Код CPV 45260000-7 по ДК 021:2015 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт із заміною обичайки та перекриття баку брудного конденсату). РПЗ - 2.29
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками :
З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. 05136 4-21-77;
З технічних питань: Фахівець: тел. 05136-4-21-09
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Завершена
5 917 392.76UAH без ПДВ
мін. крок: 1.2% або 70 000.00 UAH
Період моніторингу:05.06.2025 11:55 - 27.06.2025 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2025 № 63-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025; доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра Шульги від 05.06.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.06.2025 № 63-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-04-21-003107-a 21.04.2025
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України, пункту 83 Загальних умов.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Южтеплоенергомонтаж», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом внесення змін до договору про закупівлю від 28.05.2025 № 1-123-01-25-10041 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та приведення його умов у відповідність до вимог пунктів 83 та 84 Загальних умов, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 21.04.2025 № 1001); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Южтеплоенергомонтаж» (далі – ТОВ «Южтеплоенергомонтаж»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 12.05.2025; протокол розгляду тендерної пропозиції «Южтеплоенергомонтаж» № ПР.4401.84/РТ; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 28.05.2025 № 1-123-01-25-10041 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно частини другої статті 180 Господарського кодексу України істотними умовами господарського договору є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду.
Відповідно до частини другої статті 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Згідно пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), істотною умовою договору підряду, зокрема, є джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Відповідно до пункту 83 Загальних умов фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
При цьому, відповідно до пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, Замовником на порушення вимог пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України, пункту 83 Загальних умов, укладено Договір про закупівлю, який не містить плану фінансування робіт.
Період усунення порушень:25.06.2025 10:16 - 10.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:25.06.2025 10:16
Оскарження висновку в суді
Опис:Не погоджуємося з висновком по моніторингу в якому встановлено порушення та маємо намір оскаржувати висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, керуючись п.10 ст.8 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Опис звіту:АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ
про результати моніторингу процедури закупівлі робіт
код CPV 45260000-7 по ДК 021:2015 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт із заміною обичайки та перекриття баку брудного конденсату). РПЗ- 2.29
Ідентифікатор закупівлі – UA-2025-04-21-003107-a.
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
1 Договір з ТОВ «Южтеплоенергомонтаж» від 28.05.2025 № 1-123-01-25-10041 укладено відповідно до вимог чинних законодавчих та нормативно-правових актів, в тому числі пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України, з урахуванням вимог «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених ПКМУ від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови).
2 Посилання на пункт 83 Загальних умов вважаємо некоректним, оскільки зміст даного пункту «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором», стосується бюджетних коштів, а джерело фінансування даної роботи: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – див.
п. 2.1 Договору.
3 Титул будови (об'єкта) – відсутній, так як виконуються ремонтні роботи на окремому обладнанні або окремому конструктиві будівлі;
4 Календарний графік виконання робіт – є додатком до договору (Додаток 3), в якому вказано терміни та об’єм фінансування робіт;
5 Порядок проведення розрахунків за виконані роботи докладно описані у розділі 4 Договору «Розрахунки та платежі».
Беручи до уваги cтаттю 179 Господарського кодексу України та статтю 627 Цивільного кодексу України і враховуючи п.4 Загальних умов… (далі - Загальні умови...), Сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору, додавання до Договору окремого Додатка до Договору «План фінансування робіт» - вважаємо не доцільним.
Пропонуємо за результатами розгляду аргументованих заперечень до висновку переглянути результати «Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі» або визнати що порушення були усунуті замовником відповідно до висновку.
Назва:Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:06.06.2025 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:12.06.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168670
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 73) 059-37-47 o.v.shulha@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
135255
Номер:907671adf6fe48b4a486458bd31bd3f1
Назва:Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:10.06.2025 16:10
Автор:ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
×
Код ЄДРПОУ:
20915546
Контактна особа:
Захарченко Андрій Вікторович 380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua http://www.sunpp.mk.ua
Адреса:
Україна
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:1. Очікувана вартість закупівлі (договірна ціна) розрахована на підставі локальних кошторисів (№ 02-031-05/ПВ-032-1-лк1392б, № 02-031-06/ПВ-032-1-лк1393б, № 02-031-07/ПВ-032-1-лк1394б), інформаційної довідки для розрахунку договірної ціни із закупівлі робіт (послуг) на тему «Капітальний ремонт баку (брудного конденсату)» станом на 30.01.2025, та визначена на підставі даних бази програмного комплексу АВК-5 (додається).
2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені у додатку №1 до тендерної документації ТДПЗ(р).23.0937.0008-2025 «Капітальний ремонт із заміною обичайки та перекриття баку брудного конденсату», що містить технічну специфікацію до предмета закупівлі.
Тендерною документацією передбачено, що Інформацію щодо обсягів даних робіт та матеріалу, буде надано додатково Учаснику торгів за запитом оформленим офіційним листом на email:office@sunpp.atom.gov.ua із зазначенням предмету закупівлі ідентифікатор UA-2024-XX-XX-XXXX-Y.
