-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення
Завершена
25 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125 900.00 UAH
Номер:
27e60d830be04feb87ba772dd3fb7c1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 11:59 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.05.2025 № 134
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2025-04-22-009675-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ДП «ДОРЦЕНТР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22 квітня 2025 року № 9, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» (далі – ДП «ДОРЦЕНТР»), протокол від 01 травня 2025 року № 9/1, повідомлення про намір укласти договір від 01 травня 2025 року, договір від 16 травня 2025 року № 25 на суму 24 988 000,00 грн з ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 13 травня 2025 року, 21 травня 2025 року та 27 травня 2025 року.
Період усунення порушень:
29.05.2025 15:45 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
f8f1716a82b741e0a83385d4474bb722
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-009675-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8fa275f67026491b8ae7f5dfcabbee55
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.05.2025 16:27
Опис:
На ваш запит від 07.04.2025 року щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення, ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-009675-a) повідомляємо наступне:
Питання 1.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь 1.
Очікувана вартість розрахована на підставі будівельних норм та стандартів, що регламентують види робіт, передбачені технічним завданням закупівлі, з урахуванням показників фактичного виконання аналогічних робіт минулих періодів.
Бюджетне призначення: державний бюджет КПКВК 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення».
Технічні та якісні характеристики сформовані з метою сталого функціонування автомобільних доріг загального користування державного значення, покращення стану дорожньої мережі та виконання статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги»:
1.Вимірювання рівності (IRI).
Індекс IRI є загальновизнаним міжнародним стандартом оцінки рівності дорожнього покриття. Його застосування дозволяє отримати об'єктивні, кількісні дані про стан доріг, що дає змогу ухвалювати обґрунтовані рішення щодо ремонту та реконструкції доріг в подальшому. Особливо важливим є контроль за дорогами, які були побудовані в минулі роки і наразі знаходяться під гарантійними термінами. Це дозволить виявити можливі недоліки та зобов’язати підрядників усунути дефекти за гарантійними зобов’язаннями, що сприятиме підвищенню якості будівництва та збереженню державних коштів.
Вимірювання рівності проводяться на відповідність вимог ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану», п. 5.2.3 та на вимогу БН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина I. Проектування. Частина II. Будівництво» табл.21.1 – п.89.
Визначення вартості проводиться відповідно до норм.
2. Перевіряння послідовності виконання технологічного процесу, організації дорожнього руху під час ремонтно-відновлювальних робіт (моніторинг дотримання технології виконання робіт, обстеження шару під час влаштування, складання акту моніторингу з оформленням фотоматеріалів, інструментальні вимірювання з оформленням протоколу польових вимірювань, температурних режимів влаштування а/б сумішей, технічних параметрів тощо).
Забезпечення відповідності державним стандартам і нормам контроль виконання ремонтних робіт відповідно до технологічних вимог дозволяє гарантувати якість дорожнього покриття, довговічність конструкцій та відповідність державним будівельним нормам і міжнародним стандартам.
Проведення моніторингу дасть можливість об’єктивно оцінити якість виконаних робіт і, в разі виявлення порушень, притягнути підрядників до відповідальності або вимагати усунення недоліків, а також моніторинг дотримання нормативних вимог під час проведення робіт з експлуатаційного утримання доріг для досягнення максимальної безпеки виконавців робіт та учасників дорожнього руху, завчасного попередження всіх учасників дорожнього руху про обмеження в дорожньому русі, а також безпечного пересування учасників дорожнього руху та ДТЗ зоною дорожніх робіт.
Перевіряння послідовності виконання технологічного процесу проводиться на відповідність та на вимогу ДСТУ-Н Б В.3.2-5:2016 «Настанова з ліквідації вибоїн покриття нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг», в залежності від технології виконання робіт.
Визначення вартості проводиться відповідно до норм СОУ 42.1-37641918-081:2017 Зміни 1, п. 15.35 та п.15.40
3.
Верифікація підборів асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей.
Одним із ключових аспектів моніторингу є верифікація підборів асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей. Це дозволить забезпечити оптимальний склад матеріалів, який відповідає вимогам міцності, зносостійкості та довговічності покриття. Верифікація гарантує відповідність сумішей експлуатаційним навантаженням та кліматичним умовам, що знизить ризик передчасного руйнування доріг.
Виконання таких робіт дозволить:
• Гарантувати відповідність дорожніх матеріалів встановленим нормам і вимогам.
• Знизити експлуатаційні витрати за рахунок підвищення терміну служби дорожнього покриття.
