-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Органічні засоби для зелених насаджень
Відсутні
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Номер:
a41ecce191be49eea7b13ab849158b4e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:33 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 54-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.05.2025 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24. UA-2025-04-24-001448-a, 24.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-04-24-001687-a КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СПЕЦЕКО" ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника № 374, № 375 від « 24 » квітня 2025р.; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.05.2025 року № 392; тендерну пропозицію учасника ФОП «ЛІСНЯНСЬКА ЄВГЕНІЯ АНДРІЇВНА»; повідомлення про намір укласти договір; Договір поставки товару №105 від 12.05.2025, укладений з ФОП «ЛІСНЯНСЬКА ЄВГЕНІЯ АНДРІЇВНА» на суму 800000,00грн (без ПДВ); відповідь замовника від 23.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
28.05.2025 17:11 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
e217e01157614da8b7e2d40977261530
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2025 16:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 800000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-24-001448-a
та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- на виконання вимоги тендерної документації замовника (пункт 1 та 3 розділ 2 Додатк 2 до тендерної документації) учасник ФОП "ЛІСНЯНСЬКА ЄВГЕНІЯ АНДРІЇВНА" в складі тендерної пропозиції надав «Сертифікати з ведення діяльності з виробництва та реалізації продукції, що є придатною для використання в органічному сільському господарстві та переробці органом/організацією, яка має право на даний вид діяльності, а саме за Стандартом з органічного виробництва та переробки, що є еквівалентним до Постанов Регламентів ЄС № 834/2007 та № 889/2008» на засоби грунтопокращувальні органічні Antirag weed та «Антибур’ян» торгівельної марки «Клін Грас», термін дії яких закінчився 13.04.2023 року. Яким чином замовником перевірено відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП "ЛІСНЯНСЬКА ЄВГЕНІЯ АНДРІЇВНА" вимогам тендерної документації замовника? Поясніть наведене.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8bdee22ab89d45439587addd2958eda5
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 14:33
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Органічні засоби для зелених насаджень», ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція, очікуваною вартістю 800000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-24-001448-a) КП «Спец Еко» (далі – Підприємство) повідомляє наступне.
Очікувана вартість предмету закупівлі Підприємством визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, шляхом порівняння ринкових цін, а саме здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направлено письмові запити цінових пропозицій.
Щодо дії сертифікатів повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог тендерної документації, Замовником визначено, що Учасник повинен надати Сертифікат з ведення діяльності з виробництва та реалізації продукції, що є придатною для використання в органічному сільському господарстві та переробці органом/організацією, яка має право на даний вид діяльності, а саме за Стандартом з органічного виробництва та переробки, що є еквівалентним до Постанов Регламентів ЄС № 834/2007 та № 889/2008. Термін дії сертифікату на момент подачі тендерної пропозиції замовником не вказано/не вимагався.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить конкретного терміну дії сертифікатів, що подаються учасниками тендеру. Тому, якщо термін дії сертифікату не вказано в тендерній документації або не було висунуто вимог щодо терміну дії, то сертифікат вважається дійсним на момент подачі пропозиції.
Крім того, відповідно до частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), а з 19.05.2023 за абзацом 2 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав для відмови учаснику в участі в торгах, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тобто учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, що вимагаються умовами закупівлі та відповідають таким вимогам, не більше й не менше.
Отже учасником надані документи, які вимагались Замовником, правових підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника у Замовника не було. Дана позиція неодноразово підтверджена практикою АМКУ.
Крім цього повідомляємо, що в Технічній специфікації Додаток 2 до цієї ТД в вимогах щодо якості предмета закупівлі (пункт 1) встановлено, що товар, який постачається, повинен бути новим, строк випуску не раніше 2023 року. Строк дії сертифікату з ведення діяльності з виробництва та реалізації продукції, що є придатною для використання в органічному сільському господарстві та переробці органом/організацією, яка має право на даний вид діяльності, а саме за Стандартом з органічного виробництва та переробки, що є еквівалентним до Постанов Регламентів ЄС № 834/2007 та № 889/2008.
В складі пропозиції учасником-переможцем закупівлі наданий даний сертифікат «12 Сертифікат ЄС на антираг. pdf» та «16.5 Сертифікат ЄС на грунт засіб.pdf» в якому строк зазначений до 13.04.2023 р. (далі – Сертифікат).
В інструкції по застосування засобів на: «Засіб грунтопокращувальний органічний Antirag weed торгової марки «CLEAN GRASS»» та «Засіб грунтопокращувальний органічний «Клін Грас «Антибур’ян тм «CLEAN GRASS»» на які вимагався Сертифікат зазначено гарантійний термін придатності, який становить три роки з дати виготовлення засобів.
Засоби: «Засіб грунтопокращувальний органічний Antirag weed торгової марки «CLEAN GRASS»» та «Засіб грунтопокращувальний органічний «Клін Грас «Антибур’ян тм «CLEAN GRASS»» виготовлені в період грудень 2022 р. - січень 2023 р., що підтверджується наданим у складі пропозиції Договором поставки № 12 від 01.02.2023 року на поставку засобів. Даний договір підтверджує, що вище зазначені засоби були виготовлені до лютого 2023 роки, під час дії Сертифікату. Крім цього, з документів на поставку за Договором, який укладений за результатами даної закупівлі № 105 від 12.05.2025 р. вбачається дата виготовлення цих засобів – грудень 2022-січень 2023 р.
Повідомляємо, що дані засоби планується використати до жовтня 2025 року, до закінчення терміну придатності.