• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Чернівці та Чернівецької області.

Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Відповідно до пп. 197.1.5 п. 197.1 ст. 197 Податкового кодексу України послуги звільнені від оподаткування ПДВ

Завершена

1 600 119.81 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.60 UAH
Номер: 10d2659339b44098882e8b3140111ab3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.06.2025 16:08 - 02.07.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2025 №167 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 10.06.2025 №167. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-18-008289-a, 18.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця; надання переможцем тендеру документів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; визначення переможця тендеру; надання переможцем тендеру документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Львівська залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-18-009107-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 13.05.2025 №25-3, від 06.06.2025 №25-5 та від 12.06.2025 №25-6; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення ТОВ «Медичний центр «Добромед» переможцем тендеру (скарга UA-2025-04-18-008289-a.c1) та прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення №8840-р/пк-пз від 03.06.2025); тендерну пропозицію ТОВ «Медичний центр «Добромед» (окрім документів, що були предметом розгляду Органом оскарження); оприлюднене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Медичний центр «Добромед» та наданий учасником документ на усунення таких невідповідностей; тендерну пропозицію Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради (далі – КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені КНП «Центральна міська клінічна лікарня» Чернівецької міської ради як переможцем тендеру документи; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. З врахуванням розгляду скарги UA-2025-04-18-008289-a.c1 Органом оскарження та прийняття рішення за результатами такого розгляду (рішення №8840-р/пк-пз від 03.06.2025), моніторинг щодо питань та документів, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Період усунення порушень: 18.06.2025 15:27 - 24.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2025 15:27

Запити/Пояснення