• Забезпечити безпеку та комфортність пересування ТЗ.
• Підвищити ефективність використання бюджетних коштів шляхом запобігання необхідності частих ремонтних робіт (збільшення міжремонтних термінів).
• Сприяти розвитку наукових досліджень та впровадженню інновацій у сфері дорожнього будівництва.
В рамках верифікації має бути здійснений відбір та випробування компонентів асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей.
Щебінь дрібних та крупних фракцій
Відбір та підготовка зразків: згідно з ДСТУ Б В.2.7-71-98 (ГОСТ 8269.0-97) «Щебінь і гравій із щільних гірських порід і відходів промислового виробництва для будівельних робіт. Методи фізико-механічних випробувань» (поправка діє з 01.01.99) (п. 4.2) ДСТУ 9179:2022 «Щебінь та гравій зі щільних гірських порід і металургійних шлаків для дорожнього будівництва. Методи фізико-механічних випробувань» (п.5.1.2, 5.1.3).
Випробування: згідно з ДСТУ Б В.2.7-71-98 (ГОСТ 8269.0-97) «Щебінь і гравій із щільних гірських порід і відходів промислового виробництва для будівельних робіт. Методи фізико-механічних випробувань».
Відповідність: ДСТУ Б В.2.7-75-98 «Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови».
Бітумне в’яжуче
Відбір та підготовка зразків: згідно з ДСТУ EN 58:2018 «Бітум та бітумні в’яжучі. Відбирання проб бітумних в’яжучих» (EN 58:2012, IDT).
ДСТУ EN 12594:2018 «Бітум та бітумні в’яжучі. Підготування проб для випробування» (EN 12594:2014, IDT).
Випробування: згідно з ДСТУ EN 1426:2018 «Бітум та бітумні в’яжучі. Визначення глибини проникності голки» (пенетрації) (EN 1426:2015, IDT)
ДСТУ EN 1427:2018 «Бітум та бітумні в’яжучі. Визначення температури розм’якшеності за методом кільця і кулі» (EN 1427:2015, IDT)
ДСТУ 8825:2019 «Бітум та бітумні в’яжучі. Метод визначення розтяжності»
ДСТУ EN 13398:2018 «Бітум та бітумні в’яжучі. Метод визначення еластичності» (EN 13398:2017, IDT)
ДСТУ EN 12593:2018 «Бітум та бітумні в’яжучі. Визначення температури крихкості за методом Фрааса» (EN 12593:2015, IDT)
ДСТУ 9169:2021 «Бітум та бітумні в’яжучі. Визначення зчеплюваності з мінеральним матеріалом»
ДСТУ 8787:2018 «Бітум та бітумні в`яжучі. Метод визначення зчеплюваності зі щебенем»
Відповідність: ДСТУ 4044:2019. «Бітуми нафтові дорожні в`язкі. Технічні умови».
ДСТУ 9116:2021 «Бітум та бітумні в’яжучі. Бітуми дорожні, модифіковані полімерами. Технічні умови».
Пісок з відсівів дроблення
Відбір та підготовка зразків: згідно з ДСТУ Б В.2.7-232:2010 «Будівельні матеріали. Пісок для будівельних робіт. Методи випробувань»
Випробування: згідно з ДСТУ Б В.2.7-232:2010 «Будівельні матеріали. Пісок для будівельних робіт. Методи випробувань»
Відповідність: ДСТУ Б В.2.7-210:2010. «Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід для будівельних робіт».
Мінеральний порошок (дрібний наповнювач)
Відбір та підготовка зразків: згідно з ДСТУ Б EN 197-1:2015 «Цемент. Частина 1. Склад, технічні умови та критерії відповідності для звичайних цементів» (EN 197-1:2011, IDT)
Випробування: згідно з ДСТУ 8772:2018 «Порошок мінеральний для асфальтобетонних сумішей. Методи випробування»
Відповідність: ДСТУ 9246-1:2023 «Заповнювачі для асфальтобетонів сумішей та матеріалів, оброблених бітумним в'яжучим. Технічні умови. Частина 1. Наповнювач».
4. Відбір та випробування матеріалів, які використовуються під час поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання.
Необхідно здійснювати системний контроль за відбором та випробуванням матеріалів, що використовуються для поточного дрібного ремонту, експлуатаційного утримання доріг та ремонту штучних споруд. Від належної якості цих матеріалів залежить довговічність дорожнього покриття, ефективність використання бюджетних коштів та безпека учасників дорожнього руху.
