-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з перевезення твердих побутових відходів
Завершена
749 997.72
UAH без ПДВ
Номер:
d458dd1fb68047d383e7bee8e6fe28d2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2025 00:00
Період моніторингу:
06.05.2025 14:52 - 28.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.05.2025 № 29-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.05.2025 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-04-18-004186-a 18.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю в частині своєчасності оприлюднення в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи встановлено порушення абзацу тридцять дев’ятого пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та договору про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому та здійснення закупівель з дотримання вимог абзацу тридцять дев’ятого пункту 13 Особливостей (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи у випадках, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення закупівлі, далі – Особливості), укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Комунал-Сервіс» (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-18-004186-a; договір про закупівлю, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «УЖ МЕНЕДЖЕР» (далі – ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР») від 08.04.2025 № 2; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 травня 2025 року.
Пунктом 3 Особливостей установлено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII та проводити закупівлі з урахуванням цих особливостей.
За нормами абзацу тридцять дев’ятого пункту 13 Особливостей, замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 18 квітня 2025 року оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-04-18-004186-a та договір на закупівлю «Послуги з перевезення твердих побутових відходів», укладений з ТОВ «УЖ МЕНЕДЖЕР» від 08.04.2025 № 2 на суму 749 997,72 гривень.
Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення абзацу тридцять дев’ятого пункту 13 Особливостей Замовник, разом із звітом про договір про закупівлю, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа підготовленого уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погодженого (затвердженого) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
З урахуванням викладеного, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель 06.05.2025 року направлено Замовнику запит про надання пояснень щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
З приводу запитуваного Замовником надано пояснення, з якого слідує, що порушення виникло з необережності та через велике навантаження у роботі, адже покладання обов’язків виконання уповноваженої особи є додатковим навантаженням до основної роботи, а в даному випадку – до виконання обов’язків керівника підприємства, а також до пояснень долучено обґрунтування підстави для здійснення даної закупівлі.
Однак, надане Замовником пояснення не спростовує порушення вимог пункту абзацу тридцять дев’ятого пункту 13 Особливостей в частині своєчасності оприлюднення обґрунтування підстави, оскільки абзацом тридцять дев’ятим пункту 13 Особливостей імперативно визначено, що замовник одночасно разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також Обґрунтування підстави (у формі розпорядчого рішення або іншого документа, погодженого/затвердженого керівником або іншою особою, визначеною керівником).
Період усунення порушень:
13.05.2025 14:14 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2025 14:14
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
№13-02-0063/2025
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство Комунал-Сервіс Великоберезнянської селищної ради повідомляє про вжиття заходів на виконання висновку про результати моніторингу процедур закупівлі № UA-2025-04-18-004186-а, затвердженого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 13.05.2025 року.
На підставі викладених у Висновку зауважень замовником вживаються заходи щодо усунення виявленого порушення , яке стосується неоприлюднення обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без проведення відкритих торгів.
Відповідно до пункту 13 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року, та пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11 червня 2020 року, Замовником розміщено обґрунтування у вигляді документа, що підтверджує підставу закупівлі відповідно до законодавства в електронній системі закупівель.
Крім того, Замовником видано наказ від 19.05.2025 № 40 „Про проведення роз’яснювальної роботи” (додається). Також найближчим часом уповноваженою особою буде пройдено навчання з публічних закупівель.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку Замовником також забезпечено розміщення в електронній системі закупівель інформації та документів, які підтверджують вжиття заходів щодо усунення порушення. Замовником усвідомлено важливість дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. З метою уникнення подібних порушень у майбутньому, проведено роз’яснення для уповноваженої особи КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради, відповідальної за проведення закупівель, стосовно вимог Особливостей та Порядку. Також запроваджено внутрішній контроль за своєчасністю і повнотою оприлюднення інформації у системі закупівель.
