• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень третього поверху головного корпусу (літ.А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1» по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці» (заходи з енергозбереження) (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45454000-4- Реконструкція)

Завершена

28 852 632.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 144 263.16 UAH
Номер: 04d474865c3e4b8195ded9cf538ec2b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 26.05.2025 17:30 - 17.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.05.2025 №80-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 26.05.2025 №80-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-04-22-010975-a, 22.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.l.sosliuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Спредом» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня №1» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.04.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю керуюча компанія «Спредом» (далі – ТОВ «Спредом»), договір про закупівлю робіт від 23.05.2025 №5/1-Т (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 27.05.2025 № 1 до Договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 02.06.2025 та 10.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в підпункті 9 пункту 1 розділу 3. тендерної документації зазначив, що учасником подається тендерна пропозиція в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та шляхом завантаження необхідних документів у відповідності до вимог тендерної документації та додатків до неї. Так, в підпункті 5. пункту 6.10. розділу 7. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання учасником дійсних сертифікатів, виданих органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, в тому числі за ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «Спредом» установлено невідповідність наданого сертифікату відповідності системи управління щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (файл «31.Сертифікати 14001 37001 45001(1)(3).pdf») (далі - Сертифікат), що виданий ТОВ «Центр Оцiнки Вiдповiдностi «ФАКТУМ» 15.07.2022 за № UA.CУ.37001.2206l4.01-22, вищевказаним вимогам тендерної документації, в частині надання сертифікату, виданого органом із сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Частиною першою статті 6 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» (далі - Закон про акредитацію) визначено, що акредитація здійснюється національним органом України з акредитації. Водночас акредитовані органи з оцінки відповідності, згідно з нормами абзацу 3 статті 12 Закону про акредитацію, повинні посилатися на акредитацію тільки стосовно тих робіт, на здійснення яких їх було акредитовано. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону про акредитацію у разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації, який засвідчує, що організація, яка його використовує, акредитована Національним агентством з акредитації України (далі - НААУ). Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2017 № 161 затверджене Положення про НААУ, згідно з пунктом 1 якого, НААУ є національним органом України з акредитації. З огляду на вищевказані норми законодавства та вимоги тендерної документації Замовника, учасники в складі своїх тендерних пропозицій зобов’язані підтвердити відповідність своєї системи управління щодо протидії корупції вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом надання сертифікату, виданого акредитованим органом сертифікації. Однак, наданий учасником ТОВ «Спредом» Сертифікат виданий ТОВ «Центр Оцiнки Вiдповiдностi «ФАКТУМ», який не акредитовано Національним органом України з акредитації на оцінку відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Зокрема, вищезгаданий Сертифікат не містить національного знаку акредитації. Згідно з вимогами пункту 5 частини другої статті 8 Закону для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Національного агентства з акредитації України: www.naau.org.ua у розділі «Реєстр акредитованих ООВ», у ТОВ «Центр Оцiнки Вiдповiдностi «ФАКТУМ» відсутня акредитація з оцінки відповідності за сферою ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (випробувальні лабораторії). Крім того, учасник ТОВ «Спредом» у складі тендерної пропозиції надав атестат про акредитацію НААУ (зареєстрований в Реєстрі 08.10.2021 за №8О095), яким засвідчено компетентність ТОВ «Центр Оцiнки Вiдповiдностi «ФАКТУМ», як органу з сертифікації за сферами акредитації, визначеними додатком до вказаного атестату (файл «32. Атестат Фактум(3).pdf»), який не містить ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Вказане свідчить, що орган з сертифікації ТОВ «Центр Оцiнки Вiдповiдностi «ФАКТУМ», яким виданий Сертифікат не акредитовано за сферою сертифікації за ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). Таким чином, учасник ТОВ «Спредом» не надав у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат, виданий органом із сертифікації, який акредитований НААУ за ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чим недотримався вимоги підпункту 5. пункту 6.10. розділу 7. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) щодо вищевказаного порушення Замовник не спростував його, а пояснив, що він не зобов'язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178. Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Спредом», як таку, що не відповідає відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 16.06.2025 14:35 - 01.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.06.2025 14:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2025-05-26-000060 закупівлі «Реконструкція приміщень третього поверху головного корпусу (літ.А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1» по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці» (заходи з енергозбереження) (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45454000-4- Реконструкція)», а саме здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором (Додаткова угода про розірвання (припинення) Договору №5/1-Т про закупівлю робіт від 23 травня 2025 року додається), а також повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
Дата публікації звіту: 23.06.2025 12:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 25.06.2025 15:43

Запити/Пояснення