-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері по вул. Бочарова у Шевченківському районі м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
«Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері по вул. Бочарова у Шевченківському районі м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
8 238 945.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 194.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 194.73 UAH
Номер:
b40c34e8f38441afae50fbc011226729
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 09:40 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
02.05.2025 № 48-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 02.05.2025 № 48-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-04-18-009009-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва";
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 21 » травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління капітального будівництва» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.04.2025 № 4; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Дом’янич Анатолій Сергійович; протокол розгляду тендерної пропозиції від 29.04.2025 № 9 та протокол розгляду тендерної пропозиції від 05.05.2025 № 14; договір підряду від 16.05.2025 № 014/25/09; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 06.05.2025.
Період усунення порушень:
21.05.2025 17:47 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2025 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
e21eeecf0cfc44b6b02eda6c17442c99
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
05.05.2025 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері по вул. Бочарова у Шевченківському районі м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-009009-a), яка проводиться Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 29.04.2025 № 9 учасника ФОП Дом’янич А.С. визначено переможцем процедури закупівлі та оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір.
Водночас, 01.05.2025 Замовником зазначено в електронній системі закупівель про скасування вказаного рішення, та учасника ФОП Дом’янич А.С. повернуто на кваліфікацію.
Замовники проводять закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Виходячи з підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства замовник відміняє тендер.
Проте, ані Особливості, ні Закон не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасника, якого вже визнано переможцем процедури закупівлі, крім виконання рішення органу оскарження.
Прошу Замовника пояснити даний факт.
2) Під час моніторингу встановлено, що Замовником розміщено в електронній системі закупівель до учасника ФОП Дом’янич А.С. повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: учасник не надав Договір на захоронення (та/або утилізацію та/або оброблення будівельних відходів).
Додатком 2 до тендерної документації визначено перелік документів, що мають бути подані учасником у складі своєї пропозиції для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам (таблиця 3), зокрема, Договір на захоронення (та/або утилізацію та/або оброблення будівельних відходів) (документ повинен бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2025).
Відповідно до пункту 41 Особливостей, тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на викладене, прошу пояснити факт надання 24 годин на виправлення невідповідностей учаснику ФОП Дом’янич А.С., яким не підтверджено відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c0d0ba6de4ad4376a1be07e94f95ceb4
Назва:
Відповідь ДАСУ
Дата опублікування:
06.05.2025 16:33
Опис:
«Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері по вул. Бочарова у Шевченківському районі м. Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
З приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію.
1. З приводу наведеного повідомляємо, що Замовником під час розгляду пропозиції було помилково оприлюднено протокол про визначення переможцем Фізична особа-підприємець Дом’янич Анатолій Сергійович. У зв’язку з тим, що Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) не містять положення, які б заперечували замовнику скасувати рішення про визначення переможця та повернути на кваліфікацію для повторного розгляду. Також, дана функція дозволена майданчиком для здійснення відповідних дій. У зв’язку з можливістю усунення технічної помилки, Замовником було повернена на кваліфікацію пропозицію Фізична особа-підприємець Дом’янич Анатолій Сергійович.
2. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У зв’язку з чим, повідомлення з вимогою усунення невідповідностей шляхом надання, зокрема договору на захоронення (та/або утилізацію, та/або оброблення будівельних відходів) та виправлення даної помилки не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.