• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з доступу до Комп'ютерної Програми центральної обробки даних для автоматизованого винесення постанов про накладення адміністративного стягнення на території Львівської міської територіальної громади

Завершена

627 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 277.50 UAH
Номер: 9c5d4e364bda456da2969d6f61344f02
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-24-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 24.06.2025 16:51 - 16.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.06.2025 №178 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 24.06.2025 №178. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-23-002791-a, 23.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІП Україна», визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог підпункту 1 пункту 44, пункту 47 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби, для недопущення аналогічного порушення, при проведенні закупівель в подальшому враховувати норми пункту 47 Особливостей №1178 та здійснювати перевірку публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-23-003442-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 07.05.2025 №07/05/2025; тендерну пропозицію ТОВ «ЮНІП Україна» та оприлюднену вказаним учасником інформацію на виконання пункту 47 Особливостей №1178; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЮНІП Україна» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ЮНІП Україна» як переможцем тендеру документи; договір від 16.05.2025 №2278; додаткова угода від 30.06.2025 №1 до вказаного договору; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю; опублікований під час моніторингу звіт про виконання договору про закупівлю та додаткову угоду від 30.06.2025 №1 до договору від 16.05.2025 №2278. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 47 Особливостей №1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Також, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, коли учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. При цьому, за нормами пункту 47 Особливостей №1178 учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ЮНІП Україна» при поданні тендерної пропозиції в електронній системі закупівель задекларовано (шляхом заповнення відповідних електронних полів) відсутність підстави для відмови йому в участі у відкритих торгах та відхилення його тендерної пропозиції за підпунктом 4 пункту 47 Особливостей №1178. Також ТОВ «ЮНІП Україна» у складі пропозиції надано лист-гарантію (від 25.04.2025 №451-2504/25) про відсутність підстав для відхилення, у якому зазначено, що учасник протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів. Слід зазначити, що рішення про визначення учасника ТОВ «ЮНІП Україна» переможцем тендеру уповноваженою особою Замовника прийнято 07.05.2025 (протокол №07/05/2025) та 07.05.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель. Водночас, моніторингом встановлено, що відповідно до наявних у публічному доступі даних Зведених відомостей про рішення органів Антимонопольного комітету України про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу (джерело інформації: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik) Адміністративною колегією Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України 17.04.2025 щодо ТОВ «ЮНІП Україна» (ідентифікаційний код 39740640) винесене рішення №60/51-р/к про порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендеру. Таким чином, учасником ТОВ «ЮНІП Україна» при поданні тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію про відсутність щодо нього підстави, визначеної у підпункту 4 пункту 47 Особливостей №1178, та відповідно до норм підпункту 1 пункту 44 та пункту 47 Особливостей №1178 тендерна пропозиція зазначеного учасника станом на дату прийняття уповноваженою особою Замовника рішення про визначення його переможцем тендеру (07.05.2025) підлягала відхиленню. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником вказано, зокрема, що відповідальна особа за проведення процедури закупівлі 01.05.2025 (дата розкриття єдиної тендерної пропозиції) почала розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІП Україна» на відповідність вимогам тендерної документації та перевірили учасника у відповідних реєстрах, в тому числі і в реєстрі спотворення результатів торгів, інформація на той час була відсутня. Водночас, документального підтвердження щодо здійснення відповідальною особою Замовника вищевказаної перевірки учасника до моніторингу не надано. Також, у наданому поясненні Замовником зазначено про наявність інформації щодо оскарження ТОВ «ЮНІП Україна» рішення від 17.04.2025 №60/51-р/к до Господарського суду міста Києва та можливе зупинення судом рішення органу АМКУ. Проте, проведеним під час моніторингу аналізом інформації на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України у розділі «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів за 2025 рік» (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennya-rezultativ-torgiv/zvedeni-vidomosti-shchodo-spotvorennia-rezultativ-torhiv-za-2025-rik) встановлено, що відомості про винесення Адміністративною колегією Північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо ТОВ «ЮНІП Україна» рішення від 17.04.2025 №60/51-р/к опубліковано ще 18.04.2025. При цьому, інформація щодо оскарження рішення від 17.04.2025 №60/51-р/к в судовому порядку у Зведених відомостях щодо спотворення результатів торгів за 2025 рік станом на час визначення Замовником ТОВ «ЮНІП Україна» переможцем тендеру відсутня. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про визначення учасника ТОВ «ЮНІП Україна» переможцем 07.05.2025 (про що свідчить дата на протоколі №07/05/2025), тобто у період, коли були наявні відповідні відомості щодо учасника у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції. За нормами частини другої статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» рішення та розпорядження органу Антимонопольного комітету України набирають чинності з дня їх прийняття. Крім того, аналізом наявної у публічному доступі інформації у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) та на вебпорталі Судової влади України (https://court.gov.ua/fair) встановлено, що ТОВ «ЮНІП Україна» до Господарського суду міста Києва позов про скасування рішення №60/51-р/к від 17.04.2025 подано лише у червні 2025 року (надійшов до суду 16.06.2025) та ухвалою суду від 25.06.2025 залишено без руху. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 42 Особливостей №1178 замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а у разі отримання достовірної інформації про наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. З огляду на вищенаведене, Замовник міг застосувати норми, визначені пунктом 42 Особливостей №1178, зокрема, для підтвердження інформації стосовно відсутності щодо ТОВ «ЮНІП Україна» підстав, визначених у підпункті 4 пункту 47 Особливостей №1178. Отже, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44, пункту 47 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЮНІП Україна» (якого станом на дату прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення його переможцем притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів), а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 16.05.2025 №2278. Слід зазначити, що під час моніторингу Замовником повідомлено Західний офіс Держаудитслужби про розірвання договору від 16.05.2025 №2278 та оприлюднено додаткову угоду №1 від 30.06.2025 щодо розірвання вказаного договору.
Період усунення порушень: 10.07.2025 17:46 - 25.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.07.2025 17:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку Західного офісу Держаудитслужби від 10.07.2025, керівником «Львівавтодор» проведено нараду, на яку було запрошено уповноважену особу, яка проводила закупівлю «Послуги з доступу до Комп'ютерної Програми центральної обробки даних для автоматизованого винесення постанов про накладення адміністративного стягнення на території Львівської міської територіальної громади», код згідно ДК 021:2015:72260000-5:Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-23-002791-a). На даній нараді проведено розбір висновку Західного офісу Держаудитслужби від 10.07.2025, заслухано уповноважену особу та вказано щодо недопущення аналогічного порушення в подальшому. При проведенні закупівель враховувати норми пункту 47 Особливостей №1178 та здійснювати перевірку публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Доручено начальнику відділу з публічних закупівель взяти на контроль дотримання норм пункту 47 Особливостей №1178 працівниками відділу. Організувати роботу щодо перевірки публічної інформації, що оприлюднена у відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 16.07.2025 10:17

Запити/Пояснення