-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Теплообмінники пластинчасті
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
Завершена
12 956 862.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 129 568.62 UAH
мін. крок: 1% або 129 568.62 UAH
Номер:
7633585abe3440b6937aa4749e56da64
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.07.2025 00:00
Період моніторингу:
01.07.2025 15:46 - 23.07.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.07.2025 №183
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-17-006280-a, 17.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-17-004433-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМСТІЛ»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.05.2025 №01/01/13/10/01/01/132-СС/3 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС») та від 30.05.2025 №01/01/13/10/01/01/132-СС/4 (про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПРОМСТІЛ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ПРОМСТІЛ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір поставки від 23.06.2025 №13/3239-МТР/25; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1.1. Розділу І Додатку №2) визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору, аналогічного за предметом закупівлі.
У той же час Замовником встановлено, що відповідно до приміток Додатку №2 до тендерної документації такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надано копію договору купівлі-продажу від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками (файл «Скан копії аналогічних договорів з видатковими накладними.pdf» у складі архівованого документа аналогічні догов.zip»).
Водночас, аналізом поданого учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД встановлено, що Додаток №2 (Технічні характеристики товару) до даного договору викладено іноземною мовою.
За вимогами частини 7 розділу І тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. До документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій та викладені іншими мовами, повинен надаватися їх автентичний переклад на українську мову.
Одночасно, підпунктом 4.1.2 пункту 4.1. Розділу ІV «Вимоги до документів та інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню у вигляді файлів» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації Замовника передбачено, що документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації.
При цьому, відповідно до вищезгаданого підпункту Додатку №2 до тендерної документації, не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З врахуванням вищенаведеного, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМСТІЛ» наявні невідповідності (щодо надання копії аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками без автентичного перекладу на українську мову), які підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
Однак, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у наданих учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» документах.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причини не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» Замовником, зокрема, повідомлено, що у процесі розгляду тендерної пропозиції учасника одним із документів, поданих на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, був договір, укладений між учасником та ПАТ «Укрнафта» (Замовник), а також зазначено що наданий договір містив усі ключові положення українською мовою: договір, специфікація (Додаток №1), видаткові накладні.
Крім того Замовник у поясненні вказав, що договір та копії документів підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, ідентифікують предмет постачання, його обсяги, строки та вартість, а Додаток №2, викладений іноземною мовою (в частині технічних характеристик товару) не є самостійним документом, що підтверджує виконання договору, мав виключно супровідний характер, не містив жодної з істотних умов і не впливав на зміст договору як підтвердження досвіду.
Проте, за вимогами тендерної документації Замовника (підпункт 4.1.2 пункту 4.1. Розділу ІV Додатку №2) документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, а також не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником у тендерній документації визначено, що наданий на підтвердження кваліфікаційному критерію аналогічний договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
Враховуючи наведене вище, Замовником у тендерній документації самостійно встановлена вимога подання учасниками тендеру документів саме українською мовою, обов’язку надання їх автентичного перекладу (у випадку викладення іноземною мовою), а також надання учасником аналогічного договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
Слід вказати, що за умовами наданого учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД (пункт 1.2.) асортимент, кількість, якість, вартість та інші характеристики товару, визначені в додатках до цього договору, які є невід’ємною частиною цього договору.
Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМСТІЛ» вимогам пункту 4.1.2 Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:
17.07.2025 16:28 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2025 16:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (далі – Товариство) опрацювало Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-17-006280-a (далі – Висновок), що оприлюднений Державною аудиторською службою України 17.07.2025 у електронній системі закупівель та повідомляє про його належне і своєчасне виконання, а також про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Висновку встановлено порушення Товариством вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей.
Враховуючи наведене, Держаудитслужба зобов’язала Товариство здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання Висновку, Товариство повідомляє про його належне виконання та надає інформацію про вжиті заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому.
