• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-112, ТП-14, ТК-13, ТК-15 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область

Завершена

32 084 737.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 320 847.37 UAH
Номер: e6fc17e606364abd802b3276a41d07fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 02.06.2025 16:46 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 02.06.2025 № 152 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 02.06.2025 № 152 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуназва замовника 6 UA-2025-04-22-009733-a 22.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, v.h.polovynko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 23.05.2025 №254-25, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та здійснити заходи шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі - Замовник) UA-P-2025-04-22-010798-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.05.2025 № 6/86/25, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ", протокол про визначення переможцем учасника закупівлі та намір укласти договір від 14.05.2025 № 7/86/25, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 14.05.2025, договір підряду від 23.05.2025 №254-25, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.06.2025 на запит про надання пояснень від 06.06.2025 року. Відповідно до підпункту 4 Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції та перед початком виконання робіт документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою копії наступних документів: Дозвіл або декларацію управління з питань праці на виконання робіт підвищеної небез¬пеки (з додатками), виданий згідно порядку видачі цих дозволів, затвердженого Поста¬новою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі - Поста¬нова КМУ №1107) (повинен бути чинним протягом строку вико¬нання робіт), з наступним переліком: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні роботи, - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташуван¬ня підземних комунікацій, - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекто¬рах, замкнутому просторі. Моніторингом встановлено, що вищезазначені вимоги тендерної документації, учасником ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ", під час розміщення тендерної пропозиції, виконані не у повному обсязі, а саме надані декларації на виконання робіт підвищеної небез¬пеки (з додатками), що видані згідно порядку видачі цих дозволів, згідно з Постановою КМУ №1107: - зварювальні, газополум’яні роботи, - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташуван¬ня підземних комунікацій, - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекто¬рах, замкнутому просторі. Разом з цим, учасник ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» надає лист від 01.05.2025 №158-ЕС, в якому зазначає, що відповідно до пункту 21 Постанови КМУ №1107, у зв’язку зі зміною відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.12.2012р. за №82, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, надає на розгляд оновлену декларацію (файл: Декларація висота 1,3м.pdf), що підтверджує факт відсутності зареєстрованої декларації на момент подання тендерної пропозиції. Отже, на момент подання та розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" декларація відповідності на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, не містить реєстрації Держпраці, що не відповідає вимогам визначеним у пункті 4 Додатку №3 тендерної документації. Поряд з цим, моніторингом встановлено, що відповідно до оголошення, яке оприлюднене замовником в електронній системі закупівлі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.05.2025 року, розглянута Замовником від 14.05.2025 року, за результатом чого учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" визначено переможцем відкритих торгів. Проте, декларація відповідності, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра розміщена від 17.05.2025 року (зареєстрована у Територіальному органі Держпраці від 15.05.2025 року). Окрім цього, відповідно до Таблиці №1 «Відомість обсягів робіт» Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» Замовником визначені обсяги робіт. У підпункті 5.1. пункту 5. Додатку №3 визначено, що «Вимоги до розрахунку вартості робіт»: «Кошторисна документація вартості будівництва повинна бути розроблена відповідно до «Відомості обсягів робіт», згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281». Моніторингом встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" у складі тендерної пропозиції наданий локальний кошторис на будівельні роботи №02-2-1, який не відповідає технічним вимогам визначеним у відомості обсягів робіт Таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації (файл: ТРП 112 18211.rar), а саме у пунктах: у п.53, 55, 57 не зазначено «в місцях перетину з існуючим ел. кабелем»; «в місцях перетину з існуючим кабелем зв’язку»; «в місцях перетину з існуючими комунікаціями»; у п.59, 60 додано «розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2»; у п. 77 (78) замість «ручного різання труб», зазначено «ручне газове різання листової сталі товщина листа 4 мм»; у п. 87 (88) не зазначено «із сталі марки 20»; у п. 322 (331), п. 330 (340) та у п.338 (349) «гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, діаметр 12 мм» замість «гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, діаметр 16 мм»; у п.371 (383) замість «готова піщано-щебенева суміш С7 неукріплена оптимального складу товш.20 см» зазначено «готова піщано-щебенева суміш 7, розмір зерен понад 0 до 20 мм, марка М 400». Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" не відповідала вимогам тендерної документації, в частині відповідності технічному завданню викладеному у Таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" та в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 23.05.2025 №254-25 на суму 30 994 116,48 гривень. На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 06.06.2025 року, щодо вищезазначених невідповідностей, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого порушення. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ", відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей. Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Моніторингом питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що пунктом 3.4 розділу 3 Договору від 23.05.2025 №254-25 передбачено, що фінансування робіт проводиться за Планом фінансування робіт згідно Додатку №3. Водночас, у порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668, план фінансування (Додаток № 3 до Договору) складений без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом реконструкції. Отже, Замовником укладено Договір від 23.05.2025 №254-25 з ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 26.06.2025 10:33 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2025 10:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-22-009733-a Державної аудиторської служби України, КПТМ Криворіжтепломеража здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 23.05.2025 №254-25, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та здійснено заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Сторонами було прийнято рішення укласти додаткову угоду №1 від 02.07.2025 про зміну строку дії договору підряду №254-25 від 23.05.2025. Підприємством КПТМ Криворіжтепломережа було притягнено до відповідальності, осіб якими допущені порушення, наказом №15-к/тм від 03.07.2025
Дата публікації звіту: 03.07.2025 17:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: шляхом припинення зобов’язань за договором
Дата публікації: 28.10.2025 17:03

Запити/Пояснення