-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді)
Завершена
1 677 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 771.50 UAH
мін. крок: 1% або 16 771.50 UAH
Номер:
4b3cea1bb61e471ab5b375418e0dcd28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-04-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2025 00:00
Період моніторингу:
04.06.2025 11:43 - 26.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2025 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-04-17-004496-a 17.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «В&В Будівництво», ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» та ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «БУЧАСЕРВІС» Бучанської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17 квітня 2025 року № 17/04/2025-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «В&В Будівництво» (далі – ТОВ «В&В Будівництво»), товариства з обмеженою відповідальністю «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ» (далі – ТОВ «БЛІЦ БУД ІНВЕСТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 травня 2025 року № 13/05/25, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 травня 2025 року № 19/05/25, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20 травня 2025 року № 20/05/25-1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20 травня 2025 року, договір підряду від 30 травня 2025 року № 257 (далі – Договір) на суму 1 669 116,00 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 09 червня 2025 року та 23 червня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Крім того пунктом 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної документації відсутній окремий додаток з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та окремий додаток з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовником порушено вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.06.2025 16:53 - 11.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2025 16:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказ про направлення на навчання уповноваженої особи з публічних закупівель
Дата публікації звіту:
21.07.2025 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
69530b7b36d14b49a30f9e92ed9e3b4f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.06.2025 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-004496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e82fe14cce0648ffae76f5e21afcfc05
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
09.06.2025 16:16
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Бучасервіс» Бучанської міської ради; б-р Леоніда Бірюкова, буд. 9, прим.2, м. Буча, Київська область, 08292; код за ЄДРПОУ — 25689882; категорія замовника — Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді)» Код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-17-004496-a
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Роботи «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді)» повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Тендерна пропозиція повинна бути складена відповідно до вимог визначених технічним завданням (Додаток 2). Згідно службової записки від майстра дільниці з експлуатації та ремонту житлового фонду с. Гаврилівка був складений дефектний акт з об’ємами робіт.
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з урахуванням змін та доповнень.
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Додатки:
1. Експертний звіт (Позитивний).
2. Затверджений Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта.
3. Службова записка зі зверненнями.
Номер:
603caa4d4c0e47d8a6feece86f63d66e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.06.2025 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-004496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. У відповіді, наданій Замовником 09.06.2025 на запит Держаудитслужби, Замовник зазначив: «При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована ЗА ВИКЛЮЧЕННЯМ СУМИ ГЛАВИ 10 «УТРИМАННЯ СЛУЖБИ ЗАМОВНИКА» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ». Відповідно до абзацу четвертого додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасника надати кошторисну документацію, у складі якої, зокрема, має бути Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою ІЗ УРАХУВАННЯМ ГЛАВИ 10 УТРИМАННЯ СЛУЖБИ ЗАМОВНИКА та глави 12 проектно-вишукувальні роботи. З огляду на зазначене, надати пояснення щодо встановлення вказаної вимоги у тендерній документації.
2. Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в частині наявності в тендерній документації окремих додатків, що містять перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
3. Надати пояснення, які глави зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «В&В Будівництво» у складі тендерної пропозиції (файл 28. Кошторис), не відповідають вимогам технічної специфікації, визначеним абзацом четвертим додатку 2 тендерної пропозиції.
4. Яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ») буде виконувати роботи, зазначені у відомості обсягів робіт, що міститься в додатку 2 тендерної пропозиції, зокрема за номерами 4, 5, 8, 11, враховуючи, що у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.04.2025 № 25/04-19 зазначено, що ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» не передбачає використання обладнання, транспортних засобів, машин та механізмів під час виконання робіт.
5. Пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» вимогам пункту 2 абзацу четвертого додатку 1 тендерної документації щодо надання копії ліцензії на будівельну діяльність.
