-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-112, ТП-14, ТК-13, ТК-15 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область
Завершена
32 084 737.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 320 847.37 UAH
мін. крок: 1% або 320 847.37 UAH
Номер:
e6fc17e606364abd802b3276a41d07fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 16:46 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
02.06.2025 № 152
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 02.06.2025 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуназва замовника
6 UA-2025-04-22-009733-a 22.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатом аналізу питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 17 та 84 Постанови № 668, частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 23.05.2025 №254-25, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та здійснити заходи шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі - Замовник) UA-P-2025-04-22-010798-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.05.2025 № 6/86/25, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ", протокол про визначення переможцем учасника закупівлі та намір укласти договір від 14.05.2025 № 7/86/25, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 14.05.2025, договір підряду від 23.05.2025 №254-25, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 11.06.2025 на запит про надання пояснень від 06.06.2025 року.
Відповідно до підпункту 4 Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції та перед початком виконання робіт документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника вказаним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме надати завірені підписом уповноваженої особи Учасника та його печаткою копії наступних документів: Дозвіл або декларацію управління з питань праці на виконання робіт підвищеної небез¬пеки (з додатками), виданий згідно порядку видачі цих дозволів, затвердженого Поста¬новою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (далі - Поста¬нова КМУ №1107) (повинен бути чинним протягом строку вико¬нання робіт), з наступним переліком: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні роботи, - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташуван¬ня підземних комунікацій, - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекто¬рах, замкнутому просторі.
Моніторингом встановлено, що вищезазначені вимоги тендерної документації, учасником ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ", під час розміщення тендерної пропозиції, виконані не у повному обсязі, а саме надані декларації на виконання робіт підвищеної небез¬пеки (з додатками), що видані згідно порядку видачі цих дозволів, згідно з Постановою КМУ №1107: - зварювальні, газополум’яні роботи, - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташуван¬ня підземних комунікацій, - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекто¬рах, замкнутому просторі. Разом з цим, учасник ТОВ «ЕКОСПЕЦІНВЕСТ» надає лист від 01.05.2025 №158-ЕС, в якому зазначає, що відповідно до пункту 21 Постанови КМУ №1107, у зв’язку зі зміною відомостей у декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 11.12.2012р. за №82, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, надає на розгляд оновлену декларацію (файл: Декларація висота 1,3м.pdf), що підтверджує факт відсутності зареєстрованої декларації на момент подання тендерної пропозиції.
Отже, на момент подання та розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" декларація відповідності на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, не містить реєстрації Держпраці, що не відповідає вимогам визначеним у пункті 4 Додатку №3 тендерної документації.
Поряд з цим, моніторингом встановлено, що відповідно до оголошення, яке оприлюднене замовником в електронній системі закупівлі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 07.05.2025 року, розглянута Замовником від 14.05.2025 року, за результатом чого учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" визначено переможцем відкритих торгів. Проте, декларація відповідності, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме, роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра розміщена від 17.05.2025 року (зареєстрована у Територіальному органі Держпраці від 15.05.2025 року).
Окрім цього, відповідно до Таблиці №1 «Відомість обсягів робіт» Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» Замовником визначені обсяги робіт. У підпункті 5.1. пункту 5. Додатку №3 визначено, що «Вимоги до розрахунку вартості робіт»: «Кошторисна документація вартості будівництва повинна бути розроблена відповідно до «Відомості обсягів робіт», згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281».
Моніторингом встановлено, що учасником процедури закупівлі ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" у складі тендерної пропозиції наданий локальний кошторис на будівельні роботи №02-2-1, який не відповідає технічним вимогам визначеним у відомості обсягів робіт Таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації (файл: ТРП 112 18211.rar), а саме у пунктах: у п.53, 55, 57 не зазначено «в місцях перетину з існуючим ел. кабелем»; «в місцях перетину з існуючим кабелем зв’язку»; «в місцях перетину з існуючими комунікаціями»; у п.59, 60 додано «розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2»; у п. 77 (78) замість «ручного різання труб», зазначено «ручне газове різання листової сталі товщина листа 4 мм»; у п. 87 (88) не зазначено «із сталі марки 20»; у п. 322 (331), п. 330 (340) та у п.338 (349) «гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, діаметр 12 мм» замість «гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, діаметр 16 мм»; у п.371 (383) замість «готова піщано-щебенева суміш С7 неукріплена оптимального складу товш.20 см» зазначено «готова піщано-щебенева суміш 7, розмір зерен понад 0 до 20 мм, марка М 400».
