-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Шпала дерев`яна обрізна (А) непросочена тип IІ).
Завершена
1 843 280.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 216.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 216.40 UAH
Номер:
7e53eacbb20e4ad19363bdccbfe1def8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 15:17 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 153
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 153
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2025-04-17-010349-a 17.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА КОМПАНІ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА КОМПАНІ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Тендерна документація Замовника, яка затверджена Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 17.04.2025 №182/1), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2025, договір від 20.05.2025 №П/НХ-25519/НЮ, пояснення Замовника від 15.05.2025 та від 28.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації та документів, стосовно того, чи підлягає Шпала дерев`яна обрізна (А) непросочена тип ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 інспекторському контролю.
Поряд з цим, в запиті Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 зазаначено, що пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.05.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…Рішенням правління АТ «Укрзалізниця» затверджено Перелік продукції, яка підлягає інспекторському контролю та стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП 01.02-001:2025 «Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Організація системи вхідного контролю, правила проведення» Шпала дерев`яна обрізна (А) непросочена тип ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 інспекторському контролю інспекторському контролю не підлягає. Згідно додатку А тендерної документації на шпалу дерев`яну обрізну (А) непросочену тип ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 вказано: «Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме: Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.» Таким чином, вимоги щодо інспекторського контролю на шпали в тендерній документації відсутні.…».
Проте, Замовник до відповіді не надав «Перелік продукції, яка підлягає інспекторському контролю та стандарту АТ «Укрзалізниця» СТП 01.02-001:2025 «Якість і безпека продукції. Вхідний контроль. Організація системи вхідного контролю, правила проведення», який затверджений рішенням АТ «Укрзалізниця».
Таким чином, на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 Замовником не надано відповідних документів, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
29.05.2025 20:41 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 20:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація про відкриття провадження:
Дата відкриття провадження 12 червня 09:45.
Номер відкриття провадження П/520/18259/25
Дата публікації:
12.06.2025 14:14
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведена нарада уповноважених осіб та причетних, пройдено повторне навчання щодо застосування законодавства під час проведення закупівель з урахуванням практики здійснення контролю у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
05.06.2025 15:28
Запити/Пояснення
Номер:
3cb93c75042c4ba18c1e18b8477797e9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шпала дерев`яна обрізна (А) непросочена тип ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 » ДДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-17-010349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з вимогами підпункту 6.1 підпункту 6 “Інші документи та інформація, які вимагаються цією тендерною документацією:” пункту 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону” Додатку 2 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Учасник повине надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання.
В складі тендерної пропозиції Учасника надана “ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (файл: Статутні.zip), яка сформована 16.10.2023. Дата подання зазначеної виписки Учасником 22.04.2025. Тобто, зазначена виписка сформована за 180 днів до подання її в склалі тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ВЕНТА КОМПАНІ”.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
3. Згідно з підпунктом 2 “Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар” пункту 1 “Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:” Додатку 2 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Необхідно надати пояснення, чи підлягає Шпала дерев`яна обрізна (А) непросочена тип ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 інспекторському контролю?
4. Згідно з пунктом 4 пункту 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону” Додатку 2 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Інформацію щодо наявності/відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Надати інформацію (зазначити назву файлу(ів)та номер сторінки) щодо виконання Учасником торгів вимоги про надання вищезазначеної Інформації.
5. Згідно з підпунктом 1 пункту 2 “Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону” Додатку 2 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного).
Так, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ “ВЕНТА КОМПАНІ” надано аналогічний договір від 19.01.2023 №ПЗ/НХ – 2309/НЮ. В зазначеному договорі невідємними частинами договору є Додаток 1 (специфікація №1) та Додаток 2 (Декларація постачальника про відповідність).
Надати інформацію (зазначити назву файлу(ів)та номер сторінки) щодо виконання Учасником торгів вимоги, а саме надання Додатку 2 (Декларація постачальника про відповідність) до аналогічного договору від 19.01.2023 №ПЗ/НХ – 2309/НЮ .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d025cbf4bf24d9886533ee86053e114
Назва:
Надання пояснення.
Дата опублікування:
15.05.2025 08:54
Опис:
З огляду на наведене, з метою виконання Запиту про надання пояснень та забезпечення можливості проведення Державною аудиторською службою України перевірки питання щодо правомірності прийняття рішень замовника при здійсненні наведеної закупівлі Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південна залізниця» надає в строк, визначений в Запиті, пояснення з питань, викладених в Запиті, у вигляді листа.
Номер:
2c0eb625a17148ca9c3efbf6e5052fa0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.05.2025 15:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Шпала дерев`яна обрізна (А) непросочена тип ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 » ДДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-17-010349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Згідно з підпунктом 2 “Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар” пункту 1 “Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:” Додатку 2 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації Замовника, для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Необхідно надати пояснення, яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ “ВЕНТА КОМПАНІ” на етапі подання тендерної пропозиції визначено, що Шпала дерев`яна обрізна (А) непросочена тип ІІ ДСТУ ГОСТ 78:2009 не підлягає інспекторському контролю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
623144c709b047ef8a446a453a91c53a
Назва:
Надання другого пояснення.
Дата опублікування:
28.05.2025 13:16
Опис:
З огляду на наведене, з метою виконання Запиту про надання пояснень та забезпечення можливості проведення Державною аудиторською службою України перевірки питання щодо правомірності прийняття рішень замовника при здійсненні наведеної закупівлі Акціонерне товариство «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Південна залізниця» надає в строк, визначений в Запиті, пояснення з питань, викладених в Запиті, у вигляді листа.