-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з улаштування вирівнюючих та підстильних шарів основи та улаштування асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць, внутрішньоквартальних проїздів) у місцях завершеного ремонту на мережах (комунікаціях) на вулицях м. Миколаєва (за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
13 931 128.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 139 311.28 UAH
мін. крок: 1% або 139 311.28 UAH
Номер:
c4e2296e95d54bf1960e575e14d13564
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 18:14 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.05.2025 № 55-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 19.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 19.05.2025 № 55-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2025-04-18-006934-a 18.04.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «БФ «СОВАР ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 18.04.2025 № 614); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «БФ «СОВАР ГРУП» (далі – ПП «БФ «СОВАР ГРУП»); протокол уповноваженої особи Замовника від 01.05.2025 № 658; повідомлення про намір укласти договір; договір від 09.05.2025 № 09/05-2025-Н; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.05.2025 14:15 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
b6b066a70a7f4059879848a856c67264
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
20.05.2025 15:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1ce929d2b88b4672b9258b1983a28e9e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.05.2025 10:30
Опис:
18 квітня 2025 року МКП «Миколаївводоканал» опублікував закупівлю на офіційному майданчику Prozorro (Прозоро) на Послуги з улаштування вирівнюючих та підстильних шарів основи та улаштування асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць, внутрішньоквартальних проїздів ) у місцях завершеного ремонту на мережах (комунікаціях) на вулицях м. Миколаєва (за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер закупівлі — UA-2025-04-18-006934-a.
Предметом закупівлі є саме послуги, а не матеріальні ресурси ( будівельні матеріали) чи роботи.
Очікувана вартість предмета закупівлі, відповідно до наданого технічного завдання Виробничо-технічного відділу МКП “Миколаївводоканал”, була визначена наступним чином:
Виробничо-технічним відділом 04.04.2025р. були направлені, за допомогою ресурсів (інтернет), запити на участь в виконанні послуг по асфальтуванню з наданням цінової пропозиції, яка містить інформацію вартості трудових та матеріально- тхнічних ресурсів та їх вартості у поточному рівні цін наступним потенційним виконавцям: ПП «БФ» СОВАР ГРУП»», ТОВ «ДОРБУД 777», ТОВ «ГНЕЙС-С» , та додатково 14.04.2025р. - ДП «ЛИДЕР». Замовником були отримані комерційні пропозиції від ПП «БФ» СОВАР ГРУП»» на суму 13 848 897 грн. ( з ПДВ) 08.04.2025р., ТОВ «ДОРБУД 777» на сумму 14 034 244 грн. ( з ПДВ) 04.04.2025р. , ДП «ЛИДЕР» на сумму 13 910 244 грн. 14.04.2025р.
Використавши методику визначення очікуваної вартості як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та формулу
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, отримали загальну очікувану вартість закупівлі 13 931
128,33 грн.,(в т.ч. ПДВ - 20% ) (13 910 244,00+13 848 897,00+14 034244,00/3)
Відповідність цін на матеріальні ресурси ринковим підтверджується шляхом надання інформації щодо вартості будівельних матеріалів по Миколаївському регіону, розміщеної на сайті Агенства відновлення, станом на березень 2025 року.
Додатки:
1. Комерційні пропозиції
2. Запити на участь в роботах.
3. Технічне завдання.
4. Заявка з обгрунтуванням.
5. Ціни на матеріали з сайту НДІ.
Відповідь по другому питанню:
За результатами розгляду запиту ДАСУ про надання пояснень (у межах проведення моніторингу процедури Послуги з улаштування вирівнюючих та підстильних шарів основи та улаштування асфальтобетонного покриття доріг (проїжджої частини вулиць, внутрішньоквартальних проїздів) у місцях завершеного ремонту на мережах (комунікаціях) на вулицях м. Миколаєва (за ДК 021:2015-45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-006934-Aa) пропоную у відповіді на друге запитання (щодо надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі) вказати нижченаведене:
МКП «Миколаївводоканал» не здійснювало розміщення на вебсайті обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості, оскільки ця вимога щодо розміщення передбачена пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до якого Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто це положення постанови розповсюджується на Головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Слід зазначити, що відповідно до частини 2 статті 22 Господарського кодексу України “суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів”.
Відповідно до частини 3 статті 24 Господарського кодексу України “суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів”.
Міське комунальне підприємство “Миколаївводоканал” є комунальним підприємством, яке створено на комунальній власності територіальної громади міста Миколаєва, у статутному капіталі МКП “Миколаївводоканал” частка комунальної власності складає сто відсотків.
Тобто МКП “Миколаївводоканал” відноситься до суб'єктів господарювання комунального сектора економіки, а не до суб'єктів господарювання державного сектора економіки. У зв'язку з вищезазначеним положення постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не розповсюджуються на МКП “Миколаївводоканал”, якщо закупівлі здійснюються за власні кошти підприємства. Виключенням з цього є випадки, коли МКП “Миколаївводоканал” є розпорядником бюджетних коштів..