• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Медичні матеріали ДК 021: 2015: 33140000-3 Медичні матеріали

Завершена

870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
Номер: 97abde38697f4824baeb1597538bbfaf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-12-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 12.05.2025 14:59 - 03.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.05.2025 № 32-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12.05.2025 № 32-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-17-004575-a 17.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 192-36-82, o.v.hrychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушення, допущеного при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» від 06.05.2025 № 149/2220-ВТ, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № ВТ-09/2220 від 17 квітня 2025 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» (далі - ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ»); протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» від 30.04.2025 № ВТ-9/2220/1; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» від 30.04.2025 року; договір від 06.05.2025 № 149/2220-ВТ; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12 травня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ», з урахуванням Особливостей, встановлено наступне. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей встановлений Замовником у Додатку 7 до тендерної документації, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: підтвердження інформації про те, що «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей)» - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 5 або 6 пункту 47 Особливостей (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі». Документ подається шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 30.04.2025 року, однак переможцем ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» не надано документи, які підтверджують відсутність підстав, установлених в абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей у спосіб та строки, встановлені в тендерній документації Замовника. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовнику 12.05.2025 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, проте надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не спростовують виявленого під час проведення моніторингу порушення щодо невідхилення переможця ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ». Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Проте, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено переможця торгів ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ», а укладено з ним договір про закупівлю від 06.05.2025 № 149/2220-ВТ на загальну суму 836 791,36 гривень (з ПДВ).
Період усунення порушень: 22.05.2025 12:44 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 12:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22.05.2025р. та відповідно до п. 10.2 Договору №149/2220-ВТ від 06.05.2025р. Адміністрація КНП «ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» ЗОР звітує про виконання та припинення дії Договору шляхом розірвання.
Дата публікації звіту: 28.05.2025 11:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації: 29.05.2025 13:23

Запити/Пояснення