• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері по вул. Бочарова у Шевченківському районі м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

«Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері по вул. Бочарова у Шевченківському районі м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

8 238 945.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 194.73 UAH
Номер: b40c34e8f38441afae50fbc011226729
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 05.05.2025 09:40 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 02.05.2025 № 48-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 02.05.2025 № 48-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-04-18-009009-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, o.p.filatova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 21 » травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 № 4; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Дом’янич Анатолій Сергійович; протокол розгляду тендерної пропозиції від 29.04.2025 № 9 та протокол розгляду тендерної пропозиції від 05.05.2025 № 14; договір підряду від 16.05.2025 № 014/25/09; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 06.05.2025.
Період усунення порушень: 21.05.2025 17:47 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2025 17:47

Запити/Пояснення