-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнер металевий оцинкований для збору ТПВ ДК 021:2015-44613700-7
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Завершена
380 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 800.00 UAH
Номер:
32ded27483a540c698eeae6dcc734929
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 12:11 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.05.2025 Одеса № 97
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5406-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 19.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.05.2025 № 97
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
8 UA-2025-04-21-007520-a 21.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оголошення про проведення відкритих торгів та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД та оголошення про проведення відкритих торгів, надання роз’яснень щодо ТД, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «МІСТО СЕРВІС АНАНЬЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, ТД та ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 21.04.2025, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.04.2025, оголошення зі змінами, оприлюднені в електронній системі закупівлі 21.04.2025, 22.04.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.04.2025, відповіді Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.04.2025, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» (далі – ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 30.04.2025 № 51, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.04.2025, договір на поставку контейнерів металевих оцинкованих для збору ТПВ від 07.05.2025 № 56, пояснення та документи, надані Замовником 26.05.2025 та 27.05.2025 на запити Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання внесення змін до ТД та оголошення про проведення відкритих торгів та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено.
Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Згідно з абзацем 4 пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником внесені зміни до ТД, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції зазначеної документації 21.04.2025 о 19:53 додатково до її попередньої редакції, але не оприлюднено разом із змінами до ТД в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Також Замовником внесені зміни до оголошення про проведення відкритих торгів, які розміщені та відображені в електронній системі закупівель у новій редакції 21.04.2025 о 19:57, а також 22.04.2025 о 08:09 та 08:14 додатково до його попередньої редакції, але не оприлюднено разом із змінами до оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі переліки змін, що вносяться.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.05.2025 щодо неоприлюднення Замовником разом із змінами до оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі перелік змін, що вносяться до оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник 26.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що «… У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною систему закупівель автоматично.
Тобто, більший пріоритет мають заповнені електронні поля в електронній системі закупівель.
Повідомляємо, що в електронній системі закупівель міститься інформація про останню редакцію тендерної документації.
Разом з тим, кожен спроможний побачити історію змін які вносились до оголошення/тендерної документації.
Отже відсутні порушення в цій частині оскільки електронними полями в електронній системі закупівель наявна інформація про останню редакцію тендерної документації, та про те що вносились зміни.»
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки абзацем 4 пункту 54 Особливостей визначено, що Замовник разом із змінами до ТД та оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться та відповідно, оприлюднення переліку змін, що вносяться до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, є його обов’язком.
Отже, Замовник на порушення вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей разом із змінами до ТД та оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі не оприлюднив переліки змін, що вносяться.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено.
Згідно з пунктом 4.1 розділу 1 «Загальні положення» ТД Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує товар за предметом закупівлі: ДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнер металевий оцинкований для збору ТПВ ДК 021:2015-44613700-7).
Відповідно до Додатка 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) до ТД Замовником визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції, повинен надати, зокрема: зображення, креслення запропонованого товару та детальні технічні характеристики та опис запропонованого учасником товару.
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» у складі тендерної пропозиції надав листи від 28.04.2025 № 28/04-9 із зображенням товару, що пропонується та № 28/04-10 із зазначенням інформації про детальні технічні характеристики та опис запропонованого учасником товару.
Проте учасник ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» у складі тендерної пропозиції не надав креслення запропонованого товару, що не відповідає вимогам Додатка 2 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» вимогам Додатка 2 до ТД, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано креслення запропонованого товару, Замовник 27.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що «Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, – Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
– сертифікат (копію) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
– зображення, креслення запропонованого товару;
– детальні технічні характеристики та опис запропонованого Учасником товару;
– Документи, які підтверджують впровадження на підприємстві Учасника:
– сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
– сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
– сертифікат системи менеджменту безпекою ланцюга постачань ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT);
– сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015);
– сертифікат системи менеджменту протидії корупції вимогам ДСТУ 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)…
По-перше, повідомляємо про диспозитивний характер, зазначеної вимоги, а саме «– зображення, креслення запропонованого товару;». Тобто учасник у складі пропозиції повинен надати або зображення запропонованого товару або креслення запропонованого товару.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» міститься Технічний паспорт Євроконтейнеру для збору ТПВ оцинкованого зі сферичною кришкою місткістю 1,1 м3, який в свою чергу містить зображення товару.