Так, із відповідальною особою Товариства проведено роз’яснювальну роботу щодо основ проведення публічних закупівель, а саме, перевірено знання вимог Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель з одночасним попередженням про недопустимість в майбутньому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі зазначеного, враховуючи сумлінність у роботі та ступінь вчиненого проступку відповідальною особою Товариства, якою допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що встановлені у Висновку, зобов’язано:
- постійно підвищувати рівень знань у сфері публічних закупівель шляхом самоосвіти;
- неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
23.07.2025 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
5624f0e0da1b4807a86b62f58888509c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.07.2025 17:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-17-006280-a, яка проводилась Публічним акціонерним товариством «Укрнафта» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Під час моніторингу встановлено, що за вимогами пункту 7 розділу І тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. До документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій та викладені іншими мовами, повинен надаватися їх автентичний переклад на українську мову.
За вимогами пункту 4.1 Додатку №2 тендерної документації Замовника передбачено, що документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації, не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178).
Учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» надано копію аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками, однак Додаток №2 (Технічні характеристики товару) до даного договору надано без автентичного перекладу на українську мову.
Враховуючи зазначене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. З яких причин Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей щодо надання перекладу з іноземної мови на українську Додатку №2 до аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД, згідно норм пункту 43 Особливостей №1178?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2a64e6c838684f1d8a57880cb47a1093
Назва:
Теплообмінники пластинчасті
Дата опублікування:
08.07.2025 17:15
Опис:
03.07.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Теплообмінники пластинчасті (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), та пояснення щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей під час розгляду пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» щодо надання перекладу з іноземної мови на українську Додатку №2 до аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі:
Закупівля теплообмінників пластинчастих для структурних одиниць Замовника передбачена в рамках існуючих об’єктів. Технологічні установки, де будуть замінені теплообмінники, ВЖЕ знаходиться в експлуатації. Відповідно до впровадженого рішення теплообмінники повинні забезпечувати безперебійну роботу всієї системи з мінімальними затратами часу на очистку та обслуговування (без демонтажу обладнання з залученням спеціалізованої вантажопідіймальної техніки та відключенням від трубопроводів). При цьому, технічні параметри теплообмінників, у тому числі їх габаритні розміри, робочі параметри по тискам, параметри робочих середовищ, прийняті Замовником як базові, відповідають характеристикам існуючих умов роботи технологічних установок і обладнання, та не можуть бути змінені на інші показники.
№ з/п Найменування згідно тендерної документації
Од. вим.
Кіль- кість Обгрунтування
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом
SPS-R-05-30,0-23П-195-1 шт. 1 Згідно експертного обстеження теплообмінник, який зараз експлуатується, визнаний непридатним для подальшої експлуатації. В літній період його потужностей не достаньо для забезпечення необхідного охолодження газу на компресорнії станції і подачі газу на технологічні установки. Це в свою чергу негативно впливає на відбори та температуру точки роси підготовленого газу, який подається в магістральний трубопровід.
Крім того в 2025-2026 роках додатково планується подача газу до 100тис м3. Тому заміна недіючого, застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з технічними характеристиками що відповідають умовам роботи і відповідним технічним характеристикам вкрай необхідна.
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом
SPS-R-005-2,06-24П-20 шт. 2 На даний час використовуються пластинчасті (розбірні, на прокладках) теплообмінники PTA(GC) – 2 шт., які відпрацювали вже 12 років. Враховуючи термін їх роботи теплообмінники PTA(GC) експлуатуються з пропусками води та пари в місцях ущільнення пластин теплообмінника тому в будь-який час можуть зупинити свою роботу. Заміна прокладок (комплект 25 шт) між пластинами не усуває пропуски через значне корозійне руйнування (раковини) на теплообмінних пластинах.
У випадку якщо теплообмінники PTA(GC) зупиняться, при мінусових температурах навколишнього повітря, станеться замерзання трубопроводів обертового та пожежного водопостачання, що використовується для охолодження насосів та замерзання води на повітряні компресори та розчину «лугу» з водою в реагентній насосній, а також припиниться обігрів контрольно-вимірювальних приладів апаратної.
Відсутність опалення виробничих приміщень насосних в зимовий період приведе до розмороження теплоносія (труб) системи опалення та повного виходу з ладу всіїє системи опалення насосних, розмороження та вихід з ладу пожежних кранів та пожежних трубопроводів, що знаходяться в приміщеннях насосних.