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" не відповідала вимогам тендерної документації, в частині відповідності технічному завданню викладеному у Таблиці №1 Додатку №3 до тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" та в порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 23.05.2025 №254-25 на суму 30 994 116,48 гривень.
На запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднено через електронну систему закупівель 06.06.2025 року, щодо вищезазначених невідповідностей, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує встановленого порушення.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ", відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих Особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668).
Відповідно до пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Моніторингом питання відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що пунктом 3.4 розділу 3 Договору від 23.05.2025 №254-25 передбачено, що фінансування робіт проводиться за Планом фінансування робіт згідно Додатку №3. Водночас, у порушення пункту 84 Постанови КМУ № 668, план фінансування (Додаток № 3 до Договору) складений без зазначення найменування всіх видів (етапів, комплексів) робіт за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) на поточний рік за об’єктом реконструкції.
Отже, Замовником укладено Договір від 23.05.2025 №254-25 з ТОВ "ЕКОСПЕЦІНВЕСТ" з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
26.06.2025 10:33 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2025 10:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-22-009733-a Державної аудиторської служби України, КПТМ Криворіжтепломеража здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором підряду від 23.05.2025 №254-25, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та здійснено заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
Сторонами було прийнято рішення укласти додаткову угоду №1 від 02.07.2025 про зміну строку дії договору підряду №254-25 від 23.05.2025.
Підприємством КПТМ Криворіжтепломережа було притягнено до відповідальності, осіб якими допущені порушення, наказом №15-к/тм від 03.07.2025
Дата публікації звіту:
03.07.2025 17:23
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
шляхом припинення зобов’язань за договором
Дата публікації:
28.10.2025 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
0ebc49057c834581a1243599ddae69f0
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
06.06.2025 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-112, ТП-14, ТК-13, ТК-15 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 45454000-4 — Реконструкція за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-009733-a), яку проведено КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно пункту 1 Додатку 1, Учасник на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, учасник процедури закупівлі має надати «Довідку, складену в довільній формі про перелік обладнання, устаткування та механізмів (власних або орендованих) необхідних для виконання даних робіт». Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання учасник надав Довідку від 02.05.2025 №161-ЕС, в яких зазначається перелік матеріально-технічної бази. Однак, на момент розкриття тендерних пропозицій, цей перелік не відповідає в повному обсязі матеріально-технічній базі, яка визначена учасником в підсумкових відомостях ресурсів. Так, у довідці відсутні обладнання необхідне для виконання даних робіт: Агрегати наповнювально - обпресовувальнi, продуктивнiсть до 70 м3/год; Молотки вiдбiйнi пневматичнi, при роботi вiд пересувних компресорних станцiй; Агрегати фарбувальнi з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадiв будiвель, продуктивнiсть 500 м3/год; Лебiдки електричнi, тягове зусилля до 31,39 кН [3,2 т], до 49,05 кН [5 т], до 14,72 кН [1,5 т]; Трамбiвки пневматичнi при роботi вiд компресора; Котли бiтумнi пересувнi, мiсткiсть 400 л, 800 л, 1000 л. Надайте пояснення щодо вищезазначеного питання.