Для досягнення цих цілей необхідно здійснювати випробування асфальтобетонних сумішей, цементобетонних зразків, щебеню, піску, відсіву, емульсії бітумної дорожньої та бітуму дорожнього. Здійснення моніторингу відповідності цих матеріалів встановленим державним стандартам дозволить мінімізувати ризики використання неякісної сировини, що може призвести до передчасного руйнування дорожнього покриття та зростання витрат на його відновлення
Відбір та випробування матеріалів, які використовуються під час поточного дрібного ремонту та експлуатаційного утримання проводиться згідно з ДСТУ Б В.2.7-319:2016 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Методи випробувань» на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» та ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови».
5. Визначення коефіцієнту зчеплення.
Визначення коефіцієнта зчеплення є критично важливим для забезпечення безпеки руху, моніторингу якості дорожніх робіт та дотримання нормативних вимог, що сприяє зниженню аварійності та раціональному використанню державних коштів. Регулярний моніторинг дозволить своєчасно проводити профілактичні роботи, що зменшить витрати на аварійні ремонти та підвищить загальну якість дорожньої мережі.
Вимірювання коефіцієнту зчеплення відповідно до ДСТУ 8746:2017 Автомобільні дороги. Методи вимірювання зчіпних властивостей поверхнідорожнього покриття на вимогу ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» п.5.2.4.
Визначення вартості проводиться відповідно норм СОУ 42.1-37641918-081:2017 п.14.11.
6. Визначення шорсткості дорожнього покриву.
Шорсткість покриття впливає на зчеплення шин із дорогою. Недостатня шорсткість збільшує гальмівний шлях і ризик заносу, особливо під час дощу чи ожеледиці. Моніторинг шорсткості дозволяє своєчасно виявляти небезпечні ділянки доріг, де існує підвищений ризик втрати контролю над транспортним засобом, що допомагає запобігати ДТП. Перевірка шорсткості дає змогу оцінити, наскільки якісно виконані дорожні роботи та чи відповідає покриття нормативним вимогам, а також дає змогу оцінити, наскільки якісно виконані дорожні роботи та чи відповідає покриття нормативним вимогам.
Визначення шорсткості дорожнього покриву проводиться відповідно до ДСТУ 8746:2017 «Автомобільні дороги. Методи вимірювання зчіпних властивостей поверхні дорожнього покриття» на вимогу ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» п.5.2.4.
Визначення вартості проводиться відповідно норм СОУ 42.1-37641918-081:2017 п.14.12.
7. Вимірювання несної здатності шарів дорожнього одягу.
Вимірювання несної здатності дозволяє визначити, чи відповідає конструкція дорожнього покриття нормативним вимогам і чи потребує посилення або відновлення. Моніторинг несної здатності доріг, що перебувають на гарантії, дасть змогу виявити можливі дефекти та зобов’язати підрядників усунути їх без додаткових витрат для держави.
8. Визначення якісних характеристик засобів організації дорожнього руху, а саме дорожніх знаків та дорожньої розмітки.
Моніторинг якості дорожніх знаків та розмітки важливий для забезпечення безпеки руху, адже їхня чіткість і видимість забезпечують водіям орієнтир на дорозі та запобігають виникненню ДТП. Використання якісних матеріалів забезпечує довговічність, зменшуючи витрати на часті оновлення. Моніторинг гарантує відповідність знаків і розмітки державним стандартам. Крім того, це дозволяє виявляти недобросовісних підрядників і запобігати корупції, що сприяє ефективному використанню бюджетних коштів.
Визначення якісних характеристик засобів організації дорожнього руху проводиться відповідно та на вимогу до ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування» та ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови».
Визначення вартості проводиться відповідно норм тимчасової норми часу по дорожнім знакам та СОУ 42.1-37641918-081:2017 п. 14.14 та п. 14.20.
9. Оцінка експлуатаційного стану автомобільних доріг та стану виконання робіт із зимового утримання.
Незадовільний стан дорожнього покриття та несвоєчасне зимове утримання (очищення від снігу, обробка протиожеледними матеріалами) можуть спричинити підвищений ризик ДТП. Оцінка експлуатаційного стану доріг дозволяє вчасно виявляти небезпечні ділянки та запобігати аварійним ситуаціям. Утримання доріг взимку здійснюється за державні кошти, і контроль виконання робіт дозволяє оцінити, чи виконує підрядник свої зобов’язання відповідно до контрактів. Це запобігає недбалості та забезпечує ефективне використання бюджетних коштів.
