• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Matrice 4T)

Завершена

23 607 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 236 071.40 UAH
Номер: 7fb13a2a21594fc7a86cbe4210633af2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-12-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 12.05.2025 10:52 - 03.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.05.2025 № 158 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.05.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.05.2025 № 158 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-04-21-006965-a 21.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, o.i.tymoshenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦПРИЛАД" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи від 21.04.2025, звернення за роз’ясненнями від 22.04.2025 та відповідь Замовника від 25.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРИЛАД" (далі – ТОВ "СПЕЦПРИЛАД"), вимога про усунення невідповідностей до 02.05.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.04.2025, Протокольне рішення (Протокол) від 05.05.2025 про визначення Учасника ТОВ "СПЕЦПРИЛАД" Переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2025, договір про закупівлю від 16.05.2025 № 52/25 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16.05.2025 (далі – Пояснення). Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦПРИЛАД" встановлено наступне. Відповідно пункту 4 Додатку 7 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК Документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: інформація та/або документи від Учасника відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації. Додатком № 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ поряд з іншим передбачена необхідність надання Учасником інформації щодо найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Учасником ТОВ "СПЕЦПРИЛАД" в складі тендерної пропозиції надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. №8 від 28.04.2025 (файл 8. Інформація про тех. вимоги.pdf) де у графі "Виробник предмета закупівлі" вказано "Китай", проте не зазначено найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 13.05.2025 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 16.05.2025 року, в якій Замовник зазначив: «Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРИЛАД" в складі тендерної пропозиції надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (вих. № 8 від 28.04.2025) та крім того Учасником були надані документи відповідно до розділу «Інші вимоги» Додатка 4 до Тендерної документації , а саме «файл 8.2. Декларація про відповідність DJI Matrice 4T», із зазначенням найменування виробника предмета закупівлі (товару) та його організаційно-правової форми. Така інформація для Замовника є достатньою, оскільки Учасником виконано вимогу Тендерної документації». Надані пояснення не спростовують наявність порушення, оскільки Замовником Додатком № 4 передбачено надання Учасником інформації щодо технічної характеристики товару у табличному вигляді, у графі "Виробник предмета закупівлі* ", міститься примітка: * Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо), проте відповідна вимога не була виконана ТОВ "СПЕЦПРИЛАД". Поряд з вказаним, відповідно з пунктом 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦПРИЛАД", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 22.05.2025 15:31 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 15:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено: «Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи від 21.04.2025, звернення за роз’ясненнями від 22.04.2025 та відповідь Замовника від 25.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРИЛАД" (далі – ТОВ "СПЕЦПРИЛАД"), вимога про усунення невідповідностей до 02.05.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.04.2025, Протокольне рішення (Протокол) від 05.05.2025 про визначення Учасника ТОВ "СПЕЦПРИЛАД" Переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2025, договір про закупівлю від 16.05.2025 № 52/25 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16.05.2025 (далі – Пояснення) Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦПРИЛАД" встановлено наступне. Відповідно пункту 4 Додатку 7 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК Документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: інформація та/або документи від Учасника відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації. Додатком № 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ поряд з іншим передбачена необхідність надання Учасником інформації щодо найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Учасником ТОВ "СПЕЦПРИЛАД" в складі тендерної пропозиції надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. №8 від 28.04.2025 (файл 8. Інформація про тех. вимоги.pdf) де у графі "Виробник предмета закупівлі" вказано "Китай", проте не зазначено найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 13.05.2025 з приводу вищевказаного, на який отримано відповідь від 16.05.2025 року, в якій Замовник зазначив: «Учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРИЛАД" в складі тендерної пропозиції надано ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (вих. № 8 від 28.04.2025) та крім того Учасником були надані документи відповідно до розділу «Інші вимоги» Додатка 4 до Тендерної документації , а саме «файл 8.2. Декларація про відповідність DJI Matrice 4T», із зазначенням найменування виробника предмета закупівлі (товару) та його організаційно-правової форми. Така інформація для Замовника є достатньою, оскільки Учасником виконано вимогу Тендерної документації». Надані пояснення не спростовують наявність порушення, оскільки Замовником Додатком № 4 передбачено надання Учасником інформації щодо технічної характеристики товару у табличному вигляді, у графі "Виробник предмета закупівлі* ", міститься примітка: * Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо), проте відповідна вимога не була виконана ТОВ "СПЕЦПРИЛАД". Поряд з вказаним, відповідно з пунктом 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦПРИЛАД", тим самим не надав можливість Учаснику усунути такі невідповідності. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Проведення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 року № 2101-ІХ (зі змінами), частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Департаментом житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме фахівцю з публічних закупівель надане усне зауваження та з фахівцем з публічних закупівель було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 29.05.2025 14:28

Запити/Пояснення