-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки)
Завершена
3 231 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 156.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 156.00 UAH
Номер:
0bf6aa52a18f4b33977b5cd8c328f39d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000151
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 17:19 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2025-04-22-010148-a 22.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2025 № 1/10 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «РЕІЛ СИСТЕМС», ТОВ «ВПТ-УКРАЇНА» та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАГОН СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 06.05.2025 № 1/15 та намір укласти договір про закупівлю від 06.05.2025, пояснення та документи надані Замовником від 13.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2025 № 8619-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «РЕІЛ СИСТЕМС» з остаточною ціновою пропозицією 1 988 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
06.06.2025 16:13 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
dc59f2b7468d4a32be069599091892bc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.05.2025 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля товару частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки) за ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-010148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
68e86769c7d8433a89376f5ca0a9bdb8
Назва:
Надання відповіді
Дата опублікування:
13.05.2025 10:49
Опис:
Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин»
АТ «Укрзалізниця» (далі – філія ЦРЕКМ) відповідає на запит від 09.05.2025
(12:37 год) по процедурі закупівлі предметом якої є закупівля товару частини
локомотивів чи рухомого складу (підбійки) за ДК 021:2015: 34631000-9 —
Частини локомотивів чи рухомого складу (інформацію опубліковано в
інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2025-04-22-010148-a).
По першому питанню.
Очікувана вартість закупівлі визначалась замовником - філією ЦРЕКМ
виходячи з проведеного моніторингу ринку цін за найнижчою вартістю підбійок
по комерційних пропозиціях наданих у квітні 2025 року, з урахуванням індексу
інфляцій (https://ukrstat.gov.ua/) відповідно до останньої закупівлі даного товару.
До відповіді додаються чотири комерційні пропозиції від потенціальних
учасників.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розроблені
технічними фахівцями філії ЦРЕКМ з урахуванням вимог заводу виробника
колійних машин, нормативно-технічних документів АТ «Укрзалізниця».
Характеристики внесено у тендерну документацію (Додаток 1, Додаток А,
Додаток 2). Тендерна документація з додатками оприлюднена у відкритих торгах
в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2025-04-22-010148-a.
По другому питанню.
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 4 та пункту 4 1 Постанови КМУ
№710 від 11.10.2016 (із змінами) філія ЦРЕКМ розмістила обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної
вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника коштів
https://www.uz.gov.ua/ .
Номер:
a0ee046673ce4dc78aa751bc8672d8c2
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Дата опублікування:
13.05.2025 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 № 200
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-04-22-010148-a.c1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-04-22-010148-a, яка була розпочата згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 08 травня 2025 року № 195 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК