• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області

ДК 021:2015 код 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області) Класи наслідків (відповідальності) – СС2 Категорія будівлі - НК 018:2023: «1261» Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції згідно: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі – 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень нуль копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не повинна містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.

Торги відмінено

6 189 342.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 946.71 UAH
Номер: d64364d554a94e61956145c51fac9f18
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 26.05.2025 17:35 - 17.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.05.2025 № 56-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 26.05.2025 № 56-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-04-23-005437-a, 23.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, v.v.shevchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу культури, спорту та молоді Глобинської міської ради (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-23-006327-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.04.2025 б/н; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАС ГРУП»; протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.05.2025 № 4; повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2025; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 29.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови №1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення: - абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; - абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення переможця процедури закупівлі, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстави, зокрема визначеної у підпункті 6 пункту 47 Особливостей. Згідно з пунктом 4 додатку 3 до тендерної документації замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Так, згідно з додатком 1 до тендерної документації замовника, проектно-кошторисна документація, включає виконання таких робіт як: «Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь вогнезахистом із забезпеченням класу вогнезахисту R60». Разом з цим, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2025 № 314 (далі – Постанова № 314) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1. Відповідно до Додатку 2 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану» Постанови № 314 документом, який дає право на провадження господарської діяльності такої, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є ліцензія. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАС ГРУП» надано декларацію про провадження господарської діяльності № 117229/25 та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій відсутній вид господарської діяльності - виконання робіт протипожежного призначення, в той час як технічним завланням тендерної документації замовника передбачено виконання таких робіт. Таким чином, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАС ГРУП» відсутній документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, отримання яких передбачено законом, а саме на виконання робіт протипожежного призначення, що суперечить вимогам тендерної документації замовника. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 27.05.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі. Згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. При цьому тендерна документація не містила вимог, що учасники торгів зобов’язані у випадку наявності в технічному завданні до предмету закупівлі інших робіт, в т.ч. спеціалізованих, надавати саме на етапі подання тендерної пропозиції додаткових дозвільних документів на провадження окремих видів діяльності, що не належать до загальної категорії робіт: «Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури»». Вказане твердження є безпідставним, оскільки тендерна документація створюється безпосередньо Замовником, за результатами аналізу відомостей та інформації, необхідної останньому для підтвердження відповідності учасника тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Замовником в тендерній документації, а саме пунктом 4 додатком 3 тендерної документації чітко визначена та встановлена вимога про надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Разом з цим законодавством передбачено отримання такого документу, як ліцензії для виконання робіт протипожежного призначення, які включені до проектно-кошторисної документації замовника. Відповідно до норм абзацу 1 пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ДАС ГРУП». Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема, передбаченим в пункті 5 Додатку 3 та Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Так, згідно пункту 5 Додатку 3 передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни пропозиції, складеного у відповідності до Технічного завдання (Додатку 1 до тендерної документації), а саме: договірну ціну (тверда) з пояснювальною запискою; локальний кошторис; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат. В той час, аналізом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП» встановлено, що тендерна пропозиція учасника складена не у відповідності до Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Так, зокрема, в «Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01» (далі – Локальний кошторис) для виконання робіт передбачено: - пунктом 12 локального кошторису «Цвяхи будівельні 4,0х100 мм - 0,048 т»; - пунктом 25 локального кошторису «Цвяхи будівельні 4,0х120 мм - 0,023 т»; - пунктом 78 локального кошторису «Цвяхи будівельні 4,0х100 мм - 0,0365 т». Натомість, учасник ТОВ «ДАС ГРУП» в складі тендерної пропозиції надає «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01» (Локальний кошторис на будівельні роботи.pdf), в якому визначає, що при виконання робіт будуть застосовані: - пунктом 12 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Цвяхи будівельні 4,0х100 мм - 0,048 т»; - пунктом 25 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Цвяхи будівельні 4,0х120 мм - 0,023 т»; - пунктом 78 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Цвяхи будівельні 4,0х120 мм - 0,0365 т». За даними відкритих джерел вага 1 цвяху 4*100 становить 10 грам, при цьому вага цвяху 4*120 - 11,5 грам. Враховуючи викладене вазі 0,0365 т цвяхів 4*100 розрахунково відповідає кількість - 3 650 штук, в той час як вазі 0,0365 т цвяхів 4*120 розрахунково відповідає менша кількість цвяхів, а саме 3174 штук. Тобто, учасником змінено пункт 78 - та запропоновано цвяхи іншого розміру (4*120 замість 4*100), що призвело до зменшення їх кількості на 476 штук від кількості цвяхів за розміром передбаченим в тендерній документації Замовником. Таким чином, учасником ТОВ «ДАС ГРУП» надано розрахунок «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01», який не відповідає розрахункам, визначеним в Технічному завданні Додатку 1 тендерної документації замовника в частині заміни розмірів цвяхів (позиція 78 локального кошторису) за незмінної ваги, що призвело до зменшення їх обсягу (кількості). З урахуванням всього вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» суперечить вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню, а отже, за вказаних обставин, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію вказаного учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено Замовником.