Дата публікації звіту:
20.05.2025 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
667a5b90f331486bbcd999819b3264df
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з перевезення твердих побутових відходів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-004186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3) Надати пояснення щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7aa634fc4b454dd195da97a6b55deea2
Назва:
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.05.2025 р.надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 21:09
Опис:
Відповідь замовника на пояснення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
Пояснення на запит
1) Комунальне підприємство «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради –є комунальним підприємством Великоберезнянської селищної ради, що створене рішенням IV сесії VІ скликання Великоберезнянської селищної ради від 28.02.2011 року № 70. Згідно п.2.3.11 Статуту КП «Комунал-Сервіс», затвердженого рішенням 28 сесії VІІІ скликання Великоберезнянської селищної ради від 12.07.2023 року № 566, метою створення даного підприємства є, в тому числі, санітарна очистка і прибирання селища, вивезення побутових відходів з території селища, експлуатація доріг, переходів, інженерний захист об’єктів благоустрою, ремонтно-будівельні роботи на об’єктах благоустрою, здійснення перевірок щодо екологічного забруднення.
Крім того, серед видів діяльності КП «Комунал-Сервіс» є збирання безпечних відходів (Код КВЕД 38.11), інша діяльність щодо поводження з відходами (Код КВЕД 39.00).
Отже, КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради є єдиним виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території селища Великий Березний, на якого Великоберезнянською селищною радою покладено обов’язки щодо перевезення твердих побутових відходів в селищі Великий Березний та села Забрідь.
З метою виконання обов’язків щодо перевезення твердих побутових відходів, фінансування виконання таких заходів здійснюється Великоберезнянською селищною радою в межах кошторисних призначень.
У зв’язку з тим, що КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради не має діючого договору про надання послуг із захоронення відходів, а також не має необхідних дозвільних документів для захоронення відходів, не має власного смітєзвалища, то виникла потреба в замовленні таких послуг в осіб, які в установленому законодавством порядку мають право здійснювати захоронення відходів.
Рішенням виконавчого комітету Великоберезнянської селищної ради № 770 від 25.12.2024 року затверджено Титульний список комунального підприємства «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради на 2025 рік (далі – «Титульний список на 2025 рік»).
Згідно п. 9 «Титульного списку КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради «Утримання об’єктів благоустрою» на 2025 рік» передбачено фінансування для виконання обов’язку КП «Комунал-Сервіс» з перевезення твердих побутових відходів у розмірі 750 000 грн.
До Титульного списку на 2025 рік додано калькуляцію на послуги з вивезення твердих побутових відходів, згідно якої розраховано потребу Замовника у кількості та відповідно вартості необхідних послуг:
Кількість сміттєвих урн загального користування на території селища Великий Березний та села Забрідь – 86 шт;
Об’єм однієї урни – 0,0288 м.куб.
Разом об’єм за 1 день (збір 2 рази на день)– 86*0,029*2 = 5 м.куб.
Загальний об’єм на рік (265 днів у 2025 році) 1820,6 м.куб.
Вартість 1 м.куб. ТПВ – 412,32 грн.
Всього вартість на рік – 750 678,04 грн.
Крім того, рішенням Великоберезнянської селищної ради № 629 від 20.02.2024 року, затверджено програму «Благоустрою території Великоберезнянської селищної територіальної громади на 2024-2026 роки» (далі по тексту – «Програма благоустрою»).
Додатком № 2 до Програми благоустрою передбачено перелік заходів та завдань Програми благоустрою, серед яких передбачено обсяг фінансування на 2025 рік з метою вивезення ТПВ на сміттєзвалища у розмірі 750 000 грн.
Тому ціна на закупівлю послуг з перевезення твердих побутових відходів з селища Великий Березний та села Забрідь Ужгородського району формується відповідно до кошторисних призначень, які передбачені на бюджетний рік, а також з урахуванням потреби Замовника.