Оцінка експлуатаційного стану автомобільних доріг та стану виконання робіт із зимового утримання проводиться відповідно ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та ДСТУ 9185:2022 «Настанова щодо зимового утримування автомобільних доріг».
Визначення вартості проводиться відповідно до збірника тимчасових норм часу на моніторинг стану автомобільних доріг та якості дорожніх робіт і послуг п.5.1, п.5.2.
10. Перевірка стану готовності дорожніх організацій до ОЗП.
Проведення моніторингу дорожніх організацій, щодо ведення документації, заходів направлених на підготовку до ОЗП, техніки та заготівлю матеріалів, які будуть задіяні у осінньо-зимовий період на автомобільних дорогах. Завчасна підготовка дасть змогу утримувати автомобільні дороги під час осінньо-зимового періоду у належному стані.
Перевірка стану готовності дорожніх організацій до ОЗП проводиться
Визначення вартості проводиться відповідно до збірника тимчасових норм часу на моніторинг стану автомобільних доріг та якості дорожніх робіт і послуг п.5.4, п.5.5, п. 5.6, п.5.7, п.5.8.
11. Відбір та випробування матеріалів протиожеледних комбінованих, плавильних.
Відбір та випробування матеріалів, які використовуються під час робіт із зимового утримання автомобільних доріг, що дає можливість попередження використання комбінованих сумішей з низьким вмістом плавильного матеріалу, що може вплинути на безпеку дорожнього руху.
Питання 2.
Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь 2.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://restoration.gov.ua/4489/oholoshennia/73504.html
Номер:
750a439e62694e878e78a95a10e636c2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2025 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-009675-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення щодо виконання учасником державним підприємством «Дорожній науково-технічний центр» (далі - учасник) вимог пункту 1.3.3.2. Додатку 1.3. тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції для підтвердження перебування в трудових відносинах з працівником Бакалець Василем Віталійовичем наказу від 14.02.2022 № 30-К (файл «9.2.Додаток до довідки виконавці_накази призначення на посаду.pdf»), враховуючи що в пункті 12 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.04.2025 № 99/09 14103 (файл «9.Довідка виконавці.pdf») зазначено наказ від 01.06.2021 № 89-К.
2. Надати пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині надання скан копій з оригіналу відповідних кваліфікаційних сертифікатів відповідного напрямку/кваліфікаційного рівня (робіт (послуг) НА КОЖНОГО СЕРТИФІКОВАНОГО ПРАЦІВНИКА (експерта), враховуючи що пунктом 1.3.3.1. Додатку 1.3. тендерної документації передбачено 2 інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 та 2 інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1.
При цьому, учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат серії АТ № 008336, виданий Овчаренко Ігорю Сергійовичу та підтверджує кваліфікацію нагляду щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1, і сертифікат серії АТ № 010225, виданий Хабарову Антону Володимировичу та підтверджує кваліфікацію нагляду щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1, СС2, СС3 (файл «9.1.Сертифікати спеціалістів.pdf»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9493eb766b9040daaff0f8921013c1e5
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.05.2025 16:30
Опис:
На ваш запит від 16.05.2025 року щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення, ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-009675-a) повідомляємо наступне:
Питання 1.
Надати пояснення щодо виконання учасником державним підприємством «Дорожній науково-технічний центр» (далі - учасник) вимог пункту 1.3.3.2. Додатку 1.3. тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції для підтвердження перебування в трудових відносинах з працівником Бакалець Василем Віталійовичем наказу від 14.02.2022 № 30-К (файл «9.2.Додаток до довідки виконавці накази призначення на посаду.pdf»), враховуючи що в пункті 12 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.04.2025 № 99/09 14103 (файл «9.Довідка виконавці.pdf») зазначено наказ від 01.06.2021 № 89-К.
Відповідь 1.
Відповідно до п.1.3.3 Додатку 1.3. Тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 1.3.3, а саме:
Учасник повинен підтвердити наявність інженерно-технічних працівників у кількості не менше 18 осіб, які мають вищу технічну освіту та досвід роботи на інженерній посаді.
Мінімальна розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад та сертифікованих працівників (експертів):
- начальник та/або керівник та/або завідувач лабораторії - у кількості не менше 4 особи;
- лаборант (фахівець, що виконує функцію лаборанта) - у кількості не менше 2 осіб;
- інженерно-технічних працівників – не менше 8-ти осіб;
- інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 (значні наслідки) – 2 особи;
- інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1 – у кількості 2 особи.
Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або
- цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг; або
- інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
Таким чином, від учасника вимагалось підтвердити наявність кваліфікованого персоналу у складі не менше 18 працівників.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку від 28.04.2025 № 99/09 14103/ в якій зазначено 19 осіб, які мають вищу технічну освіту та досвід роботи на інженерній посаді, чим підтвердив мінімальну розрахункову кількість інженерно-технічних працівників ключових посад та сертифікованих працівників (експертів).
Відповідно до умов тендерної документації Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ викладений іноземною мовою без перекладу.
Оскільки Учасником виконана вимога Замовника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник може не розглядати документи, що учасник надав додатково.
Замовником прийнято до розгляду саме перелік 18 працівників, досвід та кваліфікація яких підтверджена відповідним кваліфікаційним сертифікатом.
Також зауважимо, що наказ від 14.02.2022 № 30-К «Про переведення працівника Бакальця Василя Віталійовича на посаду провідного інженера відділу діагностики доріг центру діагностики доріг та штучних споруд» свідчить про наявність правових відносин з відповідним працівником. Певні неточності у зазначеному наказі може вважатися технічною помилкою, що не вважається невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідна інформація у складі тендерної пропозиції учасника не впливає на кваліфікацію учасника, зміст тендерної пропозиції та технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Питання 2.
Надати пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині надання скан копій з оригіналу відповідних кваліфікаційних сертифікатів відповідного напрямку/кваліфікаційного рівня (робіт (послуг) НА КОЖНОГО СЕРТИФІКОВАНОГО ПРАЦІВНИКА (експерта), враховуючи що пунктом 1.3.3.1. Додатку 1.3. тендерної документації передбачено 2 інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 та 2 інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1. При цьому, учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікат серії АТ № 008336, виданий Овчаренко Ігорю Сергійовичу та підтверджує кваліфікацію нагляду щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1, і сертифікат серії АТ № 010225, виданий Хабарову Антону Володимировичу та підтверджує кваліфікацію нагляду щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1, СС2, СС3 (файл «9.1.Сертифікати спеціалістів.pdf»).
Відповідь 2.
Відповідно до п.1.3.3 Додатку 1.3. Тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 1.3.3, а саме:
Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку за підписом Уповноваженої особи Учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 1.3.3, а саме:
Учасник повинен підтвердити наявність інженерно-технічних працівників у кількості не менше 18 осіб, які мають вищу технічну освіту та досвід роботи на інженерній посаді.
Мінімальна розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад та сертифікованих працівників (експертів):
- начальник та/або керівник та/або завідувач лабораторії - у кількості не менше 4 особи;
- лаборант (фахівець, що виконує функцію лаборанта) - у кількості не менше 2 осіб;
- інженерно-технічних працівників – не менше 8-ти осіб;
- інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 (значні наслідки) – 2 особи;
- інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1 – у кількості 2 особи.
* Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан копії з оригіналу відповідних кваліфікаційних сертифікатів відповідного напрямку/кваліфікаційного рівня (робіт (послуг) на кожного сертифікованого працівника (експерта), зазначеного у довідці.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано сертифікати:
серії АТ № 008336, виданий Овчаренко Ігорю Сергійовичу, підтверджує кваліфікацію нагляду щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1;
серії АТ № 010225, виданий Хабарову Антону Володимировичу, підтверджує кваліфікацію нагляду щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1, СС2, СС3
серії АТ №000710 виданий Онищуку Віталію Анатолійовичу у 2012 році. Мінрегіоном за погодженням з Мінсоцполітики, СПО роботодавців, СПО об`єднань профспілок за участю Профспілки працівників будівництва і промисловості будівельних матеріалів України затверджено наказом Мінрегіону від 08 серпня 2017 року № 192 "Про внесення змін до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи". Згідно з п. 4 згаданого наказу з 01 жовтня 2017 року вводиться категорійність інженерів з технічного нагляду, у відповідності до вимог ЗУ № 1817-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності", а саме інженер з технічного нагляду II категорії; інженер з технічного нагляду І категорії; провідний інженер з технічного нагляду. Наявність кваліфікаційного сертифіката відповідної категорії дає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом об`єктів відповідної складності, тобто інженер з технічного нагляду має право виконувати роботи по класу наслідків CC1, а провідний інженер - CC1, СС2, ССЗ відповідно. Відповідно до законодавства суб`єкти містобудування повинні доручати виконання окремих видів робіт/послуг відповідальним виконавцям, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Отже, з вищезазначеного відповідальні виконавці, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, виконують ті види робіт/послуг, право виконання яких зазначено кваліфікаційним сертифікатом. Відповідно до п. 8 Листа Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлового-комунального господарства України № 8/15-648-19 кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавця та дають право на виконання робіт щодо усіх суб`єктів будівництва, мають і далі застосовуватись без обмежень права виконання робіт щодо об`єктів будівництва відповідного класу наслідків "відповідальності" чи категорії складності. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 11, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об`єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об`єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Сертифікат інженера технічного нагляду Онищука Віталія Анатолійовича також обліковується у відкритому доступі (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405400027057882516?prof=3 ) як дійсний та виданий 05 червня 2012 року тобто, до вступу у дію зміни № 11, що надає право виконувати роботи (послуги), пов`язані із створенням об`єкта архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом відповідної категорійності, що повністю охоплює види робіт з технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг за класом наслідків СС1 передбачених у відповідних закупівлях.
