-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціальний робочий одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Завершена
9 720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 48 600.00 UAH
Номер:
0cc35e88306f4fb7a33e3b30d65b823f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 14:58 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 № 44-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 26.05.2025 № 44-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
3. UA-2025-04-23-010397-a; 23.04.2025
Дані автоматичних індикаторів ризиків. Інна Швець.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВ-ФАРМ» встановлено порушення пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СПІКАРД», своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального некомерційного підприємства "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.04.2025 № Т-29/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.05.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УМТК» (далі – ТОВ «УМТК»), інформацію щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника ТОВ «УМТК», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника про відхилення ТОВ «УМТК» від 06.05.2025 № Т-29/2, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АВ-ФАРМ» (далі – ТОВ «АВ-ФАРМ»), інформацію щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВ-ФАРМ», обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВ-ФАРМ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника про відхилення ТОВ «АВ-ФАРМ» від 08.05.2025 № Т-29/3, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПІКАРД» (далі – ТОВ «СПІКАРД»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 08.05.2025 № Т-29/4, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.05.2025, договір про закупівлю товарів від 16.05.2025 № 163 на суму 9 462 900,00 грн. з ПДВ (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 04.06.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АВ-ФАРМ» встановлено наступне.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АВ-ФАРМ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей), про що зазначено у протокольному рішенні (протоколі) уповноваженої особи від 08.05.2025 № Т-29/3 (далі – протокол № Т-29/3).
Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 розділу III Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» та Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» Спеціальний робочий одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» до тендерної документації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник процедури закупівлі Учасник надає порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Крім того, відповідно до вимог пункту 10 цього ж розділу на основну тканину, яка зазначена в Таблицях №3, 4, 5 Додатку №3 Учасник надає в складі тендерної пропозиції: сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом (організацією) та протокол випробувань, виданий уповноваженим органом (організацією), який(ка) акредитований(на) в Національному агентстві з акредитації України, що повинен підтвердити відповідність всім значенням показників, які зазначені в Таблицях №3, 4, 5 Додатку № 3 до тендерної документації.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» Спеціальний робочий одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» технічні вимоги пошиття спеціального одягу мають відповідати вимогам наказу Міністерства охорони здоров’я України №1020 від 07.12.2012 року «Опис зовнішнього вигляду обмундирування працівників системи екстреної медичної допомоги України».
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі учасником ТОВ «АВ-ФАРМ» у складі тендерної пропозиції надано наступні документи:
- Довідку від 29 квітня 2025 вих.№29/04-19 (файл «порівняльна характеристика.рdf»), в якій міститься порівняльна таблиця із зазначенням технічного опису запропонованих характеристик виробів, а саме: куртка демісезонна (жіноча) червона, штани демісезонні (жіночі) червоні, футболка трикотажна (жіноча) червона, куртка демісезонна (чоловіча) червона, штани демісезонні (чоловічі) червоні, футболка трикотажна (чоловіча) червона, жилет ЕМД (чоловічий) червоний, жилет ЕМД (жіночий) червоний, жилет розвантажувальний червоний.
- Протоколи випробувань: № 2023.01.09.21.02 від 21.09.2023 на тканину арт. SPARTAK з синтетичних штапельних волокон змішаних із бавовною з масло відштовхуючим просоченням, № 2023.01.09.21.05 від 21.09.2023 на тканину арт. TIRA з синтетичних штапельних волокон змішаних із бавовною, № 2023.01.09.18.03 від 18.09.2023 2023 на тканину арт. TRON з масловодовідштовхуючим просоченням видані випробовувальною лабораторією ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» (файли «СВ.ПВ SPARTAK.pdf», «СВ.ПВ TIRA.pdf» «СВ.ПВ TRON.pdf»), що підтверджують відповідність всім значенням показників, які зазначені в Таблицях №3, 4, 5 Додатку 3 до тендерної документації.
- Сертифікати відповідності до основної тканини для пошиття демісезонного одягу (куртки демісезонні, штани демісезонні, жилет ЕМД, жилет розвантажувальний), які зазначені в Таблицях №3, 4, 5 Додатку №3 до тендерної документації.