Період усунення порушень: 16.06.2025 17:54 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2025 17:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Розгляд питання щодо скасування рішення №4 від 14.05.2024 року щодо прийняття рі-шення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «ДАС ГРУП» по предмету: ДК 021:2015 код 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2025-04-23-005437-a) (далі – предмет закупівлі), з урахуванням виявлених невід-повідностей (порушень) тендерної пропозиції ТОВ «»ДАС ГРУП» вимогам тендерної докумен-тації в ході проведення Моніторингу UA-M-2025-05-26-000091 ● d64364d554a94e61956145c51fac9f18, затвердженого Начальником Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами моніторингу закупівлі Салогуб Іриною Іванівною (наказ від 26.05.2025 № 56-З), висновок щодо якого оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу (16 червня 2025 року). Уповноважена особа повідомила, що за результатами виявлених невідповідностей в ході проведення Моніторингу, Органом контролю встановлено: «Згідно з пунктом 4 додатку 3 до тендерної документації замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення елект-ронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відпо-відність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наяв-ність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній докумен-тації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендер-ній документації, а саме достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій госпо-дарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2025 № 314 (далі – Постанова № 314) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду гос-подарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської дія-льності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів лі-цензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1. Відповідно до Додатку 2 «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провади-тися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану» Постанови № 314 документом, який дає право на провадження господарської діяльності такої, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення є ліцензія. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАС ГРУП» надано декларацію про прова-дження господарської діяльності № 117229/25 та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в якій відсутній вид господарсь-кої діяльності - виконання робіт протипожежного призначення, в той час як технічним завдан-ням тендерної документації замовника передбачено виконання таких робіт. Таким чином, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАС ГРУП» відсутній до-кумент дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, отримання яких передбачено законом, а саме на виконання робіт протипожежного призначення, що суперечить вимогам тендерної документації замовника. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозві-льного характеру. Так, згідно з додатком 1 до тендерної документації замовника, проектно-кошторисна до-кументація, включає виконання таких робіт як: «Фарбування металевих поґрунтованих повер-хонь вогнезахистом із забезпеченням класу вогнезахисту R60». Разом з цим, відповідно до Пос-танови Кабінету міністрів України «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2025 № 314 (далі – Постанова № 314) у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що надає право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності/виду госпо-дарської діяльності або частини виду господарської діяльності, крім видів господарської діяль-ності за переліком згідно з додатком 2, подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з додатком 1. Таким чином, замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «ДАС ГРУП». Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» не відповідає ви-могам тендерної документації, зокрема, передбаченим в пункті 5 Додатку 3 та Додатку 1 Ін-формація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Так, згідно пункту 5 Додатку 3 передбачено надання учасником у складі тендерної пропо-зиції розрахунку договірної ціни пропозиції, складеного у відповідності до Технічного завдання (Додатку 1 до тендерної документації), а саме: договірну ціну (тверда) з пояснювальною запис-кою; локальний кошторис; відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат. В той час, аналізом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП» встановлено, що тендерна пропозиція учасника складена не у відповідності до Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Так, зокрема, в «Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01» (далі – Локаль-ний кошторис) для виконання робіт. передбачено: - пунктом 12 локального кошторису «Цвяхи будівельні 4,0х100 мм - 0,048 т»; - пунктом 25 локального кошторису «Цвяхи будівельні 4,0х120 мм - 0,023 т»; - пунктом 78 локального кошторису «Цвяхи будівельні 4,0х100 мм - 0,0365 т». Натомість, учасник ТОВ «ДАС ГРУП» в складі тендерної пропозиції надає «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01» (Локальний кошторис на будівельні