2 поверх, молодша школа) Ліцею № 10 ім. В.Г. Короленка Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 20/23.

Завершена

936 005.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 360.05 UAH
Номер: 2293048acad34d4c9f16faec0afc2d73
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.05.2025 17:37 - 10.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 19.05.2025 № 54-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16. UA-2025-04-24-012339-a, 24.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 983-71-85, i.m.kokhno@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення абзацу 3 пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання відповідності внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення та абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; укладання договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю порушень - не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення порушень: - недопущення встановлених порушень у подальшому; - притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення; - оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 10 ім. В.Г. Короленка Полтавської міської ради (далі − замовник) UA-P-2025-04-24-014776-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену Протоколом уповноваженої особи замовника від 24.04.2025 №36; тендерну документацію зі змінами від 25.04.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МОНТАЖ"; Протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 05.05.2025 № 37; договір про надання послуг від 13.05.2025 № 9 (далі – договір) на суму 936 004,94 грн (без ПДВ) з ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МОНТАЖ"; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю оприлюднену від 23.05.2025. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушенням замовником абзацу 3 пункту 4-1 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Станом на момент проведення моніторингу обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайт замовника https://lyceum10.pp.ua/ або на сайті головного розпорядника http://osvitapoltava.gov.ua/ (розділ закупівлі) - відсутнє. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 23.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «На власному сайті Ліцею № 10 (https://lyceum10.pp.ua) у розділі «Прозорість та інформаційна відкритість» - «Публічні закупівлі» - «Закупівлі в системі PROZORRO.GOV.UA» https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender?text=21064694 По цим лінкам можна перейти на сайт PROZORRO.GOV.UA і побачити всі закупівлі Ліцею № 10 ім. В.Г. Короленка Полтавської міської ради та відповідні документи.», яка не спростовує вказаного порушення. Отже, замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайт замовника https://lyceum10.pp.ua/ або на сайті головного розпорядника http://osvitapoltava.gov.ua/ (розділ закупівлі) чим порушено пункт 4-1 Постанови № 710. Моніторингом питання внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме абзацу 4 пункту 54 Особливостей в частині неоприлюднення переліку змін в окремому документі. Абзацом 4 пункту 54 Особливостей визначено, що Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Проте моніторингом, встановлено, що на порушення абзацу 4 пункту 54 Особливостей замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносяться. Відомості електронної системи закупівель свідчать, що замовником були внесені зміни до тендерної документації в частині підпункту 1 пункту 1 розділу 1 Додатку 4, а саме «*Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015:45320000-6 - Ізоляційні роботи та/або по предмету закупівлі» змінено на «*Аналогічним вважається договір за ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи». З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 23.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «У додатку № 4 до тендерній документації (зразок заповнення) було змінено лише код ДК 021:2015: 45320000-6 - Ізоляційні роботи та/або по предмету закупівлі на ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (був допущений технічний недогляд).», яка не спростовує порушення встановленого в моніторингу. Таким чином, замовником порушено процедуру внесення змін до тендерної документації відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не надання вимоги про усунення невідповідностей. Відповідно пункту 3.1 розділу 3 Додатку 4 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що - «на підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надати діючі посвідчення про проходження навчання із знання Закону України «Про охорону праці».». При цьому, учасником ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МОНТАЖ" було завантажено файл «006 Довідка працівники.pdf», у якому надані копії посвідчень №4 та №10, виданих Навчальним центром з охорони праці на ім’я Литецького Вадима Вікторовича лише титульних сторін, отже тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Нормою абзацу 1 пункту 43 Особливостей встановлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, замовником не надано вимоги про усунення невідповідностей учаснику ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МОНТАЖ". З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 23.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь: «Перевірка документів щодо вимог підпункту 3.1 пункту 3 додатку до тендерної документації здійснювалася шляхом перевірки протоколів № 348 від 15.10.2024 року та № 345 від 15.10.2024 року засідання експертної комісії з перевірки знань з питань охорони праці, де зазначений результат заліку. Зворотною сторону посвідчення Литецький В.В. надав .Під час завантаження на сайт стався технічний збій при формуванні пакету документів. Прикріпили не повний файл з документами.», яка не спростовує вказаного порушення. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника чим порушено вимоги абзацу 1 пункту 43 Особливостей. Моніторингом питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення замовником пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині неоприлюднення замовником в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 23.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного порушення: «Щодо машинозчитувальний формат, ми вважали, що .pdf формат при скануванні – це і є машинозчитувальний формат, тому що при відкритті цього договору в програмі ABBYYFine Reader 14 працює пошук, як при роботі з програмою Word.». Замовник оприлюднив договір надання послуг від 13.05.2025 №9 в електронній системі закупівель та всі додатки до нього лише у форматі PDF чим порушив вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 28.05.2025 17:09 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 17:09

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 16/0044/2025/пр
Дата відкриття провадження: 24.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 16/0044/2025/пн

Запити/Пояснення