серії АТ №010787 виданий Засядьвовку Лоранду Анатолійовичу, як ПРОВІДНОМУ інженеру з технічного нагляду, згідно п.5 професійного стандарту «ІНЖЕНЕР З ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ (БУДІВНИЦТВО)»(додається) відповідає кваліфікації інженера технічного нагляду щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3.
Також чинність всіх сертифікатів було перевірено у відкритому доступі на «Порталі Єдиної державної системи у сфері будівництва» (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2471329241539544184?prof=3, https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405400026521012078?prof=3, https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405400027057882516?prof=3, https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405399078834800331?prof=3).
Додатки:
1. Професійний стандарт ІНЖЕНЕР З ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ (БУДІВНИЦТВО)
Номер:
a3cb85dcef684246a85811429a574f54
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2025 19:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-009675-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) стосовно підтвердження учасником державним підприємством «Дорожній науково-технічний центр» на виконання пункту 1.3.3.1. Додатку 1.3. тендерної документації мінімальної розрахункової кількості інженерно-технічних працівників ключових посад та сертифікованих працівників (експертів), зокрема: ЛАБОРАНТА (фахівець, що виконує функцію лаборанта) - у кількості НЕ МЕНШЕ 2 ОСІБ.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a33832521d804f82973e16728b387976
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.05.2025 16:40
Опис:
На ваш запит від 22.05.2025 року щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги з проведення поточних оглядів, сезонних (детальних) та спеціальних обстежень автомобільних доріг загального користування державного значення, ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-009675-a) повідомляємо наступне:
Питання 1.
Надати пояснення (інформації та документів) стосовно підтвердження учасником державним підприємством «Дорожній науково-технічний центр» на виконання пункту 1.3.3.1. Додатку 1.3. тендерної документації мінімальної розрахункової кількості інженерно-технічних працівників ключових посад та сертифікованих працівників (експертів), зокрема: ЛАБОРАНТА (фахівець, що виконує функцію лаборанта) - у кількості НЕ МЕНШЕ 2 ОСІБ.
Відповідь 1.
Відповідно до п.1.3.3 Додатку 1.3. Тендерної документації Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 1.3.3, а саме:
Учасник повинен підтвердити наявність інженерно-технічних працівників у кількості не менше 18 осіб, які мають вищу технічну освіту та досвід роботи на інженерній посаді.
Мінімальна розрахункова кількість інженерно-технічних працівників ключових посад та сертифікованих працівників (експертів):
- начальник та/або керівник та/або завідувач лабораторії - у кількості не менше 4 особи;
- лаборант (фахівець, що виконує функцію лаборанта) - у кількості не менше 2 осіб;
- інженерно-технічних працівників – не менше 8-ти осіб;
- інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС3 (значні наслідки) – 2 особи;
- інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків СС1 – у кількості 2 особи.
Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копія наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або
- цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг; або
- інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано (у файлі 9.2. Додаток до довідки виконавці_накази призначення на посаду.pdf):
1. Наказ від 20.09.2023 № 54-К в якому Темнюк вікторію Василівну призначено на посаду провідного інженера сектору асфальтобетонів Лабораторії випробувань дорожньо-будівельних матеріалів Центру випробувань.
2. Наказ від 31.10.2024 № 106-К в якому Дружинську Олександру Костянтинівну призначено(переведено) на посаду провідного інженера сектору ґрунтів та інертних матеріалів Лабораторії випробувань дорожньо-будівельних матеріалів Центру випробувань.