3. Відповідно до пп.6,7 п.6 «Термін виконання робіт» Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)»: у разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасник надає довідку в довільній формі з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням усіх документів, що передбачені для підрядника у даному пункті, а у разі якщо учасник не планує залучати субпідрядні організації, то він надає щодо цього лист (довідку) в довільній формі. При цьому, Учасником надано Довідку щодо незалучення субпідрядників до виконання робіт або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості від 23.04.2025 вих№143-ЕС, в якій зазначає що не планує залучати субпідрядників до виконання робіт. Проте, у цій же довідці зазначає що можливо буде залучати субпідрядників до виконання робіт, у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору, але не надає перелік субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням усіх документів, що передбачені для підрядника. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності.
3. Відповідно до п.5,7,9,11,13,15,17,21,23,25,27,29,31,33,35,37,41,53,55,57, 59,62,77,87,322,330,338, 371 Таблиця №1 «Відомість обсягів робіт» Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» до тендерної документації, де Замовником визначені обсяги робіт. Крім того, у пп.5.1. п.5. Додатку №3 «Вимоги до розрахунку вартості робіт»: «Кошторисна документація вартості будівництва повинна бути розроблена відповідно до «Відомості обсягів робіт», згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281». При цьому, Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції наданий локальний кошторис на будівельні роботи №02-2-1, який у п. 5,7,9,11,13,15,17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33,35,37,41,53,55, 57,59, 62, 77, (88), (331), (340), (349), (383) не відповідає технічним вимогам визначеним у відомості обсягів робіт до тендерної документації (файл: ТРП 112 18211.rar). Так, наприклад, не зазначено: в місцях перетину з існуючим кабелем зв’язку, в місцях перетину з існуючим ел. кабелем, в місцях перетину з існуючими комунікаціями, із сталі марки 20. Ручне газове різання листової сталі товщина 4 мм, замість ручного розрізання труб, додано зворотні матеріали та фарбування 2 рази, гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, діаметр 12 мм замість 16 мм і т.д. по визначеним пунктам. Надайте пояснення щодо вищезазначених невілповідностей тендерної пропозиції технічним вимогам, які визначені у тендерній документації.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3475eda061d145999d3f2e05362f6770
Назва:
Відповідь на запит від 06.06.2025
Дата опублікування:
11.06.2025 15:29
Опис:
Вивчивши запит, розміщений 06.06.2025р. на prozorro.gov.ua, підчас проведення моніторингу закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-112, ТП-14, ТК-13, ТК-15 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-22-009733-a КПТМ «Криворіжтепломережа» повідомляє наступне, що:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-112, ТП-14, ТК-13, ТК-15 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область» КПТМ «Криворіжтепломережа» були визначені виходячи з проєктно-кошторисної документації за проектом 18211 та на підставі експертного звіту (позитивного) ТОВ «УК ЕКСПЕР-ТИЗА» м.Тернопіль Nº18/839-04/25 від 18 квітня 2025, затвердженого 18 квітня 2025р. (реєстраційний номер EX01:3342-6485-2329-4231), згідно з проєктно-кошторисною документацією очікувана вартість цих робіт становить 32 084,737 тис. грн. (з ПДВ).
2. Щодо переліку матеріально-технічної бази учасника (довідка від № 02.05.2025р. № 161-ЕС) повідомляємо, що трамбівки пневматичні при роботі від компресора, котли бітумні пересувні, місткістю 400л, 800л, 1000л відображені в розділі ІІІ «Будівельні матеріали, враховані в складі загально будівельних витрат (інструменти) без визначення вартості їх використання, що не впливає на вартість тендерної пропозиції. Котли бітумні пересувні, місткістю 400л, 800л, 1000л, агрегати наповнювально-обпресовувальнi, молотки відбійні пневматичні, агрегати для фарбування з пневматичним розпилюванням є в наявності у учасника. Учасником надано уточнюючу довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт.
3. Щодо довідки незалучення субпідрядників до виконання робіт або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості від 23.04.2025 вих. №143-ЕС зазначаємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII.
Відповідно до п. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Відповідно до п.3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (додаток № 1 до тендерної документації - Кваліфікаційні критерії до учасників) Замовником визначено критерій, щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій наступним чином: «3. У разі залучення Учасником субпідрядника(ів)/ співвиконавця(ів) до виконання робіт або надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що він планує залучати субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) до виконання робіт чи надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання. (Додатково зазначити інформацію при заповненні електронних форм тендерної пропозиції).
