-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електромонтажні роботи
Завершена
588 961.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 889.61 UAH
мін. крок: 1% або 5 889.61 UAH
Номер:
7c967bea876f40e68440d38d566135a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
20.05.2025 15:11 - 11.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 56-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.05.2025 № 56-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2025-04-22-007888-a 22.04.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД» встановлене порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про надання послуг від 09.05.2025 № 53, укладеним з ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Первомайської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол від 22.04.2025 № 22/04 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДЦ ЕНЕРГОБУД» (далі - ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД»); вимога про усунення невідповідностей ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД» у термін до 03.05.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2025 № 47; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про надання послуг від 09.05.2025 № 53 (далі – Договір № 53); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
В розділі І додатку 5 до тендерної документації Замовник зазначив документи, які надаються переможцем (юридичною особою) для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей.
Так, відповідно до вимог, зазначених Замовником у підпунктах 1.1, 1.2 та 1.3 пункту 1 розділу І додатку 5 до тендерної документації, переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири календарні дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, зазначені в підпунктах 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформована у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про наявність або відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, стосовно цієї особи, до якої застосовано заходи кримінально-правового характеру за вчинення корупційного правопорушення.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році, за умови, що відомості в ньому актуальні на дату подачі (завантаження) документу;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році, за умови, що відомості в ньому актуальні на дату подачі (завантаження) документу.
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД» переможцем процедури закупівлі та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з цим учасником 03.05.2025.
При цьому, ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД», як переможець процедури закупівлі, на порушення вимог пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації, протягом чотирьох календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто з 03.05.2025 по 07.05.2025, не оприлюднив в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей, та зазначених Замовником в додатку 5 до тендерної документації. Вищезазначені документи оприлюднені переможцем ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД» 08.05.2025, тобто на п’ятий календарний день.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, Замовник на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД» як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Незважаючи на наявність вищезазначеної підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДЦ ЕНЕРГОБУД», Замовник не відхилив цього учасника та 09.05.2025 уклав з ним Договір № 53.
Також під час проведення моніторингу процедури закупівлі за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель додаток № 3 «Перелік та склад проєктної документації» до Договору № 53, який відповідно до розділу 12 цього договору є його невід’ємною частиною.
Період усунення порушень:
27.05.2025 16:16 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, за результатами моніторингу закупівлі: Забезпечення виконання технічних умов тимчасового приєднання ТУ-1022-3763-202-1-210125 відповідно до проекту "Зміна технічних параметрів приєднання амбулаторії за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський район, смт Первомайське, вул. Ювілейна, буд. 1" (шифр ПГ 0025.2563.00) за ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи Південним офісом Держаудитслужби.
Первомайська селищна рада припинила зобов’язання за договором №53 від 09.05.2025 року шляхом укладання додаткової угоди від 28.05.2025 року року №1 - відповідно до п.10.2. розділу 10 Договору № 53 від 09.05.2025 року, керуючись ч.1. ст. 651 Цивільного Кодексу України, статтею 188 Господарського Кодексу України.
Інформація про припинення дії договору шляхом його розірвання буде оприлюднена в електронній системі закупівель у встановлені строки відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що Замовник зобов’язується вжити всіх необхідних заходів для недопущення аналогічних порушень у майбутньому.
Дата публікації звіту:
02.06.2025 13:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
03.06.2025 15:57
Запити/Пояснення
Номер:
b615dc225b7643488a74ece774a42956
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.05.2025 10:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-007888-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
85492b0685ea4a459383af02f61c17fa
Назва:
Відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
26.05.2025 13:52
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2025-04-22-007888-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-05-19-000109 від 19.05.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
Запит такого змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-007888-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи)».
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. Відповідь, щодо запитання 1.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі – Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Закупівля за предметом ID: UA-2025-04-22-007888-a проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно:
- до наявної потреби Замовника на 2025 рік;
- до проектної документації на послуги з «Забезпечення виконання технічних умов тимчасового приєднання ТУ-1022-3763-202-1-210125 відповідно до проекту «Зміна технічних параметрів приєднання амбулаторії за адресою: Миколаївська обл., Миколаївський район, смт Первомайське, вул. Ювілейна, буд. 1» (шифр ПГ 0025.2563.00), яка затверджена розпорядженням селищної ради: 50-Р від 09.04.2025 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 3 (технічна специфікація) до тендерної документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена:
- з урахуванням кошторисної частини проектної документації, яка розроблена з використанням програмного комплексу АВК – 5 (3.10.0).
Враховуючи вищезазначене обґрунтування технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», на підставі наявної проектно-кошторисної документації.
2. Відповідь, щодо запитання 2.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. розміщено на сайті Первомайської селищної ради, за посиланням: https://pervomayska.gromada.org.ua/news/1745840218/.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.