Разом з тим, вищезазначений Технічний паспорт Євроконтейнеру для збору ТПВ оцинкованого зі сферичною кришкою місткістю 1,1 м3, містить зображення товару та інформацію про Основні розміри: довжина - 1370мм., ширина – 1010 мм., висота – 1430 мм. +/-5%. Також зазначений технічний паспорт містить інформацію про діаметр колес 200 мм., та товщину сталі 1,25 мм. Зазначені характеристики разом із зображенням точно відтворюють креслення. Отже тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» повністю відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації, зокрема у Додатку № 2 до тендерної документації».
Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» вимогам ТД Замовника, оскільки у Додатку 2 до ТД Замовником чітко визначено, що учасник повинен надати, у тому числі, креслення запропонованого товару.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.04.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ТД «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» у тендерній пропозиції, та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику виправити вищезазначену невідповідність.
Період усунення порушень:
30.05.2025 12:24 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.05.2025 12:24
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
15-0101/2025/пр
Дата відкриття провадження:
03.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
б/н
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Пояснення
Дата публікації звіту:
03.06.2025 14:22
Запити/Пояснення
Номер:
809b32f68ff541db9c8b2b82a6097f9e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.05.2025 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Абзацем четвертим пункту 54 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів 22.04.2025 та оприлюднено в електронній системі закупівель нову редакцію оголошення про проведення відкритих торгів.
Чому Замовником не оприлюднено разом із змінами до оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі перелік змін, що вносяться до оголошення про проведення відкритих торгів?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
51eedd9d2f5041b6b2cd88fed12ec136
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 26.05.2025 р.
Дата опублікування:
27.05.2025 14:00
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 26.05.2025 р.
26.05.2025 року о 16:21:00 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-05-19-000012), відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Південним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-M-2025-05-19-000012, було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме:
«У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» вимогам Додатка № 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано креслення запропонованого товару.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. По суті питання зазначаємо наступне.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, - Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати :
- сертифікат (копію) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності;
- зображення, креслення запропонованого товару;
- детальні технічні характеристики та опис запропонованого Учасником товару ;
- Документи, які підтверджують впровадження на підприємстві Учасника:
- сертифікат системи менеджменту якості ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2018, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- сертифікат системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- сертифікат системи менеджменту безпекою ланцюга постачань ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT);
- сертифікат системи екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015);
- сертифікат системи менеджменту протидії корупції вимогам ДСТУ 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT).
Примітки: У разі, якщо товар (послуга, роботи) представлений на торгах, не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови подання документів, висунуті Замовником, пропозиція такого Учасника відхиляється.
По-перше, повідомляємо про диспозитивний характер, зазначеної вимоги, а саме «-зображення, креслення запропонованого товару;». Тобто учасник у складі пропозиції повинен надати або зображення запропонованого товару або креслення запропонованого товару.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» міститься Технічний паспорт Євроконтейнеру для збору ТПВ оцинкованого зі сферичною кришкою місткістю 1,1 м3, який в свою чергу містить зображення товару.
Разом з тим, вищезазначений Технічний паспорт Євроконтейнеру для збору ТПВ оцинкованого зі сферичною кришкою місткістю 1,1 м3, містить зображення товару та інформацію про Основні розміри: довжина - 1370мм., ширина – 1010 мм., висота – 1430 мм. +/-5%. Також зазначений технічний паспорт містить інформацію про діаметр колес 200 мм., та товщину сталі 1,25 мм. Зазначені характеристики разом із зображенням точно відтворюють креслення. Отже тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» повністю відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації, зокрема у Додатку № 2 до тендерної документації.
Уповноважена особа _________________________ Господар Ганна Петрівна
Номер:
676ca0e7255c438ab20e67a16bbded37
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2025 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ-СПЕЦТЕХ» вимогам Додатка № 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано креслення запропонованого товару.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.