У разі незалучення субпідрядників/співвиконавця(ів) або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у довідці повинно бути відображено відповідну інформацію.»
Визначення Замовником вимог щодо інформації, яку учасник повинен надати щодо залучення/незалучення субпідрядних організації до виконання робіт, які є предметом закупівлі відповідає вимогам п. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно Додатку № 3 до тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозиції копії певних документів, серед яких інформація щодо залучення та/або незалучення субпідрядних організацій до виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. («6. У разі залучення до виконання робіт субпідрядних організацій, Учасник надає довідку в довільній формі з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт, з обов’язковим наданням усіх документів, що передбачені для підрядника у даному пункті. 7. У разі якщо учасник не планує залучати субпідрядні організації, то він надає щодо цього лист (довідку) в довільній формі.»).
Додаток № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (технічне завдання)» є технічним завданням для складання кошторису на проведення робіт, найменування документів в даному додатку, які учасник надає разом з тендерною пропозицією, носить загальний характер, враховуючи, що вимоги до оформлення довідок щодо залучення/незалучення субпідряників до виконання робіт детально визначені в додатку № 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників» до тендерної документації.
Зазначаємо, що перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, що визначено в тендерній документації на закупівлю робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-112, ТП-14, ТК-13, ТК-15 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)».
Надаючи довідку від 23.04.2025р. вих. № 151-ЕС ТОВ «Екоспецінвест» зазначив, що не планує залучати субпідрядників до виконання робіт, які предметом закупівлі.
Враховуючи, що виконання робіт «Заходи з енергозбереження. Реконструкція квартальних теплових мереж від котельні "ПiвнГЗК №2" до житлових будинків та будівель підключених від ВП ТРП-112, ТП-14, ТК-13, ТК-15 в Тернівському районі м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)», які направлені на забезпечення мешканців та гостей міста опаленням, буде здійснюватися у короткі терміни (строк виконання робіт до 15 жовтня 2025р.) та такі роботи будуть проводитися під час діє воєнного стану, товариство вважало за необхідне повідомити замовника на етапі проведення закупівель про можливе залучення субпідрядників для виконання зазначених вище робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору. Учасником в довідці вказано, що залучення субпідрядників у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору, буде вимушеною мірою, яка обумовлена можливим посилення мобілізаційних заходів у зв’язку із запровадженням дії воєнного стану на всій території України або у разі запровадження органами державної влади та/або місцевого самоврядування будь-яких інших обмежувальних заходів.
Зазначаючи в довідці про можливість залучення субпідрядників до виконання робіт в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору учасників вже на етапі подання тендерної пропозиції повідомив у таким спосіб замовника про необхідність включення в договір положень щодо права підрядника на залучення субпідрядника в чітко визначених розмірах та покладення на підрядника додаткових зобов’язань та відповідальності. Зазначене обумовлено готовністю покладення додаткової відповідальності на учасника (підрядника) перед замовником з єдиною метою – якісного та своєчасного виконання робіт, які предметом закупівлі.
Можливе залученням субпідрядників, у обсязі менше ніж 20 відсотків від суми договору, є вимушеною мірою, яка направлена виключно на своєчасне та якісне виконання учасником зобов’язань по договору.
Відповідно до п. 7 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник зобов’язаний надати, визначені ч.3 ст. 16 цього закону, документи на підтвердження відповідно кваліфікації субпідрядника у разі запланованого залучення субпідрядників в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлі. Вживання словосполучення «не менше ніж 20 відсотків» аналогічне за змістом словосполученню «більше ніж 20 відсотків».
Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено надання учасником будь-яких документів субпідрядника для підтвердження кваліфікації останнього у разу залучення субпідрядника (ів) до виконання робіт до виконання робіт, які є предметом закупівлі, у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору.