6. Надати інформацію щодо підстав невідповідності календерного графіку виконання робіт (Додаток 2 до договору від 30.05.2025 № 257 (далі – Договір)) пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668) в частині не зазначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
7. Надати інформацію щодо підстав невідповідності календарного плану фінансування виконання робіт (Додаток 3 до Договору) пункту 84 Постанови № 668 в частині не зазначення фінансування на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e7ccb8cfb51240cfa1f864b332418181
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-004496-a)
Дата опублікування:
23.06.2025 11:45
Опис:
1.У відповіді, наданій Замовником 09.06.2025 на запит Держаудитслужби, Замовник зазначив: «При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована ЗА ВИКЛЮЧЕННЯМ СУМИ ГЛАВИ 10 «УТРИМАННЯ СЛУЖБИ ЗАМОВНИКА» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ». Відповідно до абзацу четвертого додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасника надати кошторисну документацію, у складі якої, зокрема, має бути Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою ІЗ УРАХУВАННЯМ ГЛАВИ 10 УТРИМАННЯ СЛУЖБИ ЗАМОВНИКА та глави 12 проектно-вишукувальні роботи. З огляду на зазначене, надати пояснення щодо встановлення вказаної вимоги у тендерній документації.
Відповідь:
Згідно з «Настановою з визначення вартості будівництва», затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281
Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат.
В складі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва передбачається:
- Глава 10. Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги
- Глава 12. Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд
-
В абзаці четвертому додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен у складі кошторисної документації надати «Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації – 48772,00 грн.)»
Дійсно, у відповіді, наданій Замовником 09.06.2025 сталася технічна помилка.
Виправлений пункт відповіді:
5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника процедури закупівлі повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», з урахуванням змін та доповнень. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» - 48772,00 грн
2. Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування в частині наявності в тендерній документації окремих додатків, що містять перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Відповідь:
Розділ 3 частина 5 Тендерної документації, Додаток 1 та Додаток 3.
3. Надати пояснення, які глави зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «В&В Будівництво» у складі тендерної пропозиції (файл 28. Кошторис), не відповідають вимогам технічної специфікації, визначеним абзацом четвертим додатку 2 тендерної пропозиції.
Відповідь:
1. В зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданим учасником товариством з обмеженою відповідальністю «В&В Будівництво» у складі тендерної пропозиції (файл 28. Кошторис) в главі 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд) зазначена сума (Разом по главі 12) – 40,643 тис.грн. В абзаці четвертому додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен у складі кошторисної документації надати «Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації – 48772,00 грн.)»
2. Назва закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с.Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді)». Учасник ТОВ «В&В Будівництво» надав кошторисну документацію, в тому числі і Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою для об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 3, с.Гаврилівка, Бучанського району, Київської області (заходи з усунення аварій в житловому фонді)»
4. Яким чином учасник товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» (далі – ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ») буде виконувати роботи, зазначені у відомості обсягів робіт, що міститься в додатку 2 тендерної пропозиції, зокрема за номерами 4, 5, 8, 11, враховуючи, що у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 25.04.2025 № 25/04-19 зазначено, що ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» не передбачає використання обладнання, транспортних засобів, машин та механізмів під час виконання робіт.
Відповідь: Згідно поданого Учасником ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» у складі пропозиції локального кошторису (файл «Кошторис_Садова_18.pdf») усі роботи будуть виконуватися вручну, без використання транспортних засобів, машин та механізмів, зокрема роботи, зазначені у відомості обсягів робіт, що міститься в додатку 2 тендерної пропозиції, за номерами 4, 5, 8, 11. Використання ручної праці не порушує технологію виконання робіт та не суперечить державним нормативам.
5. Пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦГІДРОІЗОЛЯЦІЯ» вимогам пункту 2 абзацу четвертого додатку 1 тендерної документації щодо надання копії ліцензії на будівельну діяльність.
Відповідь:
Довідка №25/04-26 від 25.04.2025р., Ліцензія № 13-Л від 29.03.2017р.
6. Надати інформацію щодо підстав невідповідності календерного графіку виконання робіт (Додаток 2 до договору від 30.05.2025 № 257 (далі – Договір)) пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668) в частині не зазначення дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
П.17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Відповідь: Договором підряду передбачено один від робіт - капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області, який не поділяється на етапи, комплекси.
7. Надати інформацію щодо підстав невідповідності календарного плану фінансування виконання робіт (Додаток 3 до Договору) пункту 84 Постанови № 668 в частині не зазначення фінансування на поточний рік за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва.
Відповідь:
Договором підряду передбачено один від робіт - капітальний ремонт покрівлі житлового будинку за адресою: вул. Садова, 18, с. Гаврилівка, Бучанського району, Київської області. Одна робота – один Акт виконаних робіт.
П.84. План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо.