-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція дитячого та спортивного майданчиків по вул. Наварійська, 1, 2, 3 для благоустрою населеного пункту с. Солонка Львівського району Львівської області»
Завершена
1 845 226.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 226.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 226.13 UAH
Номер:
753e0708d1c54b1d88be23c4a73ab1a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 14:42 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.05.2025 №153
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 27.05.2025 №153.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-22-010236-a, 22.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 червень 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-22-011421-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 08.05.2025; тендерну пропозицію ТОВ «Торгово-промислова компанія «Будспорт» (далі – ТОВ «ТПК «Будспорт»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ТПК «Будспорт» як переможцем тендеру документи; договір від 21.05.2025 №21/05-1; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
16.06.2025 16:40 - 20.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.06.2025 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
a528fc3e799f49149141a761640319e1
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
03.06.2025 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-22-010236-a, яка проведена Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b258bf332d3f470eb6f44ca15ec47442
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.06.2025 17:09
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням №4977 від 16.01.2025 р. Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області. (надаємо разом з поясненням)
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 845 226,80 грн. з ПДВ.
Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни.
Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника та інжинірінгові послуги (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд».
Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по даному об’єкту було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини (надаємо разом з поясненням). В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству. Відтак, технічна специфікація сформована з відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів, які є частиною кошторисної документації, яка пройшла експертизу встановленим порядком, та щодо якої отримано позитивний експертний звіт.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за посиланням: https://solonkivska-gromada.gov.ua/2025-11-29-19-28-03-2025/
Просимо прийняти надані пояснення.
З повагою!
Номер:
a298b8ffd7364b53b57161dc38214e9f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
11.06.2025 10:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.06.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-04-22-010236-a, яка проведена Солонківською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за вимогами розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати договірну ціну та підсумкову відомість ресурсів.
При цьому, за вимогами розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації договірна ціна повинна бути складена відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281).
Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Згідно з вимогами розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, шляхом надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми».
При цьому, у розділі 1 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що до переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт, кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
Слід також зазначити, що відповідно до проєкту договору (міститься у Додатку №4 до тендерної документації) підрядник зобов'язується виконати роботи на об'єкті в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил (пункт 1.1.), підрядник зобов’язується виконати передбачені договором роботи, якість яких відповідає вимогам проектної та кошторисної документації, будівельних норм, чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281та умовам проектно-кошторисної документації (пункт 2.1.1).
Під час моніторингу встановлено, що ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.05.2025 №2/26 про наявне обладнання, матеріально-технічну базу та технологій, у якій, зокрема, зазначено про наявність в учасника зарювального агрегата пересувного з бензиновим двигуном зварювальним струмом 400 А; зварювального апарата інвертного типу, котка дорожнього STAVOSROJ VSH I02 (маса – 8,53 т); віброущільнювачів, батономішалок пересувних (розчинозмішувачі).
Слід зауважити, що використання вищевказаної техніки передбачено проєктно-кошторисною документацією на об’єкт будівництва (наявна у вільному публічному доступі на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, код проєктної документації PD01:7475-4765-1742-2628, код кошторисної документації EM01:0395-1575-7006-1389, код експертного звіту EX01:1040-8989-9080-2906), у якій (у підсумковій відомості ресурсів у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» серед іншої техніки враховано: агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), котки дорожні масою 8 т, 13 т, 16 т та 19 т, віброущільнювачі (віброплити) з бензивовим двигуном легкі, розчинозмішувачі пересувні.
Однак, у наданій ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» у складі тендерної пропозиції підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни у розділі II «Будівельні машини і механізми» не зазначено вищезгаданих будівельних машин та механізмів, які наведені учасником у довідці від 05.05.2025 №2/26 та які передбачені проєктно-кошторисною документацією.
У примітці у розділі 1 Додатку №1 до тендерної документації визначено, що у разі якщо учасники під час формування тендерної пропозиції планують замінити машино-механізми на інші, які виконують аналогічні функції, або роботи, що визначені в технічній специфікації можуть бути виконані без застосування вказаних механізмів, то вони зобов’язані відобразити таку заміну шляхом подання у складі тендерної пропозиції відомостей ресурсів до кошторисів та (за бажанням) пояснення щодо невикористання вказаних механізмів у своїй пропозиції.
Водночас, вищезгадані відомості ресурсів до кошторисів та пояснення щодо невикористання певних механізмів у пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» відсутні.