Відповідно до ст. 883 Цивільного кодексу України підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
З аналізу зазначених вище нормативних актів вбачається, що на підрядника покладається відповідальність перед замовником не тільки за результати робіт, виконаних субпідрядником, а і за перевірку субпідрядника відповідності кваліфікаційними критеріям та іншим вимогам визначених в Законі України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Отже, узагальнюючи зазначене вище, зазначаємо, що довідка ТОВ «Екоспецінвест» від 23.04.2025р. вих. № 143-ЕС щодо незалучення субпідрядників до виконання робіт або залучення у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору відповідає вимогам визначених в додатку № 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до тендерної документації замовника, Закону України «Про публічні закупівлі». Надання документів на підтвердження відповідної кваліфікації субпідрядників у разі залучення останніх до виконання робіт у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
4. 1) Щодо пунктів 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 локального кошторису № 02-2-1 та їх невідповідності технічним вимог визначеним у відомості обсягів робіт до тендерної документації повідомляємо наступне.
Найменування матеріалів, вказаних в пунктах 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 Відомості обсягів робіт (додаток № 3 до тендерної документації) вказані в розділі 1 «Демонтажні роботи». Це зворотні матеріалі, які утворилися під час виконання демонтажних робіт, перелік яких вказано в розділі № 1 «Демонтажні роботи» локального кошторису № 02-2-1.
Відповідно до п. 4.1.3. Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (технічного завдання) (додаток № 3 до тендерної документації) після завершення демонтажних робіт підрядник зобов’язаний демонтоване обладнання/матеріали та конструкції перевезти та здати на склад Замовнику та скласти відповідні акти приймання-передачі демонтованого обладнання/матеріалів. Пунктом 7.7 проєкту договору на підрядника також покладається зобов’язання щодо передачі демонтованого обладнання/матеріалів на Центральний склад замовника.
Отже, обладнання/матеріали зазначені учасником в пунктах 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 локального кошторису № 02-2-1 є зворотніми матеріалами від демонтажу, в локальному кошторисі № 02-2-1 вказані з нульовою вартістю. Їх відображення в локальному кошторисі № 02-2-1 не впливає на загальну вартість робіт та розмір тендерної пропозиції.
Найменування та кількість демонтованого обладнання/матеріалів вказаних в пунктах 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 локального кошторису № 02-2-1 повністю відповідає найменуванню та кількості обладнання/матеріалів вказаних в пунктах , 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 Відомості обсягів робіт (таблиця 1 додатку №3 до тендерної документації).
Зазначаємо, що в Проєкті № 18211 матеріали/обладнання зазначені в пунктах 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 вказані в розділі «Демонтаж» та визначені як «Демонтаж (найменування матеріалів) на склад».
Детальний аналіз найменування матеріалів, зазначених в пунктах 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 локального кошторису № 02-2-1 та найменування матеріалів, вказаних в пунктах 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 Відомості обсягів робіт (таблиця № 1 додатку № 3 до тендерної документації) свідчить про повну ідентичність їх за найменуванням та кількістю. Єдиною відмінність є зазначення поряд з кожним найменуванням матеріалів в пунктах 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 41 локального кошторису № 02-2-1 словосполучення «зворотні матеріали», яке додатково вказує, що дані матеріалі після проведення демонтажних робіт підлягають поверненню (передачі) підрядником на центральний склад замовником.
Отже, зазначення в локальному кошторисі № 02-2-1 словосполучення «зворотні матеріали» поряд з найменуванням матеріалів не є порушенням технічних вимог визначених у Відомості обсягів робіт до тендерної документації (додаток № 3), не впливає на вартість робіт, що предметом закупівлі. Зазначення в локальному кошторисі № 02-2-1 демонтованих матеріалів/обладнання (зворотні матеріали) сприяє ефективному контролю зі сторони замовника за передачею (поверненням) підрядником демонтованих (зворотніх) матеріалів на центральний склад замовника.
2) Щодо пунктів 53,55, 57,59, 62, 77, (88), (331), (340), (349), (383) локального кошторису № 02-2-1 та їх невідповідності технічним вимог визначеним у відомості обсягів робіт до тендерної документації повідомляємо наступне.
