-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Навчальне обладнання для створення осередку з викладання навчального предмету «Захист України» за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі».
Завершена
525 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 625.00 UAH
Номер:
7e5520b874654929b4f6abc14fc094e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:35 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
19.05.2025 № 54-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.05.2025 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2025-04-23-009565-a, 23.04.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-2).
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 14.05.2025 № 152 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ТА МОЛОДІ КОТЕЛЕВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі − замовник) UA-P-2025-04-23-010573-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.04.2025 №41; тендерну пропозицію учасника ФОП Кутенков Іван Максимович; протокол уповноваженої особи від 06.05.2025 № 46; тендерну пропозицію учасника ФОП Веліченко Ірина Віталіївна; повідомлення про намір укласти договір від 08.05.2025; договір про закупівлю товару від 14.05.2025 № 152 на суму 423 918,00 грн (без ПДВ) з ФОП Веліченко Ірина Віталіївна; відповідь замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднену 23.05.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині наступного.
Згідно з нормами абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Так, відповідно до підпункті 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації замовником встановлено вимогу, що переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Треба зазначити, що замовником 08.05.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Веліченко Ірина Віталіївна.
В той же час, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що документи, підтверджуючі відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей завантажені переможцем процедури закупівлі 13.05.2025, тобто на 5-й день з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 23.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив: «Щодо документів для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей: дане питання не було відслідковано Замовником належним чином, в зв'язку з великим обсягом замовлень для створення осередку з викладання навчального предмету «Захист України».
Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Веліченко Ірина Віталіївна, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Натомість, між замовником і ФОП Веліченко Ірина Віталіївна укладено договір про закупівлю товару від 14.05.2025 № 152 на суму 423 918,00 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень:
28.05.2025 17:11 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 17:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником розірвано договір №152 від 14.05.2025 року
Дата публікації звіту:
30.05.2025 11:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
09.09.2025 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
7cf4dd1afad94761b5fa6a5998b08ad3
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2025 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 525000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-23-009565-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ);
- яким чином замовником перевірено виконання вимог тендерної документації в частині підтвердження переможцем виконання пункту 5.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.», зазначені у Додатку 7 до тендерної документації.
Так, згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 08.05.2025, а документи для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей переможцям ФОП Веліченко Ірина Віталіївна завантажено 13.05.2025, що перевищує строк оприлюднення на 1 день. Поясніть вказане.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
3b7e6bb2f56740319ced04e3b754455c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.05.2025 13:10
Опис:
Пояснення:
1) Замовник здійснював моніторинг цін на сайтах https://b-pro.com.ua/katalog/zahist-vitchizni , https://odo.com.ua/catalog/zakhyst_ukrayiny/ , https://stemclass.com.ua/catalog/defender-of-the-fatherland , також отримані комерційні пропозиції від ТОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «БІ-ПРО», та ТОВ «2Д3Д» , згідно чого визначено очікувану вартість (додаються).
2) Посилання на оприлюднення на власному веб сайті інформації щодо оголошення закупівлі. https://kotelva-osvita.gov.ua/
3) Щодо фінансування закупівлі надаємо копію рішення від 18 лютого 2025 р № 4235 (в додатку №3 КПКВ 0611292, 0611291)
4) Щодо документів для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей:
дане питання не було відслідковано Замовником належним чином, в зв'язку з великим обсягом замовлень для створення осередку з викладання навчального предмету «Захист України».