• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)

Завершена

733 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 215.00 UAH
Номер: b5b16fe7245f41ffb24a78e2cdd9f94f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 03.06.2025 12:50 - 25.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.06.2025 № 60-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 03.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 03.06.2025 № 60-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 7 UA-2025-04-24-002993-a 24.04.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 51) 237-62-61, v.o.aloshyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції по лоту 1 ФОП Куратьєва Б.В. встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, розгляду тендерної пропозиції ФОП Куратьєва Б.В. (лоти 2, 3), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.05.2025 № 34 (лот 1), укладеного з ФОП Куратьєвим Б.В., з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Державної установи «Миколаївський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 24.04.2025 (протокол № 38) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій (лоти 1, 2, 3); тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Куратьєва Бориса Валерійовича (далі – ФОП Куратьєв Б.В.) (лоти 1, 2, 3); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (лот 1); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 48 (лот 1), від 06.05.2025 № 47 (лот 2) та від 06.05.2025 № 46 (лот 3); повідомлення про наміри укласти договори про закупівлі (лоти 1, 2, 3); договір від 14.05.2025 № 34 (лот 1) (далі – Договір про закупівлю), договір від 12.05.2025 № 35 (лот 2) та договір від 12.05.2025 № 36 (лот 3); пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація не містить перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі оформлених, як окремі додатки до тендерної документації. Зокрема, вищезазначені переліки Замовник об’єднав в один додаток, а саме: додаток № 1 до тендерної документації. Моніторингом процедури закупівлі за результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Куратьєва Б.В. (лот 1) встановлено наступне. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-04-24-002993-a по лоту 1 Замовник закуповує, зокрема Малонат агар у кількості 0,25 кілограма. Крім того, Замовник в Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації по лоту 1 також визначив вимогу щодо Малонат агару у кількості 0,25 кг (позиція 15 по лоту 1). Учасник ФОП Куратьєв Б.В. у складі тендерної пропозиції (лот 1) надав порівняльну таблицю від 30.04.2025 № 11 (файл «4 Порівняльна таблиця.pdf»), відповідно до якої запропонував поставити Малонат агар у кількості 0,3 кг, що не відповідає вимогам Замовника. Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України кількість продукції є істотною умовою господарського договору. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також встановлено, що в подальшому Замовник уклав договір від 14.05.2025 № 34 (лот 1) з ФОП Куратьєвим Б.В., відповідно до специфікації якого кількість Малонат агару складає 0,3 кілограма. Зважаючи на вищезазначене, Замовник на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ФОП Куратьєва Б.В., як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, визнав цього учасника переможцем торгів по лоту 1 та уклав з ним Договір про закупівлю (лот 1), умови якого не відповідають оголошенню про проведення відкритих торгів UA-2025-04-24-002993-a та вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень: 11.06.2025 15:39 - 26.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання, зазначеного у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором від 14.05.2025 № 34 (лот 1), укладеного з ФОП Куратьєвим Б.В., з дотриманням положень Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 16.06.2025 15:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.06.2025 17:10

Запити/Пояснення