-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері Олександрівський у Олександрівському районі м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері Олександрівський у Олександрівському районі м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
22 109 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 549.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 110 549.04 UAH
Номер:
9f15a4a364bc46edb423c27519e00d8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 17:52 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 53-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.05.2025 № 53-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4. UA-2025-04-18-008962-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 18 Особливостей (порушення усунуто).
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «29» травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи комунального підприємства «Управління капітального будівництва» від 18 квітня 2025 року №3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «САЙН ІНДАСТРІЗ» (далі – ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 29 квітня 2025 року №7, повідомлення про намір укласти договір від 29 квітня 2025 року, договір від 16 травня 2025 року №014/25/11 на суму 22 002 380,90 грн з ПДВ (далі – Договір № 014/25/11) з додатковою угодою, пояснення та документи, надані Замовником на запити через електронну систему закупівель від 15 травня 2025 року та 20 травня 2025 року.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 26 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій зокрема, календарний графік виконання робіт.
На виконання вимог пункту 26 Додатку 5 тендерної документації учасник ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ» надав у складі тендерної пропозиції календарний графік виконання робіт (файл «технічна частина 1.zip_Календарний графік.pdf»). Під час моніторингу встановлено, що в Додатку 2 до Договору №014/25/11 міститься Календарний графік виконання робіт/ надання послуг, що є його невід’ємною частиною (згідно з розділом XIII Договору № 014/25/11). При цьому, вказаний Календарний графік виконання робіт/ надання послуг має іншу форму та зміст та відрізняється від того, який було надано учасником у складі тендерної пропозиції (файл «технічна частина 1.zip_Календарний графік.pdf»). Враховуючи вищезазначене, укладений між Замовником та ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ» договір не відповідає тендерній пропозиції переможця, чим не дотримано вимоги пункту 18 Особливостей. На запит Держаудитслужби від 20 травня 2025 року, щодо невідповідності календарного графіку виконання робіт, наданого учасником ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ» на вимогу пункту 26 Додатку 5 тендерної документації, та календарного графіку виконання робіт, що є Додатком 2 до Договору № 014/25/11, укладеного за результатами торгів, Замовник надав таке пояснення: «Календарний графік замовником було завантажено до електронної системи помилково. У зв’язку із цим та внаслідок відсутності технічної можливості системи виправити відповідну технічну помилку, Замовником було прийнято рішення укласти додаткову угоду щодо приведення у відповідність календарного графіку до пропозиції учасника».
Для приведення у відповідність календарного графіку робіт до тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ», Замовником 28 травня 2025 року до електронної системи закупівель завантажено додаткову угоду від 28 травня 2025 року №1 до Договору № 014/25/11, згідно якої внесено зміни до календарного графіку виконання робіт (Додаток 2 до Договору № 014/25/11) та викладено її в новій редакції, що відповідає формі документу, поданого учасником у складі тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
03.06.2025 12:17 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2025 12:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» в межах проведеного моніторингу закупівлі з Поточного ремонту та встановлення елементів благоустрою у сквері Олександрівський у Олександрівському районі м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) ID: UA-2025-04-18-008962-a, з приводу висновку оприлюдненого Держаудитслужбою повідомляємо наступне.
Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Замовник зобов’язується дотримуватись вимог Закону, Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою недопущення настання негативних наслідків, як для замовника та і для учасників.
Замовником проаналізовані обставини викладені у висновку та вжиті відповідні заходи, зокрема, вирішено питання щодо направлення уповноваженої особи на додаткове навчання в сфері публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому (https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/kurs-fakhivets-z-publichnykh-zakupivel).
Уповноважена особа Анна МЕШКОВА
Дата публікації звіту:
04.06.2025 08:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Комунальним підприємством «Управління капітального будівництва» в межах проведеного моніторингу закупівлі з Поточного ремонту та встановлення елементів благоустрою у сквері Олександрівський у Олександрівському районі м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) ID: UA-2025-04-18-008962-a, з приводу висновку оприлюдненого Держаудитслужбою повідомляємо наступне. Частиною 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Замовник зобов’язується дотримуватись вимог Закону, Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» з метою недопущення настання негативних наслідків, як для замовника та і для учасників. Замовником проаналізовані обставини викладені у висновку та вжиті відповідні заходи, зокрема, вирішено питання щодо направлення уповноваженої особи на додаткове навчання в сфері публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому (https://radnyk.academy/navchalni-prohramy/kurs-fakhivets-z-publichnykh-zakupivel). Уповноважена особа Анна МЕШКОВА
Дата публікації:
19.06.2025 17:51
Запити/Пояснення
Номер:
786f4b1e3ac14c53857f3bf5861d48dc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 16:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері Олександрівський у Олександрівському районі м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-008962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення щодо розбіжностей, зазначених в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору № 6 від 23.04.2025 (файл 6. Довідка про наявність працівників), наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ» та наданих учасником документах щодо підтвердження проходження навчання з питань пожежної безпеки та з питань охорони праці працівниками робітничих професій (файли. кваліфікаційна частина 3 та кваліфікаційна частина 4), зокрема: (слюсар-сантехнік) Шевчук Вікторія Борисівна та Шевчук Вікторія Сергіївна відповідно.
4. Надати пояснення щодо виконання учасником ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ» вимог пункту 26 Додатку 5 до тендерної документації в частині зазначення, зокрема, країни походження товар щодо кожної номенклатурної позиції з урахуванням відсутності інформації в Підсумковій відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, наданої в складі тендерної пропозиції (файл 58_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls).
