-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
-
Донорські кошти
Засоби навчання для кабінетів природничої галузі освіти (кабінети географії, біології, фізики, хімії).
Завершена
533 396.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 666.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 666.98 UAH
Номер:
649bb24c5a10448782b1a2fcf6edf947
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-08-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2025 00:00
Період моніторингу:
08.07.2025 16:44 - 30.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2025 № 254
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-04-18-008485-a 18.04.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР», установлено порушення вимог статті 5 Рамкової угоди та пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а також вимог Рамкової угоди щодо реалізації спеціальних механізмів фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.04.2025 № 7 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «АНТАНДАР» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «АНТАНДАР» від 02.05.2025 № 11 та повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2025, договір від 08.05.2025 № 11, додаткову угоду від 14.05.2025 № 1, додаткову угоду від 21.07.2025 № 2, пояснення та документи надані Замовником від 10.07.2025, від 21.07.2025 та від 25.07.2025 на запити органу державного фінансового контролю, звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем процедури закупівлі обрано єдиного учасника ̶ ТОВ «АНТАНДАР» з остаточною ціною пропозиції 513 000,00 гривень та укладено договір від 08.05.2025 № 11.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План України).
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів.
Моніторингом установлено, що фінансування закупівлі UA-2025-04-18-008485-a передбачено, у тому числі, за бюджетною програмою:
КПКВК 4211184 - Виконання заходів, спрямованих на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам».
КПКВК 4211183 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту», відповідальним за впровадження якої є Міністерство освіти і науки України.
Враховуючи зазначене, на закупівлю за ID: UA-2025-04-18-008485-a поширюються умови Рамкової угоди.
Відповідно до статті 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди).
Так, за результатами моніторингу установлено, невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» вимогам тендерної документації Замовника та вимогам статті 5 Рамкової угоди, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 ТД тендерна пропозиція подається через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами Додатку 2 до ТД.
Разом з тим, Замовником у пункті 7 розділу 6 ТД та Додатку 1 до ТД встановлено, що в складі тендерної пропозиції довідкою підтверджує, що запропонований до постачання товар та матеріали походять з прийнятних країн відповідно до вимог Рамкової угоди.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що ТОВ «АНТАНДАР» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 22.04.2025 № 9, а також, інформацію про технічні характеристики від 23.04.2025 № 15 (файл: Інформація про технічні характеристики.docx»), згідно з якою пропонує до постачання комплект навчального обладнання для кабінету біології, зокрема, ЗD принтер з витратними матеріалами марки Creality модель CR-K1 Max (пункт 26 таблиці «Технічна специфікації»), однак, у документах тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР», не зазначено інформацію про країну походження запропонованого ним товару.
Враховуючи вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби 18.07.2025 із відповідним запитом через електронну систему закупівель звернувся до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо відповідності запропонованого товару Учасником вимогам статті 5 Рамкової угоди.
У відповідь на запит Замовником 21.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» вимогам статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, зокрема, щодо країни походження запропонованого у складі тендерної пропозиції 3D принтера з витратними матеріалами (марка Creality модель CR-K1 Max) згідно наданої Продавцем інформації зазначеної на офіційному сайті постачальника …, з якою Замовник ознайомився. Продавець за умовами тендерної документації надав гарантійні довідки (Додаток №1): Про дотримання рамкової угоди; Про товар з прийнятних країн та взяв на себе зобов’язання надати підтверджуючі документи під час поставки.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 42 Особливостей № 1178, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак, моніторингом установлено, що Замовник не скористався таким правом, що спричинило наступне.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовником в електронній системі закупівель 21.07.2025 оприлюднено додаткову угоду від 21.07.2025 № 2 про розірвання договору від 08.05.2025 № 11 із зазначенням причин розірвання договору: «Надання необ'єктивної інформації продавцем про походження товару відповідно до вимог статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility».
З огляду на вищезазначене, Північний офіс Держаудитслужби 24.07.2025 із відповідним запитом через електронну систему закупівель звернувся до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо країни походження запропонованого товару ТОВ «АНТАНДАР» та причин розірвання договору від 08.05.2025 № 11, у відповідь на запит Замовником 25.07.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «На наше прохання надати сертифікат або інший документ, який би додатково підтверджував відповідність товару вимогам– отримали від постачальника усну відмову (причина його немає в наявності). Відмова надання підтверджуючих документів унеможливлює подальшу співпрацю за даним договором, тому прийняте рішення про розірвання угоди. 21.07.2025 було підписано додаткову угоду про розірвання договору за згодою сторін».