Моніторингом встановлено, що на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вищевказаним вимогам тендерної документації учасником ТОВ «АВ-ФАРМ» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист № 29/04-18 від 29.04.2025 (файл «Порівняльна характеристика.рdf», стор. 15) згідно якої Учасник гарантує про те, що для підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам перед поставкою товару, буде надано по одному екземпляру кожного виробу для погодження (відповідності опису технічних вимог) його із Замовником.
Однак, у протоколі № Т-29/3 Замовником, зокрема, зазначено:
«1. Пунктом 1 та 2 Розділу III «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам до предмету закупівлі, які викладені у Додатку №3 до тендерної документації.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник надає порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Також Пунктом 10 даного розділу передбачено, що на основну тканину, яка зазначена в Таблицях №3, 4, 5 Додатку №3 Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом (організацією); протокол випробувань, виданий уповноваженим органом (організацією), який(ка) акредитований(на) в Національному агентстві з акредитації України, що повинен підтвердити відповідність всім значенням показників, які зазначені в Таблицях №3, 4, 5 Додатку № 3 до тендерної документації. На виконання вимог Учасником надано заповнену порівняльну таблицю та Протоколи випробувань.
Під час розгляду Порівняльної таблиці «Технічний опис виробів» (Таблиця №1) було встановлено, що куртка демісезонна (жіноча/чоловіча) червона містить: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений термодруком (мал. №4). Проте, у Порівняльний таблиці «Зразки та опис знаків (малюнків)» (Таблиця №2) Учасник зазначив, що: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений машинною вишивкою».
2. «Під час розгляду Порівняльної таблиці «Технічний опис виробів» (Таблиця №1) було встановлено, що Учасником не зазначена конкретна характеристика висота пояса для штанів демісезонних (жіночих, чоловічих) червоних».
3. «Під час розгляду Порівняльної таблиці «Технічний опис виробів» (Таблиця №1) було встановлено, що футболка трикотажна (жіноча/чоловіча) червона містить: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений термодруком. Проте, у Порівняльний таблиці «Зразки та опис знаків (малюнків)» (Таблиця №2) Учасник зазначив, що: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений машинною вишивкою».
4. «Під час розгляду Порівняльної таблиці «Технічний опис виробів» (Таблиця №1) було встановлено, що жилет ЕМД (жіночий/чоловічий) червоний містить: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений термодруком (мал. №4)». Проте, у Порівняльний таблиці «Зразки та опис знаків (малюнків)» (Таблиця №2) Учасник зазначив, що: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений машинною вишивкою. Також, Учасником не зазначена конкретна кількість стібків в 1 см строчки».
5. «Під час розгляду Порівняльної таблиці «Технічний опис виробів» (Таблиця №1) було встановлено, що для жилету розвантажувального червоного Учасником не зазначено конкретний розмір настроченої текстильної застібки на клапані, по горизонталі».
6. «Згідно інформації, що зазначена Учасником у Порівняльної таблиці «2. Тканина основна для виготовлення жилету ЕМД» (Таблиця №4) – поверхнева густина дорівнює 249,0 г/м². Згідно Протоколу випробувань (СВ, ПВ SPARTAK.pdf) поверхнева густина дорівнює 249,5 г/м², а не 249,0 г/м², як було зазначено Учасником у Таблиці №4».
7. «Учасником надано Порівняльну таблицю «3. Тканина основна для виготовлення жилету розвантажувального» (Таблиця №5), проте у даній таблиці зазначені не усі характеристики тканини».
Згідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас, Замовник в порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВ-ФАРМ» у складі його тендерної пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ «АВ-ФАРМ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі його тендерної пропозиції.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовником 04.06.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, в якому, зокрема, зазначено: «Відповідно до наданої інформації Учасником, у таблицях «Технічний опис виробів» та «Зразки та опис знаків (малюнків)», Замовник не може встановити яким ж, все-таки, методом Учасник буде наносити написи, адже термодрук (термотрансферний друк) - це технологія нанесення зображень або написів на текстиль, пластик, папір або інші матеріали шляхом переносу спеціальної термотрансферної плівки або фарби за допомогою температури та тиску, а машинна вишивка - це технологія нанесення написів або зображень на текстиль шляхом автоматичного вишивання нитками за допомогою вишивальної машини.
