-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Забезпечення охорони об’єкта
Завершена
1 119 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 190.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 190.00 UAH
Номер:
cc2a46df9ee549aeaee91b892591d77c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 10:50 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2025
№158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.05.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.05.2025 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-04-23-012573-a 23.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Радіоастрономічного інституту Національної академії наук України, (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 22.04.2025 №8), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 01.05.2025, Договір від 07.05.2025 №82311, пояснення Замовника від 15.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено наступне.
Згідно з вимогами Додатку 8 «Документи, які надаються учасником торгів» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно до вимог, зазначених у Додатку 5 до тендерної документації. Ці документи повинні підтверджувати виконання вимог, до послуг, які закуповуються, якщо це вимагається законом.
Відповідно до пункту 7 Додатку 5 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням наявності у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць в районі знаходження об’єкту), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції адреси дислокації та фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, та оригіналів чи копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування.
Згідно з підпункту 1 пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання.
В складі тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ надано файл (Мат.-тех. база.PDF) в якому містяться копій свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування. Проте, зазначені копії не чіткі та не розбірливі для читання.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно вищезазначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.05.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…В складі тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ надано файл (Мат.-тех. база.PDF) в якому містяться копії свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування. Файл додається. Оцінюючі наданий файл з боку Замовника, було виявлено, що копії свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування у наведеному файлі чіткі та розбірливі для читання.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель підпункту 1 пункту 1 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, оскільки вищевказані документі надані в складі тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ є не чіткими, не розбірливими для читання та не достатня для отримання інформації про транспортні засоби.
Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень:
28.05.2025 11:33 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 11:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому
Дата публікації звіту:
02.06.2025 20:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Оприлюднено інформацію
Дата публікації:
02.12.2025 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
3e449bb067c146718b8b9631afc6f1b5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Забезпечення охорони об’єкта » ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-23-012573-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з вимогами Додатку 8 “Документи, які надаються учасником торгів” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно до вимог, зазначених у Додатку 5 до тендерної документації. Ці документи повинні підтверджувати виконання вимог, до послуг, які закуповуються, якщо це вимагається законом.
Відповідно до пункту 7 Додатку 5 “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням наявності у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць в районі знаходження об’єкту), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції адреси дислокації та фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, та оригіналів чи копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування.
Згідно з пп.1 пункту1 розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання.
В складі тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ надано файл (Мат.-тех. база.PDF) в якому містяться копій свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування. Проте, зазначені копії не чіткі та не розбірливі для читання.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6e78ca932b63499eaa1a4b7cff0fd5af
Назва:
На виконання Запиту Північно-східниго офісу держаудитслужби 12 травня 2025р.
Дата опублікування:
15.05.2025 16:49
Опис:
На Ваш запит повідомляємо:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі сформована на підставі комерційного дослідження ринку з урахуванням реальних обставин праці (наприклад: можливість виїжджати озброєною групою швидкого реагування в комендантську годину), на предмет вартості даних послуг та виходячи з мінімальних потреб для забезпечення постійної охорони об’єкта Національного Надбання і на підставі аналізу аналогічних потреб на ці послуги. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на основі наших власних потреб на охорону та з урахуванням аналізу інформації охоронних організацій. ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ за кодом ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги оприлюднено на власному веб-сайті (відповідно до постанови №710 КМУ від 11 жовтня 2016 р.). Посилання додається.
http://rian.kharkov.ua/index.php/ru/government-procurement
2. Згідно з вимогами Додатку 8 “Документи, які надаються учасником торгів” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), відповідно до вимог, зазначених у Додатку 5 до тендерної документації. Ці документи повинні підтверджувати виконання вимог, до послуг, які закуповуються, якщо це вимагається законом. Відповідно до пункту 7 Додатку 5 “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із зазначенням наявності у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць в районі знаходження об’єкту), що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції адреси дислокації та фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, та оригіналів чи копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. Згідно з пп.1 пункту1 розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовника, Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання. В складі тендерної пропозиції Учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ надано файл (Мат.-тех. база.PDF) в якому містяться копії свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування. Файл додається. Оцінюючі наданий файл з боку Замовника, було виявлено, що копії свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування у наведеному файлі чіткі та розбірливі для читання. На Ваш запит додаємо автентичну версію файла «Службове авто.PDF». Файл додається.