5. Надати пояснення щодо виконання вимог пункту 4 розділу 2 Таблиці 1 Додатку 2 щодо надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа про забезпечення робітників спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту. В складі тендерної пропозиції такий документ учасником не наданий. Отже, прошу вказати, надання якого документу (файлу) в складі тендерної пропозиції учасника Замовник вважає виконанням вказаної вимоги ТД.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c1ec740b18bc49b99219b6ca10704c66
Назва:
відповідь на звернення
Дата опублікування:
20.05.2025 15:21
Опис:
З приводу наведених питань надає наступне пояснення та інформацію.
1. З приводу наведеного питання повідомляємо, що розмір бюджетних призначень (витрат) з поточного ремонту визначався на підставі дефектного акту (додається).
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що наведена інформація оприлюднена на веб-сайті головного розпорядника за посиланням https://osvita.city/documents/obgruntuvanna-tehnicnih-ta-akisnih-harakteristik-potocnij-remont-ta-vstanovlenna-elementiv-blagoustrou-u-skveri-oleksandrivskij
3. Щодо надання учасником ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ» довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, в якій допущено помилку в імені по батькові слюсаря-сантехніка Шевчук Вікторії Сергіївні. Замовником було прийнято рішення віднести до формальної (несуттєвої) помилки, зробленої учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі. Протокол щодо формальної помилки додається.
4. Відповідно пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника Замовник скористався вищезазначеним правом та листом від 28.04.2025 № 288/1 звернувся до ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" з метою підтвердження країни походження товар щодо кожної номенклатурної позиції з урахуванням відсутності інформації в Підсумковій відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, наданої в складі тендерної пропозиції (файл 55_ДЦ_ПВРЛК_02-01-01.xls).
Листом від 28.04.2025 № 77 ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" повідомлено, що всі позиції підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 мають країну походження товару Україну, про що зазначено в позиціях 40-102 вищезазначеного локального кошторису.
На момент розгляду пропозиції ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" у Уповноваженої особи було підтвердження наявності усіх документів, які вимагалися умовами тендерної документації, тому з метою уникнення надмірного формалізму, який буде впливати на справедливість процедури закупівлі, та відсутність інших учасників, права яких могли би бути порушені, Уповноваженою особою було прийнято рішення прийняти до уваги та врахувати лист ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" із інформацією про країни-виробники, що вказує на технічну помилку при оформленні підсумкової відомості ресурсів та вважати його складовою пропозиції.
Окремо слід зазначити, що інформація щодо країни походження товару не відноситься до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, вимоги до предмета закупівлі визначено у Додатку 1 до тендерної документації.
Додатком 1 тендерної документації визначено основні вимоги до предмета закупівлі, які необхідно врахувати при складанні цінової пропозиції, в тому числі:
- Гарантійні зобов’язання:
Гарантія на виконані роботи в частині гарантійного строку на будівельні матеріали – протягом строку, визначеного виробником будівельних матеріалів, в частині якості будівельно-монтажних робіт – протягом 36 місяців з дати підписання актів здачі-приймання виконаних будівельних робіт. На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист.
Учасник під час виконання робіт відповідає:
- за достовірність та відповідність заявленим характеристикам матеріалів і комплектуючих;
- за дотримання правил охорони праці при проведенні демонтажних та монтажних робіт;
- за своєчасне прибирання робочих місць і вивезення будівельного сміття;
- за збереження цілісності іншого обладнання, яке знаходиться в зоні виконання робіт.
- Договірна ціна робіт (ціна тендерної пропозиції): тверда.
- Обсяги робіт:
Всі вищезазначені основні вимоги (гарантійні зобов’язання, договірна ціна робіт (ціна тендерної пропозиції): тверда, обсяги робіт) підтверджено переможцем ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ".
Вимога щодо підсумкової відомості ресурсів (обов’язково зазначається така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) визначена не Додатком 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, опис предмета закупівлі», а Додатком 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (п.26 переліку).
5. Щодо надання учасником ТОВ «САЙН ІНДАСТРІЗ» гарантійного листа про забезпечення робітників спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами індивідувального захисту, повідомляємо, що у часником надані документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, а отже такого учасника було визначено переможцем.
Номер:
2e583ddf77df4a8f8897c43c63fe8f8f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері Олександрівський у Олександрівському районі м.Запоріжжя» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-008962-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо невідповідності календарного графіку виконання робіт, наданого учасником ТОВ "САЙН ІНДАСТРІЗ" на вимогу пункту 26 Додатку 5 тендерної документації, та календарного графіку виконання робіт, що є Додатком 2 до договору підряду від 16.05.2025 №014/25/11, укладеного за результатами торгів.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
dcdc75349fa44086a81922810b7809a1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
22.05.2025 15:45
Опис:
З приводу наведеного питання повідомляємо, що зазначений Вами календарний графік замовником було завантажено до електронної системи помилково.
У звʼязку із цим та внаслідок відсутності технічної можливості системи виправити відповідну технічну помилку, Замовником було прийнято рішення укласти додаткову угоду щодо приведення у відповідність календарного графіку до пропозиції учасника.
Крім того повідомляємо, що строки виконання робіт згідно підписаного календарного періоду порушені не будуть, і роботи будуть виконані в передбачені тендерною документацією строки.