-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Донорські кошти
код ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (шкільні меблі)
Завершена
5 850 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 253.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 253.00 UAH
Номер:
9e07bc38f7ff4fd4bde984139bba34cd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 18:13 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
08.05.2025 № 53-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.05.2025 № 53-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
19. UA-2025-04-22-011692-a, яку проводить Департамент освіти і науки Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «02» червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 № 24/З (зі змінами); тендерна пропозиція учасника – товариства з обмеженою відповідальністю «АРМАРІ»; протокол про прийняття рішення уповноваженої особи; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір про закупівлю товару від 07.05.2025 № 3916/1; запит на надання пояснень від 21.05.2025 та відповідь Замовника від 26.05.2025.
Період усунення порушень:
05.06.2025 15:53 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.06.2025 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
7779f771f88944298b9d7695ef820895
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.05.2025 17:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Шкільні меблі згідно ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-22-011692-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, комерційні пропозиції тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5ebe3d1300e24745bd8d82a17f719679
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
26.05.2025 16:02
Опис:
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради в межах проведеного моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 39160000-1 – Шкільні меблі (шкільні меблі) номер ID: UA-2025-04-22-011692-a, з приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію.
1. З приводу наведеного питання повідомляємо, що визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювались відповідно до санітарного законодавства та ДСТУ 22046:2004 “Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови”, ГОСТ 11015-93 “Столи учнівські. Типи і функціональні розміри”, очікувана вартість предмету закупівлі визначена шляхом проведення аналізу цін, у тому числі в електронній системі Prozorro в межах діючої програми «Нова українська школа» та на підставі отриманих комерційних пропозицій, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті З Закону України «Про ціни і ціноутворення». Комерційна пропозиція з найменшою ціною додається.
2. З приводу наведеного питання повідомляємо, що Замовником з метою додержання вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), зокрема норм наведених у запитанні, Замовником передбачені умовами п. 1 розділу ІІІ, п. 2 розділу V тендерної документації, п. 9 Таблиці 2 Додатку 1 тендерної документації, п. 1.3, п. 5.8., п. 11.3 та додатку 3 проекту договору.