-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ФБМЕС-25Т_239_ВО. Профілі ПВХ та комплектуючі для виготовлення металопластикових конструкцій
Код ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини»
Завершена
2 041 057.55
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 205.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 205.29 UAH
Номер:
932cc30eac2a4510b694f205aca63b3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:45 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2025 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.05.2025 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9 UA-2025-04-18-003048-a 18.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.04.2025 № ФБМЕС-25Т_264_ВО (зі змінами), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 22.04.2025, 24.04.2025, 25.04.2025, відповіді Замовника від 23.04.2025, 24.04.2025, 28.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.05.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича компанія «МЕГАБУД» (далі – ТОВ «ВК «МЕГАБУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником ТОВ «ВК «МЕГАБУД», документи, завантажені ТОВ «ВК «МЕГАБУД» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення ТОВ «ВК «МЕГАБУД» переможцем процедури закупівлі від 13.05.2025 № ФБМЕС-25Т_295_ВО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.05.2025, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 27.05.2025 №УЗ/ЦБМЕС-25158/Ю (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 03.06.2025, 13.06.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник в тендерній документації в пункті 5.5. розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» зазначив, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Окрім цього, згідно пункту 5.6. розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, Додаток №4 до тендерної документації.
Однак, в редакції Особливостей, які діяли на момент проведення процедури закупівлі, відсутня інформація щодо відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі у разі ненадання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Слід зазначити, що абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено відповідно до внесених змін до Особливостей Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024.
Таким чином, вказана вимога тендерної документації не відповідає умовам пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація складена Замовником з порушенням вимог пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ВК «МЕГАБУД» встановлено наступне.
Відповідно до вимог підпункту 2.4 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження виконання заданих вимог на товар, Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.
Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «ВК «МЕГАБУД» не надав у складі тендерної пропозиції зазначеного вище документу, а отже не виконав вищевказану вимогу Додатку 2 до тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу Держаудтслужби в Хмельницькій області Замовником 13.06.2025 надано пояснення, яке не спростовує факту невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ВК «МЕГАБУД» вимогам підпункту 2.4 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки Замовником самостійно встановлено вимоги щодо документального підтвердження виконання заданих вимог на товар, шляхом подання учасником у складі тендерної пропозиції довідки довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ВК «МЕГАБУД» та в порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень:
20.06.2025 12:55 - 05.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2025 12:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт на висновок від 20.06.2025, щодо закупівлі товару за Кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Профілі ПВХ та комплектуючі для виготовлення металопластикових конструкцій), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-18-003048-a, щодо усунення порушень.
Дата публікації звіту:
23.06.2025 08:56
Запити/Пояснення
Номер:
4bdd506693a34e838f0834139f700cb8
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.06.2025 16:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ФБМЕС-25Т_239_ВО. Профілі ПВХ та комплектуючі для виготовлення металопластикових конструкцій» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-003048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
56262226b7cd4a7ea00078ebc9430d38
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
03.06.2025 16:39
Опис:
Відповідь на запит від 02.06.2025, щодо закупівлі товару за Кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Профілі ПВХ та комплектуючі для виготовлення металопластикових конструкцій), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-18-003048-a
Номер:
ae2c3ed4a9514877a6070c9de19d2892
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
10.06.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ФБМЕС-25Т_239_ВО. Профілі ПВХ та комплектуючі для виготовлення металопластикових конструкцій» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-18-003048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 23.04.2025, 24.04.2025 та 28.04.2025 були внесені зміни до тендерної документації.
Згідно абзацу 4 пункту 54 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Під час внесення змін до тендерної документації Замовником оприлюднено протоколи про внесення змін та оприлюднення нової редакції тендерної документації від 23.04.2025 № ФБМЕС-25Т_255_ВО, від 24.04.2025 № ФБМЕС-25Т_259_ВО, від 28.04.2025 № ФБМЕС-25Т_264_ВО та документ «Перелік змін до тендерної документації» (файл «Перелік зімін до ТД (Зміни №1). docx», файл «Перелік зімін до ТД (Зміни №2). docx» та файл «Перелік зімін до ТД (Зміни №3). docx»), який містить лише перелік документів тендерної документації, до яких внесено зміни. При цьому, фактично, перелік змін, що вносяться, Замовник не оприлюднив, а назва документу «Перелік змін до тендерної документації» не відображає сутності самого документу та вимог абзацу 4 пункту 54 Особливостей щодо оприлюднення переліку змін до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником під час внесення змін до тендерної документації не були оприлюднені переліки змін, що вносяться?
2. Відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження виконання заданих вимог на товар, якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандарту (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), учаснику у складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати скановану завірену учасником копію такого документу.
Згідно поданої учасником ТОВ ВК «МЕГАБУД» (далі – Учасник) декларації постачальника про відповідність (файл «Декларація постачальника про відповідність.pdf»), запропонований учасником товар відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 зі Зміною №1 та ДСТУ EN 12608-1:2021 (EN 12608-1:2016+A1:2020, IDT). Інформація щодо відповідності запропонованих Учасником товарів ДСТУ, наведених вище, зазначена також у паспортах з якості (файл «Паспорт.pdf»).
Проте, у складі тендерної пропозиції Учасник надав тільки скановану завірену копію ДСТУ Б В.2.7-130:2007 зі Зміною №1 (файл «ДСТУ профілі.pdf» та файл «Зміни до ДСТУ.pdf»).
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ТОВ ВК «МЕГАБУД» виконав вищевказану вимогу Додатку 2 до тендерної документації?
3. Відповідно до вимог підпункту 2.4 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження виконання заданих вимог на товар, Учасник повинен надати довідку довільної форми про те, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі передбачають заходи із захисту довкілля.
Проте, Учасник не надав у складі тендерної пропозиції зазначених вище документів.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: яким чином та за допомогою яких документів, поданих у складі тендерної пропозиції (з посиланням на назву та місце розташування документа у складі тендерної пропозиції учасника в електронній системі закупівель), учасник ТОВ ВК «МЕГАБУД» виконав вищевказану вимогу Додатку 2 до тендерної документації?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
223245d845ef434f8a1e48c5b37210ea
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
13.06.2025 14:09
Опис:
Відповідь на запит від 10.06.2025, щодо закупівлі товару за Кодом ДК 021:2015 – 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Профілі ПВХ та комплектуючі для виготовлення металопластикових конструкцій), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-18-003048-a