Слід зазначити, що пунктом 5.9. Розділу V Настанови №281 на стадії складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) передбачено, що при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» наявність невідповідностей між інформацією, наведеною учасником у підсумковій відомості ресурсів та у довідці про наявність обладнання від 05.05.2025 №2/26 (враховуючи вимоги Додатку №1 до тендерної документації щодо включення до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій машин та механізмів, які необхідно використовувати при виконанні робіт та кількість якої має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі, а також вимоги Додатку №1 до тендерної документації щодо складання договірної ціни відповідно до чинних кошториних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та умови у проєкті договору (Додаток №4 до тендерної документації) щодо виконання робіт у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації).
2. Чи обгрунтовано ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» не включення до підсумкової відомості ресурсів роботи вищезазначених машин та механізмів (агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), котки дорожні масою 13 т, 16 т та 19 т, віброущільнювачі, розчинозмішувачі пересувні) чи їх заміни з урахуванням умов розділу 1 1 Додатку №1 до тендерної документації, пунктів 1.1. та 2.1. проєкту договору (Додаток №4 до тенерної документації), проєкто-кошторисної документації на обєкт будівництва та норм розділу V Настанови №281 ?
Відповідно до пункту 5.4 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови №281 загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації.
Одночасно, за нормами пункту 5.8 Розділу V Настанови №281 вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Аналізом локальних кошторисів, наданих ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» у тендерній пропозиції у складі розрахунків договірної ціни, встановлено, що у Локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02 та №02-01-04 учасника включено, зокрема: роботи з улаштування дорожніх корит із переміщенням ґрунту на відстань до 100 м при глибині корита до 500 мм (КБ27-69-2), при виконанні яких передбачено застосування автогрейдерів та котків.
При цьому, у таких локальних кошторисах, а також у розрахунках загальновиробничих та адміністративних витрат та прибутку учасником враховано витрати труда робітників, що обслуговують відповідні машини при виконанні таких робіт, а в підсумковій відомості ресурсів враховано роботу автогрейдера HBM-Nobas BG 160 TA-3 та котка дорожнього STAVOSROJ VSH 102.
Водночас, відповідно до поданих ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» у складі тендерної пропозиції документів (довідка від 05.05.2025 №2/26 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та копія договору про надання послуг від 04.11.2024 №04/2024) автогрейдер HBM-Nobas BG 160 TA-3 та коток дорожній STAVOSROJ VSH 102 будуть залучені учасником за договором надання послуг, згідно з умовами якого виконавець зобов’язаний надавати послуги технічно-справною, заправленою паливом спецтехнікою та забезпечити відповідно кваліфікованим персоналом.
З врахуванням вищенаведеного, ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» у наданому у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що будуть залучені за договором надання послуг), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281 та, відповідно, недотримано вимог розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати обгрунтовану інформацію щодо врахування/не врахування Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» здійснення учасником розрахунку договірної ціни з недотриманням вимог чинних кошторисних норм України (пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281), що не відповідає вимогам розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
19e5d4578b6b461986574b2be9fdd55e
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
16.06.2025 11:50
Опис:
У відповідь на ваше звернення про надання пояснень повідомляємо наступне.
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» наявність невідповідностей між інформацією, наведеною учасником у підсумковій відомості ресурсів та у довідці про наявність обладнання від 05.05.2025 №2/26 (враховуючи вимоги Додатку №1 до тендерної документації щодо включення до довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій машин та механізмів, які необхідно використовувати при виконанні робіт та кількість якої має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі, а також вимоги Додатку №1 до тендерної документації щодо складання договірної ціни відповідно до чинних кошториних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та умови у проєкті договору (Додаток №4 до тендерної документації) щодо виконання робіт у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації).
Замовником враховано інформацію, яка наведена учасником у підсумковій відомості ресурсів та у довідці про наявність обладнання від 05.05.2025 №2/26 .
Відповідно до вимог Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надає довідку з відповідною інформацією. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів Учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
Згідно Підсумковою відомістю ресурсів учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми» передбачається застосування наступного обладнання та механізмів, а саме :
Автогрейдер HBM-Nobas BG 160 ТА-3
Автомобілі бортові IVECO MAGIRUS, вантажопідйомність 3 т
Бульдозер NEW HOLLAND D180
Екскаватор дизельний на пневмоколісномуходу JCB ЗСХ SM 4Т,
місткість ковша 0,25 м3
Електростанції пересувні, потужність 2 кВт
Коток дорожний STAVOSROJ VSH 102, маса 8,53 т
Міні-навантажувач BOBCAT S250
Надана Учасником довідка про наявність матеріально-технічної бази № 1/24 від 30.04.2025 відображає вище переліченні обладнання, зокрема :
Автогрейдер HBM-Nobas BG 160 ТА-3 – п.1.26 довідки;
Автомобілі бортові IVECO MAGIRUS, вантажопідйомність 3 т – п.1.3. довідки;
Бульдозер NEW HOLLAND D180 - п.1.28 довідки;
Екскаватор дизельний на пневмоколісномуходу JCB ЗСХ SM 4Т, місткість ковша 0,25 м3- п.1.1. довідки;
Електростанції пересувні, потужність 2 кВт – п. 1.12 довідки;
Коток дорожний STAVOSROJ VSH 102, маса 8,53 т – п. 1.27 довідки;
Міні-навантажувач BOBCAT S250 – п. 1.2. довідки.
