-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Реконструкція нежитлових приміщень №9,10 по вул. Володимира Грищенка, 26 в м. Запоріжжя під житлову квартиру. Коригування
Завершена
3 739 442.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 697.21 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 697.21 UAH
Номер:
93ded3e1ffc04758908cd5c1ed9ee4af
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-09-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
09.05.2025 16:26 - 31.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
08.05.2025 № 53-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.05.2025 № 53-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
20. UA-2025-04-18-009409-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДПРОЕКТ"
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 14 » травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ГРАДПРОЕКТ» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 № 5/ВТ/КР (зі змінами від 23.04.2025 № 5/1ВТ/КР); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙДОМПРОЕКТ» (далі - ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ»; протокольне рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 № 5/1/1ВТ/КР; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 12.05.2025.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. При цьому, Замовником встановлено вимогу, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
Учасником ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ» в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію АТ «АЛЬТБАНК» від 28.04.2025 № 116714/Т-1757, в якій є посилання на договір відповідно до якого видається гарантія банком: Договір про надання гарантії № 116714/Т-1757 від «28» квітня 2025 року. Проте, вказаний договір відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ», що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Згідно пояснень Замовника, наданих на запит органу державного фінансового контролю, 05.05.2025 року, до моменту розгляду пропозиції ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ», Уповноваженою особою було отримано та розглянуто лист № Вих. б/н від 02.05.2025 року начальника Центру документальних операцій АТ «АЛЬТБАНК» про допущення технічної помилки при видачі електронної банківської гарантії Учаснику від 28.04.2025 року №116714/Т-1757, яка виникла при підписанні кваліфікованим електронним підписом АТ «АЛЬТБАНК» електронного документа, який містив скановану копію Договору про надання гарантії від 28.04.2025 року.№116714/Т-1757, та копію вказаного Договору.
Під час розгляду пропозиції Учасника 05.05.2025 року Уповноваженою особою було встановлено, що з урахуванням Листа банку та отриманої від АТ «АЛЬТБАНК» копії Договору про надання гарантії від 28.04.2025 року.№116714/Т-1757 тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації.
Відтак, Уповноваженою особою прийнято рішення прийняти до уваги та врахувати Лист банку, що вказує на технічну помилку та наданий договір, укладений з банком до моменту завершення строку подання пропозицій, та вважати його складовою пропозиції.
Проте, умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель).
Відповідно до пункту 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель (пункт 33 Особливостей).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, чим не дав можливість учаснику ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ» усунути вище вказані невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції.
Період усунення порушень:
14.05.2025 18:13 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 18:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:Замовником вжито заходів, спрямованих на недопущення аналогічних порушень у подальшому, а саме:
1. Проведено розслідування щодо обставин виявлених порушень.
2. До уповноваженої особи та відповідальних особ застосовано дисциплінарні заходи -попередження.
3. Заплановане додаткове навчання для працівників, задіяних у сфері закупівель.
4. Проведений аналіз нормативних документів та посадових інструкції з урахуванням вимог законодавства про публічні закупівлі.
Дата публікації звіту:
20.05.2025 14:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
13.08.2025 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
2f3ab59756b6403c9608d2668bff5499
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
09.05.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Реконструкція нежитлових приміщень №9,10 по вул. Володимира Грищенка, 26 в м. Запоріжжя під житлову квартиру. Коригування» (код ДК 021:2015: 45454000-4: Реконструкція) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-009409-a), яка проведена Комунальним підприємством «ГРАДПРОЕКТ» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до умов тендерної документації (пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. При цьому, Замовником встановлено вимогу, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
Учасником ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ» в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію АТ «АЛЬТБАНК» від 28.04.2025 № 116714/Т-1757, в якій є посилання на договір відповідно до якого видається гарантія банком: Договір про надання гарантії № 116714/Т-1757 від «28» квітня 2025 року. Проте, вказаний договір відсутній в складі тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ».
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ» переможцем торгів, або ж вказати в якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ» надано Договір про надання гарантії № 116714/Т-1757 від «28» квітня 2025 року.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a39770695b3e41a3851c5d0d454253b6
Назва:
Пояснення щодо прийняття рішення Уповноваженою особою
Дата опублікування:
12.05.2025 15:16
Опис:
Згідно з п.2 розділу 3 тендерної документації Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 18 697 грн. (вісімнадцять тисяч шістсот дев’яносто сім гривень) 21 коп.
У відповідності до вище зазначеного пункту розділу 3 тендерної документації ,якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
05.05.2025 року, до моменту розгляду пропозиції ТОВ «СТРОЙДОМПРОЕКТ», надалі Учасник, Уповноваженою особою було отримано та розглянуто лист № Вих.б/н від 02.05.2025 року начальника Центру документальних операцій АТ «АЛЬТБАНК» про допущення технічної помилки при видачі електронної банківської гарантії Учаснику від 28.04.2025 року №116714/Т-1757, яка виникла при підписанні кваліфікованим електронним підписом АТ «АЛЬТБАНК» електронного документа, який містив скановану копію Договору про надання гарантії від 28.04.2025 року.№116714/Т-1757, надалі Лист банку, та копію вказаного Договору.
Під час розгляду пропозиції Учасника 05.05.2025 року Уповноваженою особою було встановлено, що з урахуванням Листа банку та отриманої від АТ «АЛЬТБАНК» копії Договору про надання гарантії від 28.04.2025 року.№116714/Т-1757 тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам тендерної документації, електронна банківська гарантія Учасника містить усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639, з урахуванням положень Особливостей.
На момент розгляду пропозиції Учасника у Уповноваженої особи було підтвердження наявності усіх документів, які вимагалися умовами тендерної документації, тому з метою уникнення надмірного формалізму, який буде впливати на справедливість процедури закупівлі, та відсутність інших Учасників, права яких могли би бути порушені, Уповноваженою особою було прийнято рішення прийняти до уваги та врахувати Лист банку, що вказує на технічну помилку та наданий договір, укладений з банком до моменту завершення строку подання пропозицій, та вважати його складовою пропозиції.