-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини для ремонту ПК
Завершена
1 757 182.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 785.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 785.91 UAH
Номер:
cbde781b758b4004a9a27c8b9a1ca639
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000165
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 17:29 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-04-22-003901-a 22.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі моніторингом встановлено, порушення вимог частини 1 статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 24 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025 року № 98 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.04.2025, тендерну пропозицію ФОП «Сваткова Владислава Сергіївна» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 06.05.2025 № 121 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.05.2025, пояснення та документи, надані Замовником від 12.05.2025 та від 20.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФОП «Сваткова Владислава Сергіївна» з ціновою пропозицією 1 742 688,00 гривень.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно пункту 28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Так, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до умов ТД зі змінами № 1 затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Управління справами» АТ «НАЕК «Енергоатом» від «24» квітня 2025 р. № 102 визначено наступний перелік Додатків до ТД, а саме: Додаток 1 «Тендерна пропозиція (цінова)»; Додаток 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі»; Додаток 3 «Технічна специфікація»; Додаток 4 «Таблиця підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованої продукції Технічній специфікації до предмету закупівлі»; Додаток 5 «Проєкт договору»; Додаток 6 «Довідка про відсутність підстав, визначених у п. 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178» (для учасника об’єднання); Додаток 7 «Анкета»; Додаток 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; Додаток 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі»; Додаток 10 «Перелік формальних (несуттєвих) помилок».
Відповідно до частини 1 статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Крім того, згідно пункту 24 Особливостей № 1178, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено такі Додатки до ТД, як: Додаток 8 до ТД - Перелік документів які подаються Учасником.docx, Додаток 9 до ТД Довідка про досвід виконання договорів.docx, Додаток 10 до ТД - Перелік документів які подаються переможцем.docx, Додаток 11 до ТД - Перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc.
Отже, Замовником в під час оприлюднення оголошення про закупівлю, а також тендерної документації на закупівлю товарів, оприлюднено інформацію, що містить суперечливі відомості, які не передбачені умовами тендерної документації, а також додатками до неї (затвердженим протокольним рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Управління справами» АТ «НАЕК «Енергоатом» від «24» квітня 2025 р. № 102), чим порушено вимоги частини 1 статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 24 Особливостей № 1178, в частині оприлюднення інформації в оголошенні про закупівлю та тендерній документації.
Період усунення порушень:
29.05.2025 17:55 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 17:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від
29.05.2025 року закупівлі №UA-2025-04-22-003901-a (URL адреса
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-003901-a ДК 021:2015 30230000-0
Комп’ютерне обладнання (Запасні частини для ремонту ПК) надаю інформацію, що
свідчить про вжиття заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у
подальшому.
На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
філією «ВП «Управління справами» АТ «НАЕК «Енергоатом» здійснено наступні заходи,
направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому - проведено
роз’яснювальну роботу.
Дата публікації звіту:
05.06.2025 16:35
Запити/Пояснення
Номер:
58c2d85bd762432db8bf77682f10e1c7
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.05.2025 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Запасні частини для ремонту ПК, за кодом ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-003901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
011b57a43c5c47a0888e17437fac530e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
12.05.2025 16:42
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 09.05.2025 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Запасні частини для ремонту ПК), UA-2025-04-22-003901-a (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-003901-a).
Питання:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
Відповідь:
1. З метою забезпечення безперебійної роботи комп’ютерного обладнання у Дирекції та філіях ВП АТ «НАЕК «Енергоатом», розташованих у м. Києві, необхідна постійна наявність запасних частин для ремонту комп’ютерного обладнання. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме: за результатами запиту цінових пропозицій учасників ринку сформовано Інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розробленої та затвердженої Мінекономіки, виробничих та організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» (Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі додається).
Питання:
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
2. Посилання на сторінку власного вебсайту: https://old.energoatom.com.ua/vp/e-procurement-cm.html - (UA-2025-04-22-003901-a).
Питання:
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Відповідь:
3. Джерело фінансування закупівлі – власні кошти, бюджет по яким затверджено рішенням правління АТ «НАЕК «Енергоатом» (витяг з протоколу засідання правління АТ «НАЕК «Енергоатом» від 18.02.2025р. № 2 додається).
Відповідний КПКВК відсутній, так як закупівля не здійснюється за рахунок бюджетних коштів через Державне казначейство України.
Додатки:
1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі на 2 арк. в 1 прим.
2. Витяг з протоколу засідання правління АТ «НАЕК «Енергоатом» від 18.02.2025р. № 2 на 1 арк. в 1 прим.
Директор Альберт СОБКОВ
Номер:
dd5d1b2782cb479e97047afb33b35075
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
16.05.2025 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції
Учасника ФОП "Сваткова Владислава Сергіївна" вимогам Додатку 9 до тендерної документації в частині надання підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме: досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо постачання.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b6401727ba3b40e9893dcb0c9d432137
Назва:
Інформація на захист
Дата опублікування:
20.05.2025 15:19
Опис:
Державна аудиторська служба України
Щодо пояснень на запит ДАСУ від 16.05.2025
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 16.05.2025 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Запасні частини для ремонту ПК), UA-2025-04-22-003901-a (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-003901-a).
Питання:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП "Сваткова Владислава Сергіївна" вимогам Додатку 9 до тендерної документації в частині надання підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме: досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо постачання. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь:
Звертаємо увагу, що Замовником у тендерній документації, а саме додатком 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не було встановлено ні форми ні способу надання інформації в частині надання підтвердження кваліфікаційних крите-ріїв, а саме: досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо постачання.
Зокрема відсутня вимога, що така інформація має бути надана у складі тендерної пропозиції Учасника.
Відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей: «Відсутність докумен-тів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначени-ми в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замов-ником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту».
Директор Альберт СОБКОВ