роботи.pdf), в якому визначає, що при виконання робіт будуть застосовані: - пунктом 12 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Цвяхи будівельні 4,0х100 мм - 0,048 т»; - пунктом 25 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Цвяхи будівельні 4,0х120 мм - 0,023 т»; - пунктом 78 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 «Цвяхи будівельні 4,0х120 мм - 0,0365 т». За даними відкритих джерел вага 1 цвяху 4*100 становить 10 грам, при цьому вага цвя-ху 4*120 - 11,5 грам. Враховуючи викладене вазі 0,0365 т цвяхів 4*100 розрахунково відповідає кількість - 3 650 штук, в той час як вазі 0,0365 т цвяхів 4*120 розрахунково відповідає менша кількість цвяхів, а саме 3174 штук. Тобто, учасником змінено пункт 78 - та запропоновано цвяхи іншого розміру (4*120 замість 4*100), що призвело до зменшення їх кількості на 476 штук від кількості цвяхів за розміром передбаченим в тендерній документації Замовником. Таким чином, учасником ТОВ «ДАС ГРУП» надано розрахунок «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01», який не відповідає розрахункам, визначеним в Технічному завданні Додатку 1 тендерної документації замовника в частині заміни розмірів цвяхів (по-зиція 78 локального кошторису) за незмінної ваги, що призвело до зменшення їх обсягу (кількості). З урахуванням всього вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» суперечить вимогам тендерної документації, а саме технічному завданню, а отже, за вказаних обставин, замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію вказаного учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено Замовником.». За наявних висновків Моніторингу постає питання у скасуванні рішення про визначенні ТОВ «ДАС ГРУП» переможцем закупівлі з огляду на той факт, що пропозиція вказаного учасника не відповідає технічному завданню, що визначено тендерною документацією, а також не містить дозвільного документа на виконання робіт протипожежного призначення. Відтак нами розглядається питання про скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ДАС ГРУП» із встановлених тверджень за Висновком Моніторингу. Цей факт самостійного усунення виявленого Органом контролю порушення Замовником свідчить про наявність підстав для звільнення від адміністративної відповідальності уповноваженої особи. 2. Прийняття рішення про відміну закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Постанови про особливості з метою виконання зобов’язань, що покладені на Замовника згідно Висновку Моні-торингу UA-M-2025-05-26-000091 ● d64364d554a94e61956145c51fac9f18 по предмету закупівлі. Розділом 3 «Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері пу-блічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» Висновку Моніторингу UA-M-2025-05-26-000091 ● d64364d554a94e61956145c51fac9f18 по предмету закупівлі встановлено наступне: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». З огляду на вказане уповноважена особа приймає рішення про відміну закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Постанови про особливості: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень» з метою виконання зобов’язань, що покладені на Замовника згідно Висновку Моніторингу UA-M-2025-05-26-000091 ● d64364d554a94e61956145c51fac9f18 по предмету закупівлі. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фі-нансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформа-ції в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодав-ства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, а саме шляхом надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти та-ких порушень, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності. ВИРІШИЛА: 1. За наслідками зазначеного вище Уповноважена особа прийняла рішення щодо ска-сування рішення №4 від 14.05.2024 року щодо прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «ДАС ГРУП» по предмету: ДК 021:2015 код 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2025-04-23-005437-a) (далі – предмет закупівлі), з урахуванням виявлених невідповідностей (порушень) тен-дерної пропозиції ТОВ «»ДАС ГРУП» вимогам тендерної документації в ході проведення Моні-торингу UA-M-2025-05-26-000091 ● d64364d554a94e61956145c51fac9f18, затвердженого Началь-ником Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результа-тами моніторингу закупівлі Салогуб Іриною Іванівною (наказ від 26.05.2025 № 56-З), висновок щодо якого оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу (16 червня 2025 року). 2. За наслідками зазначеного вище Уповноважена особа прийняла рішення про відміну закупівлі згідно підпункту 2 пункту 50 Постанови про особливості з метою виконання зо-бов’язань, що покладені на Замовника згідно Висновку Моніторингу UA-M-2025-05-26-000091 ● d64364d554a94e61956145c51fac9f18 по предмету закупівлі Забезпечити оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протокольне рішення щодо обставин, які передбачені цим рішенням. На цьому засідання завершити.
Дата публікації звіту: 18.06.2025 14:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 04.07.2025 16:45

Запити/Пояснення