• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт частини приміщень під улаштування приміщення ветеранського простору в громадській будівлі за адресою: в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112» (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

5 352 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 763.80 UAH
Номер: fe120a49f13b4067a5ea6917e0f02655
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.05.2025 17:10 - 18.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.05.2025 № 34-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-04-22-004670-a 22.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, t.v.krasilnikova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ріпкинської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025 № 53 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Багатопрофільне товариство «Солонь» (далі – ТОВ «БТ «Солонь»), вимога про усунення невідповідностей до 10.05.2025 (08:33), протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2025 № 61 (щодо визначення переможця), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.05.2025, договір 23.05.2025 № 45 укладений Замовником з «ТОВ «БТ» Солонь»», (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 23.05.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 06.06.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено, що «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями тощо). Крім цього в пункті 8 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачена вимога, що учасник у складі пропозиції повинен надати кошторисну документацію, розроблену в програмному комплексі АВК-5, або іншому повністю сумісному з ним програмному комплексі, засвідчену підписом та печаткою учасника. В тендерній пропозиції ТОВ «БТ «Солонь» надано кошторисну документацію, підтверджену наступними документами: договірна ціна, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису розрахунку, відомість обсягів робіт, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, відомість ресурсів до локального кошторису, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, при цьому у вищезазначених документах не зазначено прізвища, ініціалів та посади уповноваженої посадової особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документу. Замовником оприлюднена Вимога про усунення невідповідностей до 10.05.2025 (08:33), при цьому вищевказані невідповідності у вимогу про усунення невідповідностей не внесені. У ході моніторингу, на запит Управління, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей до 10.05.2025 (08:33) в якому не зазначено вищезазначені вимоги, чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 17.06.2025 14:28 - 02.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2025 14:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою Ріпкинської селищної ради, з метою виконання зобов’язань по недопущення встановлених порушень у подальшому, викладених у висновку моніторингу щодо закупівлі за предметом «Капітальний ремонт частини приміщень під улаштування приміщення ветеранського простору в громадській будівлі за адресою: в смт. Ріпки по вул. Святомиколаївська, 112» (код згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-004670-a, вжиті наступні заходи: врахована проведена роз’яснювальна робота начальником відділу бухгалтерського обліку та звітності Ріпкинської селищної ради в частині недопущення в подальшому виявлених порушень під час проведення процедур закупівель та під час перевірки тендерних пропозицій, в подальшому не допускати подібних порушень, зобов’язати бути більш уважною під час розгляду тендерних пропозицій, не допускати в подальшому невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією; обов’язково буде прийнято участь у наступному навчанні з питань публічних закупівель, що планово проводить Чернігівський РЦПК (онлайн-навчання або очне); прийнято до уваги рекомендації посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель та про недопущення подібних порушень у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 19.06.2025 10:21

Запити/Пояснення