Виходячи з вищезазначеного, для забезпечення опалення насосних необхідно закупити два пластинчатих теплообмінника з розбірними корпусами саме з такими технічними характеристиками, перевагою яких, в порівнянні з іншими типами теплообмінників, є те, що пластини зварні, а їх збирання виконується без проміжних прокладок, що значно безпечніше при експлуатації та виключає потребу заміни дороговартісних прокладок між пластинами при кожному очищення каналів теплообміну від відкладень.
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0177-14,16-22П-226 шт. 1 Теплообмінник який на даний час експлуатується на блоці осушення газу (охолодження конденсату після колони) знаходиться в аварійному стані через інтенсивну корозію, значну кількість відглушених труб пучка і відповідно, має критично недостатню площу теплообміну. При проведенні на ньому відновлювальних ремонтів залучається дефіцитна спецтехніка (автокрани). Тому заміна застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з технічними характеристиками що відповідають умовам роботи по охолодженню конденсату з відповідними технічними характеристикам терміново необхідна.
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-062-124,0-23П-198 шт. 1 Теплообмінник, що зараз експлуатується для охолодження газоподібного пропану після першого ступеня стиснення на пропановій компресорній станції в аварійному стані і виведений із експлуатації через тривалий термін експлуатації, виразкову корозію ущільнюючих поверхонь, повне корозійне руйнування трубного пучка та непридатний для подальшого використання. Старий теплообмінник відглушено і проводиться його демонтаж. Для запобігання втрати продукції через зниження ефективності пропанового циклу з охолодження газу та абсорбенту необхідна термінова заміна застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з відповідними технічними характеристиками, перевагою яких, в порівнянні з іншими типами теплообмінників, є те, що пластини зварні, а їх збирання виконується без проміжних прокладок, що значно безпечніше при експлуатації та виключає потребу заміни дороговартісних прокладок між пластинами при кожному очищення каналів теплообміну від відкладень.
Теплообмінник зварний пакетний з розбірним корпусом SPS-R-0677-88,01-21П-43 шт. 1 Теплообмінник, що експлуатувався для охолодження газоподібного пропану після першого ступеня стиснення на пропановій компресорній станції на даний час демонтовано через тривалий термін експлуатації, виразкову корозію ущільнюючих поверхонь, повне корозійне руйнування трубного пучка та непридатний для подальшого використання. Для запобігання втрати продукції через зниження ефективності пропанового циклу з охолодження газу та абсорбенту необхідна термінова заміна застарілого кожухотрубчастого теплообмінника на більш сучасний пластинчастий з відповідними технічними характеристиками перевагою яких, в порівнянні з іншими типами теплообмінників, є те, що пластини зварні, а їх збирання виконується без проміжних прокладок, що значно безпечніше при експлуатації та виключає потребу заміни дороговартісних прокладок між пластинами при кожному очищення каналів теплообміну від відкладень.
Щодо обґрунтування визначення очікуваної вартості предмету Закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- шляхом запиту цін у потенційних постачальників та результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №27242422).
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від п’яти потенційних постачальників.
• ТОВ "КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС" (ціна з майданчику SmartTender) – пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника;
• ТОВ "АСКО ПАМПС" (ціна з майданчику SmartTender) - пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника;
• ТОВ "НУКЛЕСОЛАР УКРАЇНА" (ціна з майданчику SmartTender) – пропозиція не відповідає технічним вимогам Замовника;
• ПНВФ "АНКОР-ТЕПЛОЕНЕРГО" - пропозиція відповідає технічним вимогам Замовника;
• ТОВ "Промстіл" –пропозиція відповідає технічним вимогам Замовника;
Очікувана вартість Закупівлі визначена по найбільш економічно вигідній пропозиції.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається та комерційні пропозиції додаються.
Щодо не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей під час розгляду пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» щодо надання перекладу з іноземної мови на українську Додатку №2 до аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД:
Предмет аналізу під час оцінки договору — істотні умови, передбачені законодавством.
