-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Медичні матеріали ДК 021: 2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Завершена
870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 350.00 UAH
Номер:
97abde38697f4824baeb1597538bbfaf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 14:59 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2025 № 32-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Іванна ЙОЛИЧ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 12.05.2025 № 32-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-17-004575-a 17.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушення, допущеного при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» від 06.05.2025 № 149/2220-ВТ, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.04.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи № ВТ-09/2220 від 17 квітня 2025 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» (далі - ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ»); протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» від 30.04.2025 № ВТ-9/2220/1; повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» від 30.04.2025 року; договір від 06.05.2025 № 149/2220-ВТ; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12 травня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем процедури закупівлі ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ», з урахуванням Особливостей, встановлено наступне.
Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей - переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей імперативно установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей встановлений Замовником у Додатку 7 до тендерної документації, а саме: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель: підтвердження інформації про те, що «Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. (підпункт 3 пункт 47 Особливостей)» - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 5 або 6 пункту 47 Особливостей (довідка про відсутність не знятої чи непогашеної у встановленому законом порядку судимості за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів) та підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі». Документ подається шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель.
Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 30.04.2025 року, однак переможцем ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ» не надано документи, які підтверджують відсутність підстав, установлених в абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей у спосіб та строки, встановлені в тендерній документації Замовника.
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Замовнику 12.05.2025 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, проте надані Уповноваженою особою Замовника пояснення не спростовують виявленого під час проведення моніторингу порушення щодо невідхилення переможця ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ».
Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом третім підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Проте, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено переможця торгів ТОВ «ВЕСТА МЕДІКЕЛ», а укладено з ним договір про закупівлю від 06.05.2025 № 149/2220-ВТ на загальну суму 836 791,36 гривень (з ПДВ).
Період усунення порушень:
22.05.2025 12:44 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 12:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 22.05.2025р. та відповідно до п. 10.2 Договору №149/2220-ВТ від 06.05.2025р. Адміністрація КНП «ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР» ЗОР звітує про виконання та припинення дії Договору шляхом розірвання.
Дата публікації звіту:
28.05.2025 11:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації:
29.05.2025 13:23
Запити/Пояснення
Номер:
8fe853ee983e4ebab4af621b9207b9ca
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
12.05.2025 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі Медичні матеріали ДК 021: 2015: 33140000-3 Медичні матеріали» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-004575-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Поясніть, чому Уповноваженою особою КНП "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не відхилено переможця закупівлі ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ, а укладено з ним договір на закупівлю «Послуги з побудови системи відеоспостереження», тоді як:
У Додатку 7 тендерної документації встановлено вимогу, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель та визначено перелік, а також визначено спосіб надання таких документів.
Проте, переможцем закупівлі ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ жодного з документів, що вимагалися Замовником у Додатку 7 у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано.
У відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e59335f8ee7a4c689c8dbea5a3574866
Назва:
Лист -пояснення до мониторингу закупівлі за номером ID: UA-2025-04-17-004575-a
Дата опублікування:
15.05.2025 13:16
Опис:
1. Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської обласної ради надає пояснення на запит відповідно до моніторингу закупівлі по предмету ««Медичні матеріали ДК 021: 2015: 33140000-3 Медичні матеріали» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-004575-a). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням реальних потреб і оптимального співвідношення ціни та якості. Необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі визначені згідно в Додатку №2, опубліковані на майданчику Прозоро. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої на основі фактичного використання медичних матеріалів у попередньому році. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів. Очікувана вартість було визначено виходячи з ціни "Державного реєстру лікарських засобів України", яка склалась на даний час, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі публічних закупівель, комерційних пропозицій , на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, проведено враховуючи наказ за № 275 від 18 лютого 2020 року «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з змінами внесеними наказом № 649 від 07.04.2020 року «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», вимогами реєстру оптово-відпускних цін на вироби медичного призначення, ведення якого передбачено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18.08.2014 р.№ 574 «Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення змін до нього та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 09.09.2014 за № 1097/25874, Постанови КМУ від 25.03.2009р. №333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (зі змінами), Постанови КМУ від 17.10.2008 р. № 955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби» (зі змінами), і цінами, зареєстрованими у реєстрі оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби». Закупівлю оголосили з дотриманням вимог чинного законодавства та відповідно до річного плану закупівель.
2. Щодо оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки)
Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 і стосується наступних категорій замовників:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Джерело фінансування закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Закарпатський протипухлинний центр» Закарпатської області – власний бюджет, кошти, отримані від НСЗУ за медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнтам.
Тобто КНП «ЗПЦ» ЗОР не відноситься до категорій замовників які зобов’язані оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки)
3. Щодо третього питання: чому Уповноваженою особою КНП "ЗАКАРПАТСЬКИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ не відхиленопереможцязакупівлі ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ, а укладено з ним договір на закупівлю «Медичні матеріали ДК 021: 2015: 33140000-3 Медичні матеріали», тоді як: У Додатку 7 тендерної документації встановлено вимогу, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 4 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель та визначено перелік, а також визначено спосіб надання таких документів. Проте, переможцем закупівлі ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ жодного з документів, щовимагалися Замовником у Додатку 7 у визначений період з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано. У відповідності до вимог підпункту 3 пункту 44 постанови КабінетуМіністрівУкраїнивід 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Можу зазначити єдине, що у зв’язку з надмірним навантаженням мною не перевірено про завантаження документів переможця відповідно до Додатку 7, чим допущено порушення законодавства передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» а саме:
Замовник не відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Договір буде розірвано.
Уповноважена особа Іван ГАЙХЕЛ