-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
за кодом ДК 39160000-1 «Шкільні меблі» ( 39162100-6 «Навчальне обладнання» для навчальних кабінетів закладів освіти Хаджибейського району м. Одеси)
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Номер:
f17c437c4a4c400ebca11fc463a1bf6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 12:10 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2025 Одеса № 97
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5406-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.05.2025 № 97
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2025-04-23-004085-a 23.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності умов ТД та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов ТД та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.04.2025 № 23-04-2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «4 Д ГРУП» (далі – ТОВ «4 Д ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «4 Д ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «4 Д ГРУП» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 06.05.2025 № 06-05-25 та від 23.05.2025 № 23-05-2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.05.2025, договір про закупівлю товарів від 19.05.2025 № 120/25, пояснення та документи, надані Замовником 26.05.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 2 пункту 10 Особливостей за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем процедури закупівлі ТОВ «4 Д ГРУП» укладено договір про закупівлю товарів від 19.05.2025 № 120/25 (далі – Договір), який оприлюднено в електронній системі закупівель 20.05.2025.
Відповідно до пункту 12.1 розділу XII «Додатки до договору» Договору, визначено, що невід'ємною частиною цього Договору є, зокрема: Специфікація (Додаток № 1).
Проте Замовником оприлюднено Договір та додатки до нього не у повному обсязі, а саме: неоприлюднено останню сторінку Додатка № 1 «Специфікація» до Договору.
Слід зазначити, що відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 23.05.2025 повторно оприлюднив Договір та всі додатки до нього у повному обсязі з порушенням встановленого терміну, тобто на четвертий робочий день з дня його укладення, чим не дотримав вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
28.05.2025 15:40 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 15:40
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0102/2025/пр
Дата відкриття провадження:
08.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог, зазначених у Висновоку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-23-004085-a, а саме: здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, Замовником вжиті відповідні заходи. Наказом від 29.05.2025 № 80 уповноважена особа притягнута до матеріальної відповідальності (додається). Також проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту:
30.05.2025 12:03
Запити/Пояснення
Номер:
a747b064eacf45dd89b56fe4f2f0c8f5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2025 15:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9a58d0cbd0e24f348758399cb3ae2451
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
26.05.2025 14:15
Опис:
Пояснення на запитання
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснювалося відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України № 275 від 18.02.2020 року.
З метою формування очікуваної вартості предмета закупівлі нами було направлено запити до декількох виробників та постачальників відповідної продукції. У відповідь були отримані комерційні пропозиції, які містили вичерпну інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик товару, а також цін за одиницю продукції.
На основі отриманих пропозицій було визначено орієнтовний діапазон ринкових цін. З метою об'єктивного та економічно обґрунтованого підходу було застосовано метод порівняння ринкових цін. Ціна за одиницю товару множилась на кількість, необхідну для задоволення реальних потреб. Таким чином, розраховано загальну очікувану вартість предмета закупівлі.
Перелік та специфікація предмета закупівлі формувалися з урахуванням реальних потреб замовника, а саме — забезпечення належних умов для освітнього процесу відповідно до державних стандартів освіти та навчальних програм. Характеристики були визначені з урахуванням функціонального призначення, безпеки, ергономічності, довговічності та відповідності діючим нормативам.
Розмір бюджетного призначення визначено виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, сформованої на підставі вищезазначеного аналізу, з урахуванням фінансових можливостей замовника та обсягів фінансування, передбачених відповідними бюджетними асигнуваннями. (Три комерційні пропозиції додаються). Також додаємо скріншоти аналогічних товарів з мережі Інтернет.
Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-malinovskiy.
2. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Відповідь.
0611184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам - 1398182,90 грн.
0611183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»600067,10 грн.