Так, на 2025 рік згідно затвердженої рішенням Великоберезнянської селищної ради № 629 від 20.02.2024 року Програми благоустрою, обсяг фінансування коштів з метою вивезення відходів становить 750 000 грн., відповідно і до чого було оголошено публічні закупівлі № UA-2025-02-12-008918-a, № UA-2025-02-25-012122-a (не відбулися у зв’язку з відсутністю поданих пропозицій), а також публічної закупівлі № UA-2025-04-18-004186-a, яка є предметом моніторингу.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з перевезення твердих побутових відходів, очікуваної вартості предмета закупівлі було підготовлено уповноваженою особою.
2. Відповідно до п. 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 „Про ефективне використання державних коштів” головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Оскільки дана закупівля не відноситься до конкурентних закупівель та проведена без використання електронної системи закупівель, таке обґрунтування не оприлюднюється.
3. Закупівля послуг з перевезення твердих побутових відходів ( № закупівлі UA-2025-04-18-004186-a) проводилась відповідно до п. 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України „Про публічні закупівлі”, та згідно п.п. 6 п. 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами), а саме:
6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;.
Дане обґрунтування було оприлюднено на електронному майданчику при проведенні закупівлі.
Так, на майданчику Закупки.Про уповноваженою особою КП «Комунал-Сервіс» Березаничем В.Ю. оприлюднено обґрунтування щодо проведення закупівлі без використання електронної системи, а саме зазначено підставою – відміна конкурентних торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом.
12.02.2025 року комунальним підприємством «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради оприлюднене оголошення № UA-2025-02-12-008918-a про проведення публічної закупівлі послуг з перевезення твердих побутових відходів з очікуваною вартістю 750 000 грн. шляхом проведення електронного аукціону.
Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-02-12-008918-a, складеного 20 лютого 2025 року, оголошена закупівля не відбулася у зв’язка з відсутністю пропозицій.
25.02.2025 року комунальним підприємством «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради оприлюднене оголошення № UA-2025-02-25-012122-a про проведення публічної закупівлі послуг з перевезення твердих побутових відходів з очікуваною вартістю 750 000 грн. шляхом проведення електронного аукціону.
Згідно звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-02-25-012122-a, складеного 06 березня 2025 року, оголошена закупівля не відбулася у зв’язка з відсутністю пропозицій.
Таким чином, замовник КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради у зв’язку з тим, що публічні закупівлі послуг з перевезення твердих побутових відходів не відбулися двічі у зв’язку з відсутністю поданих пропозицій, КП «Комунал-Сервіс» укладено договорів про надання послуг з перевезення твердих побутових відходів без застосування електронного аукціону на підставі п.п. 6 п. 13 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 „Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами).
Щодо не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника, то інформуємо, що обґрунтування у вигляді документа уповноваженою особою складено та затверджено керівником замовника (додається). Порушення виникло з необережності та через велике навантаження у роботі, адже покладання обов’язків виконання уповноваженої особи є додатковим навантаженням до основної роботи, а в даному випадку – до виконання обов’язків керівника підприємства.
Крім того, начальника КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради відсторонено від посади на 2 місяці. Призначення виконуючого обов’язків начальника комунального підприємства «Комунал-Сервіс», виготовлення токенів, реєстрація як уповноваженої особи в.о. начальника Березанича Василя Юрійовича зайняла тривалого часу та значних зусиль.
Тому уповноважена особа Замовника з об’єктивних причин не встиг завантажити всі документи у відповідний термін. У подальшому зобов’язуємось вчасно оприлюднювати інформацію про закупівлю, обґрунтування підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів відповідно до вимог Особливостей та Закону.
Додатки:
1) Рішення Великоберезнянської селищної ради № 770 від 25.12.2024 р;
2) Копія Титульного списку КП «Комунал-Сервіс» Великоберезнянської селищної ради «Утримання об’єктів благоустрою» на 2025 рік»;
3) Копія рішення Великоберезнянської селищної ради № 629 від 20.02.2024 року
4) Обґрунтування підстави для здійснення замовником Закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування