-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бензин згідно ДК021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти
Завершена
3 308 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 080.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 080.00 UAH
Номер:
ae9f5164ea204498a742fb545641f328
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 12:55 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 Одеса № 92
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5432-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 08.05.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 92
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2025-04-17-006495-a 17.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 21 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Установи комунальної власності «Автотранспортне господарство Одеського міськвиконкому» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 № 1, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА–ПОСТАЧ», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 29.04.2025 № 2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.04.2025, договір про закупівлю від 13.05.2025 № 35, пояснення та документи Замовника, отримані 14.05.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.05.2025 14:54 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2025 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
aae02ad4d0ac4c79be7097693459db63
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e0f21e799af24bbbbdd396d32827a87c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.05.2025 15:01
Опис:
На ваш запит, що надійшов через веб-портал Уповноваженого органу, від 12.05.2025 року о 09:18 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі Бензин згідно ДК 021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти з очікуваною вартістю 3 308 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-006495-a) щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне:
1. Щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності), та на підставі рішення Одеської міської ради від 04 грудня 2024 року № 2578-VІІІ «Про бюджет Одеської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами), кошторису на 2025 рік, розшифровки видатків на 2025 рік УКВ «Автотранспортне господарство ОМВ».
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі
Очікувана вартість закупівлі Бензин згідно ДК021:2015 код 09130000-9 – Нафта і дистиляти - 3 308 000,00 грн. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-006495-a) сформована відповідно до п. 1 «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «ІІІ. Методи визначення очікуваної вартості» від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасника ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020 року) щодо визначення очікуваної ціни за одиницю, як середньоарифметичне значення усіх отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «ВСТ- ОЙЛ», ПП «ОККО-СЕРВІС», ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (додаються).
Щодо надання інформації про здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки ініціатора закупівлі, встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
- техніко економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
- технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
- умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару для забезпечення роботи автотранспортних засобів УКВ «Автотранспортне господарство ОМВ» в службових цілях (копія додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постановою КМУ № 1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оскільки наш головний розпорядник бюджетних коштів є Одеська міська рада, тому публікація здійснюється на даному веб-сайті - https://omr.gov.ua/ua/city/foundations/uchrejdenie-kommunalnoy-sobstvennosti-avtotransportnoe/publichnie-zakupki/. Також надаємо копію обґрунтування, що було направлено для публікації на вищевказаному веб-сайті.
Відповідно до п. 5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 15.05.2025 року (включно).
Додатки:
1. Заявка на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг
2. Запит на комерційну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС»
3. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»
4. Запит на комерційну пропозицію ТОВ «Петрол Партнер»
5. Комерційна пропозиція ПП «ОККО-СЕРВІС»
6. Комерційна пропозиція ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»
7. Комерційна пропозиція ТОВ «Петрол Партнер»
8. Обґрунтування технічних та якісних характеристик