Різниця між машинною вишивкою та термодруком полягає у способі нанесення зображення на тканину, вартості, зовнішньому вигляді, а отже це два різні способи нанесення зображення, які не є еквівалентом.
Під час розгляду порівняльної таблиці «Технічний опис виробів» Замовнику не зрозуміло, яка саме буде висота пояса в штанах демісезонних (жіночих, чоловічих) червоних та скільки стібків буде в 1 см строчки, при виконанні швів армованими нитками під час пошиття жилету ЕМД (жіночого, чоловічого) червоного. Для жилету розвантажувального червоного Учасником не зазначено конкретний розмір настроченої текстильної застібки на клапані, по горизонталі».
Проте, дане пояснення не спростовує виявленого порушення з огляду на наступне.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для відхилення замовником пропозицій.
Так, відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, закрема:
- учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей.
Натомість, Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому основною метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Отже, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «АВ-ФАРМ» у складі його тендерної пропозиції, чим не надав можливість учаснику ТОВ «АВ-ФАРМ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі його тендерної пропозиції та, як наслідок, в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВ-ФАРМ» та не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
При тому, різниця між остаточною ціновою пропозицією ТОВ «АВ-ФАРМ» та остаточною ціновою пропозицією ТОВ «СПІКАРД» (переможець торгів, з яким укладено договір про закупівлю) складає 3 472 900,00 гривень.
Період усунення порушень:
12.06.2025 12:36 - 27.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 12:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. від 12.06.2025 року Замовником вжито заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Зокрема, 18.06.2025 року на електронну та поштову адресу ТОВ "Спікард" було направлено лист №1373 щодо дострокового розірвання договору. Про результати розірвання договору Замовником буде повідомлено належним чином.
Дата публікації звіту:
18.06.2025 11:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником прийнято рішення про розірвання договору (додаткова угода №1 від 19.06.2025)
Дата публікації:
30.06.2025 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
0b9a63c95a2d4e92830a943da59f156e
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
30.05.2025 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі спеціального робочого одягу для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-23-010397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) (додається в окремому файлі).
Номер:
a573616021914223b2046e99931d9fdf
Назва:
Запит на пояснення розглянуто.
Дата опублікування:
04.06.2025 19:06
Опис:
На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на запит.
1. Очікувана вартість предмета закупівлі «код ДК 021:2015 - 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» Спеціальний робочий одяг для працівників бригад екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» - UA-2025-04-23-010397-a визначена на підставі інформації, яка міститься у відкритих джерелах, комерційних пропозицій потенційних учасників закупівлі (копії додаються) та згідно рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України №1020 від 07.12.2012 року «Опис зовнішнього вигляду обмундирування працівників системи екстреної медичної допомоги України» та потреб Замовника.
2. Згідно вимог пункту 1 та 2 Розділу III «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним характеристикам до предмету закупівлі, які викладені у Додатку №3 до тендерної документації.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник повинен надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
Пунктом 10 розділу III Додатку №1 передбачено, що на основну тканину, яка зазначена в Таблицях №3, 4, 5 Додатку № 3 Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом (організацією), Протокол випробувань, виданий уповноваженим органом (організацією), який(ка) акредитований(на) в Національному агентстві з акредитації України, що повинен підтвердити відповідність всім значенням показників, які зазначені в Таблицях №3, 4, 5 Додатку № 3 до тендерної документації.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «АВ-ФАРМ» на виконання вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю (файл - порівняльна характеристика. рdf) та Протоколи випробувань.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВ-ФАРМ» Замовником було встановлено наступні невідповідності інформації, зазначеної Учасником, у порівняльній таблиці та протоколах випробувань:
У порівняльній таблиці «Технічний опис виробів», яку надав Учасник, було зазначено, що куртка демісезонна (жіноча/чоловіча) червона містить: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений термодруком (мал. №4). Проте, у Порівняльний таблиці «Зразки та опис знаків (малюнків)» Учасник зазначив, що: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», буде нанесений машинною вишивкою.