Відповідно до статті 180 Господарського кодексу України, істотними умовами господарського договору є:
– предмет договору,
– ціна,
– строк дії,
– порядок виконання зобов’язань,
– відповідальність сторін,
– реквізити.
У процесі розгляду тендерної пропозиції Учасника одним із документів, поданих на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, був договір, укладений між учасником та ПАТ «Укрнафта». Наданий Учасником Договір містив усі ключові положення українською мовою: договір, специфікація (Додаток №1), видаткові накладні.
Вказаний договір містив необхідні дані, які підтверджували відповідність досвіду учасника вимогам тендерної документації, зокрема:
- предмет договору та специфікація, що підтверджували аналогічність предмету закупівлі;
- видаткові документи, що підтверджували фактичне постачання товару;
- належне та повне виконання договору.
Наданий договір та копії документів підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, ідентифікують предмет постачання, його обсяги, строки та вартість.
Додаток №2, викладений іноземною мовою (в частині технічних характеристик товару) не є самостійним документом, що підтверджує виконання договору, мав виключно супровідний характер, не містив жодної з істотних умов і не впливав на зміст договору як підтвердження досвіду.
Змістовна оцінка пропозиції не була порушена.
Пункт 30 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану (Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 із змінами) передбачає:
Додаток №2 наданого Учасником договору не був вирішальним для встановлення відповідності договору вимогам закупівлі.
Оскільки №Додаток 2:
– не містить істотних умов,
– не впливає на загальну оцінку договору,
– не є доказом досвіду постачання,
Всі критично важливі елементи вже були надані українською мовою та проаналізовані.
Його подання без перекладу не є порушенням, яке вимагає виправлення.
Постанова № 1178 не зобов’язує замовника у кожному випадку формальної неточності вимагати усунення. Це дискреційне право, яким замовник користується залежно від суттєвості виявленої обставини.
У цьому випадку Додаток 2:
– не порушував логіки чи структури пропозиції,
– не перешкоджав оцінці,
– не створював перешкод для встановлення відповідності умовам закупівлі.
Тому не було підстав застосовувати процедуру 24-годинного виправлення
Додатки не змінюють юридичну природу договору без прямого посилання на істотні умови.
Згідно з усталеною практикою, додатки мають вирішальне значення лише у випадку, якщо:
– змінюють істотні умови,
– конкретизують обсяги або строки,
– прямо вказані в договорі як його невід’ємна частина з визначальним змістом.
Додаток №2 в поданому договорі не змінював, не доповнював і не уточнював жодної істотної умови — тому не може розглядатись як критично важливий документ.
Варто також звернути увагу на те, що договір, поданий учасником як підтвердження аналогічного досвіду, укладено безпосередньо з ПАТ «Укрнафта» — тобто з тим самим Замовником, який проводить поточну закупівлю. Відтак, зміст, обсяг і факт належного виконання зобов’язань за цим договором є достеменно відомими Замовнику, а тому подальше документальне підтвердження очевидного є, по суті, формальністю. Така обставина додатково підтверджує відсутність об’єктивної потреби у виправленні допоміжного додатку, що жодним чином не впливає на зміст чи оцінку досвіду.
Крім того, зазначаємо що вищевикладені невідповідності не впливають на результати торгів та кваліфікації учасників.
Враховуючи вищевикладене, дії уповноваженої особи були обґрунтованими, добросовісними та відповідали чинному законодавству в умовах воєнного стану.
Пропозиція учасника була розглянута об’єктивно та повно, а відсутність перекладу одного з допоміжних документів, який не мав впливу на зміст і результати оцінки, не є підставою для
Додатки:
- Комерційні пропозиції, Порівняльна таблиця та Аналітична довідка.
