-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)
Завершена
733 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 215.00 UAH
мін. крок: 0% або 215.00 UAH
Номер:
b5b16fe7245f41ffb24a78e2cdd9f94f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 12:50 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2025 № 60-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 03.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.06.2025 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2025-04-24-002993-a 24.04.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції по лоту 1 ФОП Куратьєва Б.В. встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерної пропозиції ФОП Куратьєва Б.В. (лоти 2, 3), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.05.2025 № 34 (лот 1), укладеного з ФОП Куратьєвим Б.В., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Державної установи «Миколаївський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.04.2025 (протокол № 38) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій (лоти 1, 2, 3); тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Куратьєва Бориса Валерійовича (далі – ФОП Куратьєв Б.В.) (лоти 1, 2, 3); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (лот 1); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 48 (лот 1), від 06.05.2025 № 47 (лот 2) та від 06.05.2025 № 46 (лот 3); повідомлення про наміри укласти договори про закупівлі (лоти 1, 2, 3); договір від 14.05.2025 № 34 (лот 1) (далі – Договір про закупівлю), договір від 12.05.2025 № 35 (лот 2) та договір від 12.05.2025 № 36 (лот 3); пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі оформлених, як окремі додатки до тендерної документації. Зокрема, вищезазначені переліки Замовник об’єднав в один додаток, а саме: додаток № 1 до тендерної документації.
Моніторингом процедури закупівлі за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Куратьєва Б.В. (лот 1) встановлено наступне.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-04-24-002993-a по лоту 1 Замовник закуповує, зокрема Малонат агар у кількості 0,25 кілограма.
Крім того, Замовник в Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації по лоту 1 також визначив вимогу щодо Малонат агару у кількості 0,25 кг (позиція 15 по лоту 1).
Учасник ФОП Куратьєв Б.В. у складі тендерної пропозиції (лот 1) надав порівняльну таблицю від 30.04.2025 № 11 (файл «4 Порівняльна таблиця.pdf»), відповідно до якої запропонував поставити Малонат агар у кількості 0,3 кг, що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України кількість продукції є істотною умовою господарського договору.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також встановлено, що в подальшому Замовник уклав договір від 14.05.2025 № 34 (лот 1) з ФОП Куратьєвим Б.В., відповідно до специфікації якого кількість Малонат агару складає 0,3 кілограма.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Куратьєва Б.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, визнав цього учасника переможцем торгів по лоту 1 та уклав з ним Договір про закупівлю (лот 1), умови якого не відповідають оголошенню про проведення відкритих торгів UA-2025-04-24-002993-a та вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень:
11.06.2025 15:39 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 15:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання, зазначеного у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.05.2025 № 34 (лот 1), укладеного з ФОП Куратьєвим Б.В., з дотриманням положень Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту:
16.06.2025 15:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
16.06.2025 17:10
Запити/Пояснення
Номер:
a0d35efd7b9642f0b4d84b37225ae8b1
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.06.2025 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (ЛОТ №1, ЛОТ № 2 та ЛОТ № 3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-24-002993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c0f27754ffe5496c9679d22242c305cc
Назва:
Поясненя стосовно запиту ДАСУ від 04.06.2025 р.
Дата опублікування:
06.06.2025 11:08
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Стосовно питання першого:
Процедура закупівлі за предметом закупівлі згідно ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви) здійснена з дотриманням та у відповідності до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (надалі-Закон).
Відповідно до абз. 1 п. 14 Постанови № 1178, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). На підставі службової записки завідувача бактеріологічної лабораторії щодо потреби забезпечення лабораторними реактивами для проведення лабораторних досліджень, до якої було додано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та комерційні пропозиції від постачальника, уповноваженою особою була підготовлена тендерна документація.
При визначені очікуваної вартості предмета закупівлі замовник використовував рекомендації Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін», проведенням моніторингу цін, шляхом здійснення пошуку, збору аналізу інформації про ціну на аналогічний товар (шляхом моніторингу вартості предмету закупівлі на сайтах PROZORRO та Інтернет-ресурсів: https://agar.com.ua/) комерційних пропозицій (Додаються).
Стосовно другого питання:
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено на офіційному веб-сайті ДУ «Миколаївський ОЦКПХ МОЗ» https://mk.cdc.gov.ua/ в розділі Документи/ Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви).
Додаток:
– Обґрунтування закупівлі станом на 24.04.2025р.;
– Комерційні пропозиції ТОВ «НВП «АГАР ЮА» станом на 18.04.2025р. – 2 аркуша;
– Комерційна пропозиція ФОП Куратьєв Б.В станом на 27.02.2025р. – 2 аркуша;
– Комерційна пропозиція ТОВ «Глансфарма» станом на 27.02.2025р. – 2 аркуша;
– Комерційна пропозиція ФОП Сльозко Є.С. станом на 27.02.2025р. – 2 аркуша;
– Службова записка – 3 аркуша;
– Обґрунтування технічно-якісних характеристик предмета закупівлі – 8 арк.;
– Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі – 1 арк.
Номер:
ad46d639944246f5a84a7268494ef5d9
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.06.2025 16:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (ЛОТ № 1, ЛОТ № 2 та ЛОТ № 3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-04-24-002993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» Замовник по Лоту № 1 встановив конкретні медико-технічні вимоги щодо фасування товару, а саме фасування флаконів по 0,25 кг за наступними позиціями: 1-10, 12-20, 24 та 26-30. Крім того, Замовник в тендерній документації встановив вимогу щодо надання учасником Малонат агару у кількості 0,25 кг (позиція 15 по Лоту № 1).
Учасник ФОП КУРАТЬЄВ БОРИС ВАЛЕРІЙОВИЧ у складі тендерної пропозиції у файлі (Порівняльна таблиця.pdf) пропонує товар по позиціям 1-10, 12-20, 24 та 26-30 у фасуванні по 0,1 кг. Також пропонує поставити Малонат агар у кількості 0,3 кг.
У зв’язку із вище зазначеним, пропоную пояснити, яким чином тендерна пропозиція ФОП КУРАТЬЄВ БОРИС ВАЛЕРІЙОВИЧ відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» по Лоту № 1?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3350e7a05145417fa23dc5ff4790c582
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
09.06.2025 09:59
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Стосовно питання від 05.06.2025 року:
Відповідно до п.2 додатку №2 Технічні вимоги до тендерної документації, якщо учасник пропонує еквівалент він повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю (яка містить детально розписану порівняльну характеристику), якою підтвердити відповідність товару за усіма показниками товару, що є предметом даних торгів. Еквівалентом в розрізі даної тендерної документації вважається лікарський препарат, який має однакові з запропонованим в технічному завданні біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату.
Згідно з отриманою порівняльною таблицею від ФОП Куратьєва Б.В. у позиціях 1-10, 12-20,24, 26-30 технічні та якісні характеристики відповідають замовленим,але запропоновано фасування товару по 0,1 кг замість 0,25 кг (що не впливає на біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату). В порівняльній таблиці ФОП Куратьєва Б.В. позиція 15 запропоновано фасування товару по 0,1 кг замість фасування 0,25 кг та загальна кількість по закупівлі цієї позиції склала 0,30 кг, що не впливає на біологічні, токсикологічні, фармацевтичні та терапевтичні властивості препарату, також це не призвело до збільшення запланованої суми бюджету торгів.
На підставі вищезазначеного було прийнято пропозицію ФОП Куратьєва Б.В., на даний час зобов’язання по договору виконуються.
Дане зауваження буде прийнято до уваги в подальших процедурах закупівель.