Варто зауважити, що положеннями підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР», не встановлено країну походження запропонованого до поставки товару - ЗD принтер з витратними матеріалами марки Creality модель CR-K1 Max), що не узгоджується із вимогами статті 5 Рамкової угоди щодо поставок і матеріалів, які фінансуються та закуповуються для виконання Плану України, що в свою чергу спричинило порушення Замовником вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, у зв’язку із не відхиленням тендерної пропозиції учасника, який надав недостовірну інформацію щодо країни походження запропонованого товару, яка є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
При цьому Замовником, в порушення вимог статті 5 Рамкової угоди та пункту 44 Особливостей № 1178, визначено переможцем ТОВ «АНТАНДАР», з яким укладено договір від 08.05.2025 № 11 вартістю 513 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
29.07.2025 16:01 - 13.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2025 16:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрація школи І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва у відповідь на Ваш висновок про результати проведення моніторингу згідно наказу Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 08.07.2025 за № 254 повідомляє наступне:
Нами було проведено позапланову перевірку, за результатами якої з працівником, що допустив порушення, проведено роз'яснювальну бесіду та з метою недопущення помилок та уникнення порушень при оформленні наступних закупівель, у відповідності до чинного законодавства України направлено на додаткове навчання (Сертифікати про проходження навчання – Додаток №1):
- «Останні зміни до законодавства. Зміни у відповідальності уповноважених осіб» Онлайн –Академія Радник
- «Оголошуємо закупівлю за інструментом Ukraine Facility» Експертус Цифрове видавництво
- «Публічні закупівлі для замовників в Prozorro!» E-Tender.
Дата публікації звіту:
01.08.2025 14:09
Запити/Пояснення
Номер:
f66faae593194546a3d78a139e9b1bb5
Назва:
Дякуємо
Дата опублікування:
08.07.2025 17:42
Опис:
Прийнято до уваги
Номер:
12425109e5ad417891ad501e30dd596e
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.07.2025 16:57
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є засоби навчання для кабінетів природничої галузі освіти (кабінети географії, біології, фізики, хімії), за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-18-008485-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі якщо таке фінансування передбачено).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ce522237b8c44692b50497b7e83625e8
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
10.07.2025 15:59
Опис:
Адміністрація школи І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва у відповідь на Ваш запит про надання інформації згідно наказу Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 08.07.2025 за № 254 повідомляє наступне:
«Ukraine Facility» — це програма підтримки економіки України на 2024–2027 роки від Європейського Союзу. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р схвалено План України. Для функціонування цього інструменту між Європейським Союзом та Україною прийнято Закон України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 р. № 3786-ІХ (набрав чинності 20.06.2024), яким було офіційно ратифіковано Рамкову Угоду, яка описує спеціальні механізми реалізації фінансування ЄС для України.
Отже, ми як замовник при здійсненні закупівель, за кошти виділені в межах цієї програми, керуємося Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, що визначає особливості здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, а також Особливостями, проте враховуючи вимоги визначені у Рамковій угоді щодо реалізації фінансування через інструмент Ukraine Facility, затвердженої Законом № 3786-IX від 06.06.2024, оскільки відповідно до частини першої статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону.
Закупівлі згідно з Компонентом I Ukraine Facility здійснювалися відповідно до законодавства України і вони відповідають вимогам, визначеним у цій Рамковій угоді. (ч. 4 ст. 2 Рамкової Угоди).
1. Очікувана вартість предмета закупівлі грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість «Засобів навчання для кабінетів природничої галузі освіти (кабінети географії, біології, фізики, хімії)», а саме засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усі інші витрати та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни.
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу товарів сформована виходячи із потреби замовника. Відповідно до розрахунків вартості товарів, проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом моніторингу ринкових цін на дані товари на території України.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз'яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» №3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Щодо передумов здійснення закупівель №3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньо ринкових цін на вищевказані товари, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації до якої відноситься інформація про ціни на товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо аналогічних закупівель (Додаток №1).
сайт https://stemclass.com.ua/, www.univermagosvity.com, ttps://prozorro.gov.ua/uk
2. Під час підготовки до проведення закупівлі було опрацьовано Наказ МОН від 29.04.2020 за № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і SТЕМ-лабораторій» де вказані технічні та якісні характеристики товару.
https://mon.gov.ua/static-objects/mon/uploads/public/661/68c/f25/66168cf253aae338325959.pdf
Посилання на сайти:
- Школа І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва - https://kyivschool248.jimdofree.com, інформація знаходиться у розділі Стаття 30.Закон України. "ПРО ОСВІТУ" пункт 17 ФІНАНСИ.
- Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації: https://desn.kyivcity.gov.ua/struktura-viddily/upravlinnia-osvity
3. Розподіл видатків на реалізацію публічного інвестиційного проекту “Забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа» у 2025 році" КПКВК 4211184, 4211183 (Додаток №2).
4. Договір зареєстровано в казначейській службі України, очікується фінансування.
Номер:
9a3ebebca82e499d8051617ec10c21c2
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
18.07.2025 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» вимогам статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, зокрема, щодо країни походження запропонованого у складі тендерної пропозиції 3D принтера з витратними матеріалами (марка Creality модель CR-K1 Max).
2. У Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що технічне завдання складене відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» (далі – Наказ № 574) та повинно відповідати вимогам наказу.
Враховуючи вищевикладене, надати пояснення, яким чином Замовником дотримано вимоги пункту 1 таблиці 1 Наказу № 574, в частині відповідності 3D принтера з витратними матеріалами вимогам до складу обладнання: програмне забезпечення; методичні матеріали для використання в освітньому процесі, а також, щодо використання витратних матеріалів: «дозволяється використовувати витратні матеріали крім ABS-пластику (наприклад, дозволяється використовувати PLA-пластик (для моделей із закритою конструкцією) або гуму)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3707197e770a42f2a97b485e547e452c
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
21.07.2025 16:12
Опис:
Адміністрація школи І-ІІІ ступенів № 248 Деснянського району міста Києва у відповідь на Ваш запит про надання інформації згідно наказу Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 08.07.2025 за № 254 повідомляє наступне:
1. Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «АНТАНДАР» вимогам статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, зокрема, щодо країни походження запропонованого у складі тендерної пропозиції 3D принтера з витратними матеріалами (марка Creality модель CR-K1 Max) згідно наданої Продавцем інформації зазначеної на офіційному сайті постачальника: https://store.creality.com/eu/?official-website-homepage-bottom=&spm=..index.footer_1.1&spm_prev=..page_1938193.header_1.1.
з якою Замовник ознайомився. Продавець за умовами тендерної документації надав гарантійні довідки (Додаток №1):
• Про дотримання рамкової угоди
• Про товар з прийнятних країн
та взяв на себе зобов’язання надати підтверджуючі документи під час поставки.
2. Замовником дотримано вимоги пункту 1 таблиці 1 Наказу № 574, в частині відповідності 3D принтера з витратними матеріалами вимогам до складу обладнання: програмне забезпечення; методичні матеріали для використання в освітньому процесі, а також, щодо використання витратних матеріалів: «дозволяється використовувати витратні матеріали крім ABS-пластику (наприклад, дозволяється використовувати PLA-пластик (для моделей із закритою конструкцією) або гуму)» дана модель 3D принтера підтримує різні види матеріалів, що зазначено в технічних характеристиках на сайті https://store.creality.com/de/products/k1c-3d-drucker:
Підтримувані нитки: ABS, PLA, PETG, PET, TPU, PA, ABS, ASA, PC, PLA-CF, PA-CF, PET-CF. Відповідно, що ця модель принтеру із закритою конструкцією малося на увазі замовлення Набору витратних матеріалів з PLA для ЗD принтера на один навчальний рік (10 кг різнокольорового філаменту для друку ЗD моделей).
3. Станом на 21.07.2025 ведеться робота у напрямку розірвання Договору у зв’язку із підозрою про надання необ’єктивної інформації Продавцем.
Номер:
20c9473a75ca456fb7dc5c0f449238e4
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
24.07.2025 17:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Надати інформацію та документи, що підтверджують порушення ТОВ «АНТАНДАР» вимог статті 5 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, в частині походження товару (із зазначенням країни), на підставі яких Замовником було прийнято рішення про розірвання договору від 08.05.2025 № 11.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
208c0ffbeb4b4782b2063557a620bb9d
Назва:
Інформація
Дата опублікування:
25.07.2025 11:50
Опис:
Адміністрація школи I-III ступенів № 248 Деснянського району міста Києва у відповідь на Ваш запит про надання інформації згідно наказу Державної аудиторської служби України Північний офіс Держаудитслужби від 08.07.2025 за № 254 повідомляє наступне:
На наше прохання надати сертифікат або інший документ, який би додатково підтверджував відповідність товару вимогам– отримали від постачальника усну відмову ( причина його немає в наявності).
Відмова надання підтверджуючих документів унеможливлює подальшу співпрацю за даним договором, тому прийняте рішення про розірвання угоди. 21.07.2025 було підписано додаткову угоду про розірвання договору за згодою сторін.