Номер:
d2a20f4f72894c4a853553c569643688
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2025 12:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-17-006280-a, яка проводилась Публічним акціонерним товариством «Укрнафта» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 6 розділу VІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 5 (п’ять) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 6 розділу VІ до тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cfedff880b51494fa9bd62c6d590cd46
Назва:
09.07.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Теплообмінники пластинчасті (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 6 розділу VІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 5 (п’ять) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 6 розділу VІ до тендерної документації. Відповідно до зазначеного пункту, переможець зобов’язаний надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору. Така вимога також деталізована у п. 2 розділу ІІ Додатку 4 до ТД та в Додатках 7.1 і 7.2. Згідно з тендерною документацією, банківська гарантія може бути подана: - у електронному вигляді, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта, а також електронної печатки (у разі її використання); - або у вигляді паперового документа, з подальшим поданням оригіналу до укладення договору. ТОВ «Промстіл», як переможець процедури закупівлі, 23.06.2025 о 11:39 надіслав на офіційну електронну адресу Замовника повний пакет документів, зокрема: - банківську гарантію у форматі електронного документа з КЕП; -копію ліцензії банку; - документ про повноваження підписанта. Ці документи були отримані до моменту укладення договору (23.06.2025 о 16:57), що підтверджується відповідним скріншотом електронного повідомлення. Правовий статус наданого електронного документа Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»: «Електронний документ з накладеним на нього кваліфікованим електронним підписом прирівнюється до власноручно підписаного документа відповідно до законодавства». Таким чином, надана банківська гарантія, оформлена як електронний документ із КЕП, є оригіналом і має повну юридичну силу, еквівалентну документу на паперовому носії. Висновок На підставі викладеного вважаємо, що ТОВ «Промстіл» виконало вимоги тендерної документації у повному обсязі та у встановлені строки, а Замовник діяв у межах чинного законодавства, дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної документації та норм, що регулюють використання електронних документів. Підстав для визнання порушень з боку Замовника або переможця – не вбачається. Додатки: Скріншот електронного повідомлення (від 23.06.2025, 11:39); Електронна банківська гарантія з КЕП; Копія ліцензії банку; Документи щодо повноважень підписанта. Уповноважена особа Уповноважена о
Дата опублікування:
14.07.2025 15:56
Опис:
09.07.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Теплообмінники пластинчасті (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику на пояснення (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 6 розділу VІ до тендерної документації переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю. В забезпечення виконання зобов’язань за договором про закупівлю переможець процедури закупівлі надає (перераховує на рахунок) Замовнику в заставу грошові кошти в розмірі 5 (п’ять) відсотків ціни Договору, до моменту його укладення згідно вимог тендерної документації і проекту договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем закупівлі виконано вимогу пункту 6 розділу VІ до тендерної документації.
Відповідно до зазначеного пункту, переможець зобов’язаний надати забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору. Така вимога також деталізована у п. 2 розділу ІІ Додатку 4 до ТД та в Додатках 7.1 і 7.2.
Згідно з тендерною документацією, банківська гарантія може бути подана:
- у електронному вигляді, з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта, а також електронної печатки (у разі її використання);
- або у вигляді паперового документа, з подальшим поданням оригіналу до укладення договору.
ТОВ «Промстіл», як переможець процедури закупівлі, 23.06.2025 о 11:39 надіслав на офіційну електронну адресу Замовника повний пакет документів, зокрема:
- банківську гарантію у форматі електронного документа з КЕП;
-копію ліцензії банку;
- документ про повноваження підписанта.
Ці документи були отримані до моменту укладення договору (23.06.2025 о 16:57), що підтверджується відповідним скріншотом електронного повідомлення.
Правовий статус наданого електронного документа
Відповідно до статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»:
«Електронний документ з накладеним на нього кваліфікованим електронним підписом прирівнюється до власноручно підписаного документа відповідно до законодавства».
Таким чином, надана банківська гарантія, оформлена як електронний документ із КЕП, є оригіналом і має повну юридичну силу, еквівалентну документу на паперовому носії.
Висновок
На підставі викладеного вважаємо, що ТОВ «Промстіл» виконало вимоги тендерної документації у повному обсязі та у встановлені строки, а Замовник діяв у межах чинного законодавства, дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі», вимог тендерної документації та норм, що регулюють використання електронних документів.
Підстав для визнання порушень з боку Замовника або переможця – не вбачається.
Додатки:
Скріншот електронного повідомлення (від 23.06.2025, 11:39);
Електронна банківська гарантія з КЕП;
Копія ліцензії банку;
Документи щодо повноважень підписанта.
Уповноважена особа
Уповноважена о