• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Теплообмінники пластинчасті

Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).

Завершена

12 956 862.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 129 568.62 UAH
Номер: 7633585abe3440b6937aa4749e56da64
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-01-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.07.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 01.07.2025 15:46 - 23.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2025 №183 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-17-006280-a, 17.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, z.v.atamanchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності відповідних посадових осіб, тощо) порушення вимог пунктів 3 та 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-17-004433-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМСТІЛ»; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 22.05.2025 №01/01/13/10/01/01/132-СС/3 (щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМТЕХСЕРВІС») та від 30.05.2025 №01/01/13/10/01/01/132-СС/4 (про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПРОМСТІЛ»); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ПРОМСТІЛ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір поставки від 23.06.2025 №13/3239-МТР/25; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1.1. Розділу І Додатку №2) визначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору, аналогічного за предметом закупівлі. У той же час Замовником встановлено, що відповідно до приміток Додатку №2 до тендерної документації такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» на підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надано копію договору купівлі-продажу від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками (файл «Скан копії аналогічних договорів з видатковими накладними.pdf» у складі архівованого документа аналогічні догов.zip»). Водночас, аналізом поданого учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД встановлено, що Додаток №2 (Технічні характеристики товару) до даного договору викладено іноземною мовою. За вимогами частини 7 розділу І тендерної документації Замовника тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. До документів або копій документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій та викладені іншими мовами, повинен надаватися їх автентичний переклад на українську мову. Одночасно, підпунктом 4.1.2 пункту 4.1. Розділу ІV «Вимоги до документів та інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню у вигляді файлів» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» до тендерної документації Замовника передбачено, що документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації. При цьому, відповідно до вищезгаданого підпункту Додатку №2 до тендерної документації, не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, за нормами пункту 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції), а невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З врахуванням вищенаведеного, у документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМСТІЛ» наявні невідповідності (щодо надання копії аналогічного договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД з додатками без автентичного перекладу на українську мову), які підлягали виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Однак, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищенаведених невідповідностей у наданих учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» документах. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причини не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМСТІЛ» Замовником, зокрема, повідомлено, що у процесі розгляду тендерної пропозиції учасника одним із документів, поданих на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, був договір, укладений між учасником та ПАТ «Укрнафта» (Замовник), а також зазначено що наданий договір містив усі ключові положення українською мовою: договір, специфікація (Додаток №1), видаткові накладні. Крім того Замовник у поясненні вказав, що договір та копії документів підтверджують факт повного виконання аналогічного договору, ідентифікують предмет постачання, його обсяги, строки та вартість, а Додаток №2, викладений іноземною мовою (в частині технічних характеристик товару) не є самостійним документом, що підтверджує виконання договору, мав виключно супровідний характер, не містив жодної з істотних умов і не впливав на зміст договору як підтвердження досвіду. Проте, за вимогами тендерної документації Замовника (підпункт 4.1.2 пункту 4.1. Розділу ІV Додатку №2) документи викладені іноземною мовою, повинні надаватися з автентичним перекладом українською мовою, а також не надання учасником у складі пропозиції перекладу документів вважатиметься невідповідністю, яка підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Крім того, Замовником у тендерній документації визначено, що наданий на підтвердження кваліфікаційному критерію аналогічний договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Враховуючи наведене вище, Замовником у тендерній документації самостійно встановлена вимога подання учасниками тендеру документів саме українською мовою, обов’язку надання їх автентичного перекладу (у випадку викладення іноземною мовою), а також надання учасником аналогічного договору з додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Слід вказати, що за умовами наданого учасником ТОВ «ПРОМСТІЛ» договору від 20.07.2021 №09/03/1044-ЛД (пункт 1.2.) асортимент, кількість, якість, вартість та інші характеристики товару, визначені в додатках до цього договору, які є невід’ємною частиною цього договору. Таким чином, надані Замовником пояснення не спростовують невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПРОМСТІЛ» вимогам пункту 4.1.2 Додатку №2 до тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 17.07.2025 16:28 - 01.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2025 16:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» (далі – Товариство) опрацювало Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-17-006280-a (далі – Висновок), що оприлюднений Державною аудиторською службою України 17.07.2025 у електронній системі закупівель та повідомляє про його належне і своєчасне виконання, а також про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до Висновку встановлено порушення Товариством вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. Враховуючи наведене, Держаудитслужба зобов’язала Товариство здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом проведення додаткових навчань з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання Висновку, Товариство повідомляє про його належне виконання та надає інформацію про вжиті заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому. Так, із відповідальною особою Товариства проведено роз’яснювальну роботу щодо основ проведення публічних закупівель, а саме, перевірено знання вимог Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель з одночасним попередженням про недопустимість в майбутньому порушень законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі зазначеного, враховуючи сумлінність у роботі та ступінь вчиненого проступку відповідальною особою Товариства, якою допущено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що встановлені у Висновку, зобов’язано: - постійно підвищувати рівень знань у сфері публічних закупівель шляхом самоосвіти; - неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 23.07.2025 11:42

Запити/Пояснення