- щодо п. 53 «Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2 в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1м вiд кабелiв, що прокладенi в трубопроводах або коробах, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних труб (в місцях перетину з існуючим ел.кабелем)» зазначаємо, що учасником в локальному кошторисі № 02-2-1 ці роботи відповідно до Настанов визначені наступним чином «п.53 Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2; в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1м вiд кабелiв, що прокладенi в трубопроводах або коробах, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних труб». Загальний об’єм відповідає технічному завданню, визначеному в Таблиці № 1 «Відомість обсягів робіт» (додаток № 3 до тендерної документації). Коригуюча поправка у вигляді словосполучення «в місцях перетину з існуючим ел. кабелем зв’язку» в найменуванні робіт в Відомості обсягів робіт має уточнюючий характер та не впливає на вартість робіт. Отже, визначення учасником найменування робіт в п.53 локального кошторису № 02-2-1 є вірним та відповідає найменуванню робіт вказаних в п.53 Відомості обсягів робіт, не впливає на об’єм та вартість цих робіт.
- щодо п. 55 Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2 в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1м вiд кабелiв, що прокладенi в трубопроводах або коробах, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних труб (в місцях перетину з існуючим кабелем зв’язку ) зазначаємо, що учасником в локальному кошторисі № 02-2-1 ці роботи відповідно до Настанов визначені наступним чином «п.55 Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2; в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1м вiд кабелiв, що прокладенi в трубопроводах або коробах, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних труб». Загальний об’єм відповідає технічному завданню, визначеному в Таблиці № 1 «Відомість обсягів робіт» (додаток № 3 до тендерної документації). Коригуюча поправка у вигляді словосполучення «в місцях перетину з існуючим кабелем зв’язку» в найменуванні робіт в Відомості обсягів робіт має уточнюючий характер та не впливає на вартість робіт. Отже, визначення учасником найменування робіт в п.55 локального кошторису № 02-2-1 є вірним та відповідає найменуванню робіт вказаних в п.55 Відомості обсягів робіт, не впливає на об’єм та вартість цих робіт.
- щодо п. 57 «Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2 в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1м вiд кабелiв, що прокладенi в трубопроводах або коробах, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних труб (в місцях перетину з існуючими комунікаціями)» повідомляємо, що учасником в локальному кошторисі № 02-2-1 дані роботи відповідно до Настанов визначені наступним чином «Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2; в мiсцях, що знаходяться на вiдстанi до 1м вiд кабелiв, що прокладенi в трубопроводах або коробах, а також вiд водопровiдних i каналiзацiйних труб».
Загальний об’єм відповідає технічному завданню, визначеному в Таблиці № 1 «Відомість обсягів робіт» (додаток № 3 до тендерної документації). Коригуюча поправка у вигляді словосполучення «в місцях перетину з існуючими комунікаціями» в найменуванні робіт в Відомості обсягів робіт має уточнюючий характер та не впливає на вартість робіт. Отже, визначення учасником найменування робіт в п.57 локального кошторису № 02-2-1 є вірним та відповідає найменуванню робіт вказаних в п.57 Відомості обсягів робіт, не впливає на об’єм та вартість цих робіт.
- щодо п. 59 «Доробка вручну, зачистка дна i станок вручну з викидом ґрунту в котлованах i траншеях, розроблених механізованим способом» зазначаємо, що даний вид робіт визначено учасником наступним чином «Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2; = Доробка вручну, зачищення дна i стiнок вручну з викидом ґрунту в котлованах i траншеях, розроблених механiзованим способом». Детальне найменування робіт в п. 59 локального кошторису № 02-2-1 виражене словосполученням «Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 2 м, група ґрунтів 2» носить уточнюючий характер, є вірним та відповідає загальному найменуванню робіт визначених замовником в п. 59 Відомості обсягів робіт. Додана поправка згідно технічної частини, які відображені у локальному кошторисі» № 02-2-1, а саме – «Розробка ґрунту вручну з кріпленням у траншеях шириною до 2 м, глибиною до 3 м, група ґрунтів 2» не впливає на обсяги та вартість робіт.
