-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобіль вантажний бортовий
Завершена
8 688 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 86 880.00 UAH
мін. крок: 1% або 86 880.00 UAH
Номер:
2cedf7e29d564503be4845b52075515d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
03.06.2025 12:50 - 25.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2025 № 60-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 03.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.06.2025 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-04-22-008449-a 22.04.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ», ТОВ «СПЕЦ ТЕХНО МОТОРС» та ПП «ВКП «Альфатекс», надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, надання відповідей на звернення щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; надання відповідей на звернення щодо усунення порушення; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства Миколаївської міської ради «Миколаївські парки» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 22.04.2025 № 149/25), зі змінами (протокол від 23.04.2025 № 149-1/25); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь на нього; звернення щодо усунення порушення та відповідь на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦ ТЕХНО МОТОРС» (далі – ТОВ «СПЕЦ ТЕХНО МОТОРС») та приватного підприємства «Виробничо-комерційне підприємство «Альфатекс» (далі – ПП «ВКП «Альфатекс»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ТЕХКОМПЛЕКТ»; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ТОВ «СПЕЦ ТЕХНО МОТОРС»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 09.05.2025 № 149-2/25, від 16.05.2025 № 149-3/25 та від 22.05.2025 № 149-4/25; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.06.2025 № 59/0625 В; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.06.2025 15:15 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2025 15:15
Запити/Пояснення
Номер:
dd35b1acf8d941f3af76fbd39fddd5ce
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
04.06.2025 08:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
8eab25dfff324ad8aa35499715595bb2
Назва:
щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості
Дата опублікування:
06.06.2025 14:28
Опис:
Розглянувши запит ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Автомобіль вантажний бортовий ДК 021:2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-008449-a) та керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо відповідні пояснення (інформацію та документи).
Необхідність закупівлі безпосередньо автомобілів дует з подвійною кабіною пов’язана з особливостями виробничого процесу та функціями, покладеними на комунальне підприємство. Вищезазначене обумовлене необхідністю одночасного перевезення не менше 6 або 7 працівників та обладнання для їх роботи, яке можливо розмістити лише в кузові автомобілю дует. Автомобіль дует з подвійною кабіною за рахунок своїх невеликих габаритних розмірів має можливість зручно переміщатись по траєкторії об’єктів які обслуговуються підприємством. Крім того, визначальною характеристикою автомобіля також була вантажопідйомність автомобіля вантажного бортового та розмір колісної бази. У зв’язку з цим з метою дотримання принципів Закону України "Про публічні закупівлі", а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийняте рішення про проведення закупівлі саме даного товару, відповідно до частини 3 статті 23 Закону.
Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом отримання комерційних пропозицій із зазначенням ціни за одну одиницю товару від постачальників відповідної продукції. Комерційні пропозиції додаються. Джерело фінансування даної закупівлі - рахунок власних коштів (кошти від господарської діяльності підприємства).
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту надаємо посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/informacziya-pro-zakupivli/. Додатково зазначаємо, що ані постановою Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016, ані жодним іншим нормативно-правовим актом не визначено форму і вимоги до такого обґрунтування. До того ж, конкретні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку 2 тендерної документації.