• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Цифровий реєстратор/конвертор фотонних сигналів

Завершена

1 007 916.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 039.58 UAH
Номер: 50e36a268f99493b9465d6bcd50f83e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 03.06.2025 14:50 - 25.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.06.2025 № 44-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 03.06.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 03.06.2025 №44-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-17-005115-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою №710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського національного університету імені Тараса Шевченка (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.04.2025 № 7; протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.04.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Селток Фотонікс» від 01.05.2025 № 7/1; повідомлення про відмову від підписання договору ТОВ «Селток Фотонікс» від 02.05.2025 №25052-1; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ТОВ «Селток Фотонікс» у зв’язку з відмовою учасника підписання договору від 05.05.2025 №1; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця процедури ТОВ «ЕПЛАЙД НАНО ІНСТРУМЕНТС» від 07.05.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про продовження строку для укладання договору від 22.05.225 №2; договір від 26.05.2025 № 3926/05НДЧ ціною 585 000,00 гривень; пояснення Замовника надані 06.06.2025 на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 11.06.2025 17:04 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 17:04

Запити/Пояснення