У цій же порівняльній таблиці Учасником було зазначено, що футболка трикотажна (жіноча/чоловіча) червона містить: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений термодруком (мал. №4). Але, знову ж таки у Порівняльний таблиці «Зразки та опис знаків (малюнків)» Учасник зазначив, що: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», буде нанесений машинною вишивкою.
Отже, зазначена учасником інформація не підтверджується наданим протоколом випробувань, згідно вимоги пункту 10 розділу III Додатку №1 до ТД.
Під час подальшого аналізу Порівняльної таблиці «Технічний опис виробів», наданої Учасником, було встановлено, що жилет ЕМД (жіночий/чоловічий) червоний містить: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», нанесений термодруком (мал. №4)». Але, у Порівняльний таблиці «Зразки та опис знаків (малюнків)» Учасник зазначив, що: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА» буде нанесений машинною вишивкою.
Отже, у порівняльній таблиці «Технічний опис виробів» Учасник зазначає, що на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА», буде нанесений термодруком (мал. №4), проте у порівняльний таблиці «Зразки та опис знаків (малюнків)» Учасник зазначив, що: на спині – світло-відбивний напис «ЕКСТРЕНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА» (мал. №4), буде нанесений машинною вишивкою. Відповідно до наданої інформації Учасником, у таблицях «Технічний опис виробів» та «Зразки та опис знаків (малюнків)», Замовник не може встановити яким ж, все-таки, методом Учасник буде наносити написи, адже термодрук (термотрансферний друк) - це технологія нанесення зображень або написів на текстиль, пластик, папір або інші матеріали шляхом переносу спеціальної термотрансферної плівки або фарби за допомогою температури та тиску, а машинна вишивка - це технологія нанесення написів або зображень на текстиль шляхом автоматичного вишивання нитками за допомогою вишивальної машини.
Різниця між машинною вишивкою та термодруком полягає у способі нанесення зображення на тканину, вартості, зовнішньому вигляді, а отже це два різні способи нанесення зображення, які не є еквівалентом.
Під час розгляду порівняльної таблиці «Технічний опис виробів» Замовнику не зрозуміло, яка саме буде висота пояса в штанах демісезонних (жіночих, чоловічих) червоних та скільки стібків буде в 1 см строчки, при виконанні швів армованими нитками під час пошиття жилету ЕМД (жіночого, чоловічого) червоного. Для жилету розвантажувального червоного Учасником не зазначено конкретний розмір настроченої текстильної застібки на клапані, по горизонталі.
У порівняльній таблиці «2. Тканина основна для виготовлення жилету ЕМД» Учасником вказано, що поверхнева густина дорівнює 249,0 г/м². Проте, згідно Протоколу випробувань (СВ, ПВ SPARTAK.pdf) поверхнева густина дорівнює 249,5 г/м², отже Учасник зазначив недостовірну інформацію у наданій порівняльній таблиці, що порушує вимоги пункту 10 розділу III Додатку №1 до ТД.
Аналізуючи порівняльну таблицю «3. Тканина основна для виготовлення жилету розвантажувального», Замовник не зумів встановити наступні показники тканини, що буде використана для пошиття жилету розвантажувального, а саме:
- стійкість до роздирання (за основою/утоком), Н;
- розривне навантаження (за основою/утоком), Н;
- стійкість забарвлення до дії поту, бал;
- стійкість забарвлення до дії органічних розчинників, бал;
- стійкість до стирання по площині, циклів;
- повітропроникність, дм3/м2с;
- зміна лінійних розмірів після мокрої обробки (за основою та утоком), %;
- стійкість до дії мастил, бал.
Звертаємо увагу, що Закон та Особливості не надає учаснику права виконувати вимоги тендерної документації на власний розсуд, визначаючи обсяг та зміст інформації, який, на думку учасника, є достатнім для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідності технічній специфікації.
При поданні тендерної пропозиції Учасник повинен був виконати вимоги Замовника та надати ту інформацію, яка вимагалась тендерною документацією.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На основі вищесказаного, надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв або допущених іншим невідповідностей у документах, окрім вимог, що стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції .
Іншими словами, Замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення коли:
-відсутнє забезпечення тендерної пропозиції;
-відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
-якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція -не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги Розділу III «ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 1 до тендерної документації, в частині «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», є підтвердженням технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Невиконання вимог в цій частині – є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції.