• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Збірно-розбірна модульна будівля для харчування для потреб Сил оборони України

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Номер: 76f3bff7ed9d498085492f3ec399b12b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 19.05.2025 17:47 - 10.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 63-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.05.2025 № 63-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2. UA-2025-04-22-008406-a, яку проводить Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 114-46-99, m.a.diachenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «05» червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена рішенням уповноваженої особи замовника (протокол від 24.04.2025 №15) зі змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ніколь»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЛАЙФ-БУД»»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.05.2025 № 23; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025 № 26; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 № 27; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.05.2025; договір про закупівлю від 19.05.2025 № 248/05; відповідь Замовника від 03.06.2025 на запит від 02.06.2025.
Період усунення порушень: 06.06.2025 09:31 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2025 09:31

Запити/Пояснення