- щодо п. 62 «Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1, піском над верхом труби на висоту 0,1 м» повідомляємо, що учасником в локальному кошторисі № 02-2-1 визначено як «Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 59 кВт [80 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 1». Відповідно до вимог ДСТУ Б.В.25-31:2007 (Інженерне обладнання будинків і споруд.
Зовнішні мережі та споруди. Трубопроводи попередньо теплоізольовані спіненим поліуретаном для мереж гарячого водопостачання та теплових мереж. Труби, фасонні вироби та арматура. Технічні умови, ДСТУ Н.Б.2.5-35:2007 (Теплові мережі та мережі гарячого водопостачання з використанням попередньо теплоізольованих трубопроводів. Настанова з проектування, монтажу, приймання та експлуатації) для засипки траншей та котлованів після укладання трубопроводів використовується пісок. Учасником роботи, що є предметом закупівлі, будуть виконуватися із дотриманням вимог ДСТУ, Проєктної документації № 18211. Учасником в локальному кошторисі № 02-2-1 вірно визначено об’єм робіт, та найменування робіт. Відсутність уточнення щодо найменування матеріалу, необхідного для виконання даного виду земляних робіт, з урахуванням обов’язку підрядника дотримуватися вимог ДСТУ, Проєктної документації № 18211 не впливає на вартість робіт.
- щодо п. 77 «Ручне різання труб» повідомляємо, учасником п. 78 локального кошторису № 02-2-1 зазначено як «Ручне газове різання листової сталі, товщина листа 4 мм». Норма застосована вірно тому що різання труб вздовж ( футляри) скореговане згідно Відомості обсягів робіт «ручне газове різання», що не впливає на обсяги та вартість робіт.
- щодо п. 87 «Труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 159 мм, товщина стінки 4,5 мм» повідомляємо, учасником в локальному кошторисі № 02-2-1 в п. 88 дані матеріали вказані як «Труби сталевi електрозварнi прямошовнi , зовнiшнiй дiаметр 159 мм, товщина стiнки 4,5 мм» що відповідає Відомості обсягів робіт. Матеріали для виконання робіт будуть використовуватися учасником (підрядником) з дотриманням до вимог, визначених Проєктною документацією № 18211 та ДСТУ 8943:2019 «Труби сталеві. Електрозварні. Технічні умови» Відсутність в п. 87 локального кошторису уточнення на «марку сталі 20» не впливає на обсяги матеріалів, їх вартість та не вплине на якість матеріалів під час виконання робіт.
- щодо п. 322, 331, 340, 349 зазначаємо що учасником внесено зміни в локальний кошторис наступний чином «гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, діаметр 12 мм» замінена на «гарячекатана арматурна сталь гладка, клас А-1, діаметр 16 мм» без збільшення вартості матеріал, що не впливає на загальну вартість договору. Учасником та замовником буде оформлено додаткову угоду та підписано локальний кошторис № 02-2-1 з урахуванням змін.
- щодо п. 383 «Готова піщано-щебенева суміш 7, розмір зерен понад 0 до 20 мм, марка М400» локального кошторису № 02-2-1 повідомляємо, що найменування даного матеріалу вказано в п. 371 «Готова піщано-щебенева суміш С7 неукріплена оптимального складу товш.20 см» Відомості обсягу робіт. Уточнення зроблене учасником із застосуванням словосполучення «марка М400» не впливає на вартість робіт, носить уточнюючих характер.
- щодо «Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю ПФ-115» повідомляємо, що учасником в локальному кошторисі зазначене найменування робіт скореговано відповідно до вимог Проєктної документації № 18211, в якій передбачено актикорозійне покриття сталевих труб фарбою ПФ 115 (емаль 2 шари) або 2 рази. За своїм змістом «2 шари» та «2 рази» є ідентичним з точки зору технологічного виконання робіт в частині фарбування металевих поверхонь. Отже, застосування учасником в п. 243 локального кошторису виду робіт є вірним.