-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво. Приєднання до електричних мереж електроустановок КТП-35/0,4 кВ промислової будівлі для розміщення дільниці з виготовлення арматурних канатів та дільниці з виготовлення елементів трубопроводів
Торги не відбулися
10 284 647.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 423.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 423.24 UAH
Номер:
b5b3d857ab024b019ae81941cb271363
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2025 00:00
Період моніторингу:
27.06.2025 12:28 - 19.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.06.2025 № 71-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Державної аудиторської служби України від 24 червня 2025 року № 003100-18/7830-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-21-005398-a, 21.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на запитання до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання відповіді на запитання до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Філії «Відокремленого підрозділу «Атоменергомарш» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.05.2025 б/н; переліки змін до тендерної документації; запитання до процедури закупівлі та надання відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «ЕД ТЕМП» до 12.11 – 17.05.2025; документи, надані ТОВ «ЕД ТЕМП» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 02.06.2025 б/н про визначення переможцем відкритих торгів тендерної пропозиції ТОВ «ЕД ТЕМП»; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ЕД ТЕМП» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримані 02.07.2025, та 10.07.2025 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
11.07.2025 14:41 - 17.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2025 14:41
Запити/Пояснення
Номер:
3bdf8b78a7d245dd9398318321c9cceb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-21-005398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
У разі коли ваша відповідь на це питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8f9919c91bf74d0ab09d61b107732b40
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
02.07.2025 10:14
Опис:
На Ваш запит повідомляю, що очікувана вартість предмету закупівлі була визначена нормативно-розрахунковим методом (інформаційна довідка з відповідними додатками додається) на підставі затвердженого робочого проекту з урахуванням положень Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Наказом Мінекономіки від 22.11.2024 № 26335.
Номер:
b1f39a187a1f4582a4611081bf206bae
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.07.2025 16:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-21-005398-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чи укладено договір з переможцем закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП». У разі його не укладення, надати обґрунтування щодо необхідності продовження строку укладення договору.
У разі коли ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ae5f356a4eda4384b439d2b497e2365c
Назва:
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
10.07.2025 10:29
Опис:
На Ваш запит повідомляю, що 17.06.2025, у зв'язку з тривалою процедурою погодження договору, строк для укладення договору на закупівлю Нове будівництво. Приєднання до електричних мереж електроустановок КТП-35/0,4 кВ промислової будівлі для розміщення дільниці з виготовлення арматурних канатів та дільниці з виготовлення елементів трубопроводів (ДК 021:2015-45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) (UA-2025-04-21-005398-a) був подовжений до 60 днів, відповідно до п.49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), у зв'язку з тривалою процедурою погодження договору (Витяг з протоколу від 17.06.2025 №91/т додається).
Враховуючи вищевикладене на даний час договір з переможцем торгів ТОВ «ЕД ТЕМП» не укладено. Переможцю торгів направлений лист від 06.06.2025 №4098/24 (додається) щодо надання переможцем додатків до договору для його укладання, але додатки до договору або письмова відмова від укладення договору Замовником на даний час не отримано. У зв’язку з подовженням строку до 60 днів укласти договір необхідно до 01.08.20205.