Отже, кожна з одиниць техніки, зазначених у підсумковій відомості, наявна в довідці із посиланням на відповідний пункт, що підтверджує виконання вимог тендерної документації, викладених у Додатку 1, Розділ 1. Отже, подана учасником довідка відповідає встановленим вимогам. Дана вимога містить чітке зазначення про те, щоб основні механізми, які передбаченні у Підсумковій відомості Учасника мали своє відобаження у довідці. Наголошуємо на тому, що дане положення тендерної документації не містить вимогу про відображення у підсумковій відомості ресурсів учасника всього переліку обладнання, яке наведене в його довідці. Подана учасником довідка повністю відповідає цій вимозі, відображаючи кожну одиницю техніки, зазначену у Підсумковій відомості. Тендерна документація та чинне законодавство не містять заборони зазначати в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази ще додаткове обладнання та наявну матеріально-технічну базу.
2. Чи обгрунтовано ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» не включення до підсумкової відомості ресурсів роботи вищезазначених машин та механізмів (агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, установка для зварювання ручного дугового (постійного струму), котки дорожні масою 13 т, 16 т та 19 т, віброущільнювачі, розчинозмішувачі пересувні) чи їх заміни з урахуванням умов розділу 1 1 Додатку №1 до тендерної документації, пунктів 1.1. та 2.1. проєкту договору (Додаток №4 до тенерної документації), проєкто-кошторисної документації на обєкт будівництва та норм розділу V Настанови №281 ?
Відповідно до вимог Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надає довідку з відповідною інформацією. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів Учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист.
Учасником надано гарантійний лист № 2/2 від 05.05.2025 р. про те, що кількість техніки є достатньою для виконання робіт у повному обсязі. Залучена до виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт. До того ж Учасник самостійно визначає перелік машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, якщо це не суперечить затвердженим нормативам. Підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт у повному обсязі, дотримуючись проєктної та тендерної документації. Водночас ці положення не обмежують Учасника у праві використовувати чи вказувати в довідці про наявність матеріально-технічної бази інші технічні засоби. Таким чином Учасником обгрунтовано застосування техніки, оскільки надано довідку з переліком наявної техніки, а також гарантійний лист, у якому підтверджено, що залучена техніка знаходиться у робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та достатня для виконання робіт у повному обсязі.
3. Надати обгрунтовану інформацію щодо врахування/не врахування Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ТПК «БУДСПОРТ» здійснення учасником розрахунку договірної ціни з недотриманням вимог чинних кошторисних норм України (пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови №281), що не відповідає вимогам розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог Розділу 5 Настанови № 281 Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. При визначенні вартості однієї машино-години експлуатації у складі прямих витрат у складі складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) розраховуються прямі та непрямі витрати у вартості експлуатації будівельних машин і механізмів.
Непрямі витрати, що не враховані вартістю однією машино-години експлуатації будівельних машин та механізмів, а саме: загальновиробничі витрати, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий та літній періоди, якщо таке планується, прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розраховуються в цілому на об’єкт будівництва. При проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт вартість експлуатації будівельних машин та механізмів уточнюється відповідно до умов договору.
Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні.
У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Учасником надано в складі Тендерної пропозиції файл «9.imd», в якому міститься Таблиця 2-1. Розрахункова вартiсть експлуатацiї 1 машино-години машин. (надаємо разом з поясненням).
Такі документи не вимагались в складі Тендерної пропозиції. Відтак, Учасник не мав обов'язку їх вантажити.
Також Учасником надано документ «15. Розрахунок ДЦ та кошторис.pdf». Зі змісту поданих документів можна встановити наступне.
Учасником було надано в складі Тендерної пропозиції таблиці розрахункову вартості експлуатацiї 1 машино-години машин, пiдсумкову вартiсть експлуатацiї машин, в яких міститься інформація про те, що на орендовані транспортні засоби і механізми не розраховується трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються.
Таким чином пропозиція Учасника повністю відповідала вимогам Тендерної документації та вимогам Настанови з визначення вартості будівництва в цій частині.
Відтак, Учасник дотримався нормативних вимог і діяв відповідно до затвердженого порядку визначення вартості будівельних робіт.
Просимо прийняти надані пояснення.
З повагою.