Це викликано наступними причинами.
В період правового режиму воєнного стану в сфері електроенергетики прийнято ряд нормативно-правових актів, зокрема постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349.
У зв’язку із прийняттям постанови НКРЕКП від 26.03.2022 № 349 «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури», загрозою безпеці об’єктів критичної інфраструктури, спричиненою збройною агресією рф, з метою обмеження висвітлення у відкритих загальнодоступних джерелах інформації про
діяльність об’єктів критичної інфраструктури АТ «НАЕК «Енергоатом», а також
забезпечення безпеки постачання електричної енергії, надійного функціонування об’єднаної енергетичної системи України в умовах дії правового режиму воєнного стану, АТ «НАЕК «Енергоатом» передбачено вжиття заходів щодо недопущення поширення в загальному доступі інформації, яка містить адресу місця зберігання чи поставки товару, виконання робіт, надання послуг, шлях постачання, відомостей про місця запланованих ремонтних і відновлювальних робіт та процесу проведення таких робіт у реальному часі тощо.
З огляду на зазначене, для виконання законних вимог органу державного фінансового контролю (у разі необхідності), копія документа ТДПЗ(р).23.0937.0008-2025 «Капітальний ремонт із заміною обичайки та перекриття баку брудного конденсату» без приховування інформації та локальні кошториси (№ 02-031-05/ПВ-032-1-лк1392б, № 02-031-06/ПВ-032-1-лк1393б, № 02-031-07/ПВ-032-1-лк1394б) можуть бути направлені на вказану Вами електронну адресу.
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-paes.html.
Додатки:
1. Договірна ціна на будівництво - на 2 арк. в 1 прим.
2. Копія «Інформаційної довідки для розрахунку договірної ціни із закупівлі робіт (послуг) на тему «Капітальний ремонт баку (брудного конденсату)» станом на 30.01.2025» (з додатками) - на 94 арк. в 1 прим.
3. Копія Технічного звіту № 48/1.09.02-0479.23 - на 13 арк. в 1 прим.;
4. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом») на 1 арк. в 1 прим.
Назва:Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:13.06.2025 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:19.06.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168670
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 73) 059-37-47 o.v.shulha@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих Особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону також визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно частини другої статті 180 Господарського кодексу України істотними умовами господарського договору є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду.
Відповідно до частини другої статті 875 Цивільного кодексу України договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Згідно пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови), істотною умовою договору підряду, зокрема, є джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта).
Відповідно до пункту 83 Загальних умов фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
При цьому, відповідно до пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник здійснює закупівлю робіт з капітального ремонту із заміною обичайки та перекриття баку брудного конденсату (ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи).
При цьому встановлено, що відповідно до оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації, укладений договір на виконання робіт за темою «Капітальний ремонт із заміною обичайки та перекриття баку» від 25.05.2025 № 1-123-01-25-10041 (далі – Договір про закупівлю) не містить плану фінансування робіт.
Зважаючи на вищенаведене, пояснити, чому укладений Договір про закупівлю не відповідає вимогам пункту 83 Загальних умов щодо наявності в договорі підряду плану фінансування робіт, як невід’ємної його частини?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
135791
Номер:567882ea57fb4e95b0124590df75dd4c
Назва:Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:17.06.2025 14:54
Автор:ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
×
Код ЄДРПОУ:
20915546
Контактна особа:
Захарченко Андрій Вікторович 380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua http://www.sunpp.mk.ua
Адреса:
Україна
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:1 Договір з ТОВ «Южтеплоенергомонтаж» від 28.05.2025 № 1-123-01-25-10041 укладено відповідно до вимог чинних законодавчих та нормативно-правових актів, в тому числі пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону, статті 323 Господарського кодексу України, з урахуванням вимог «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених ПКМУ від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови).
2 Посилання на пункт 83 Загальних умов вважаємо некоректним, оскільки зміст даного пункту «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором», стосується бюджетних коштів, а джерело фінансування даної роботи: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – див.
п. 2.1 Договору.
3 Титул будови (об'єкта) – відсутній, так як виконуються ремонтні роботи на окремому обладнанні або окремому конструктиві будівлі;
4 Календарний графік виконання робіт – є додатком до договору (Додаток 3), в якому вказано терміни та об’єм фінансування робіт;
5 Порядок проведення розрахунків за виконані роботи докладно описані у розділі 4 Договору «Розрахунки та платежі».
Беручи до уваги cтаттю 179 Господарського кодексу України та статтю 627 Цивільного кодексу України і враховуючи п.4 Загальних умов… (далі - Загальні умови...), Сторони є вільними в укладенні договору підряду, виборі контрагента та визначенні умов договору, додавання до Договору окремого Додатка до Договору «План фінансування робіт» - вважаємо не доцільним.