• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2» (код ДК 021:2015:71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

3 787 943.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 939.72 UAH
Номер: c1862594a6df4a1ea302101d821619ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-30-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 30.05.2025 17:06 - 21.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2025 № 58-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 30.05.2025 № 58-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-17-003144-a, 17.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 790-17-02, v.a.berehova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (Облвійськадміністрації) (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-17-003673-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.04.2025 № 62/К; запит до процедури потенційного учасника від 17.04.2025 та відповідь замовника від 18.04.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «В.С. ПРОЕКТ» (далі – ТОВ «В.С. ПРОЕКТ»); вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «В.С. ПРОЕКТ»; протокол уповноваженої особи від 15.05.2025 № 79/К; повідомлення про намір укласти договір від 15.05.2025; договір на роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2» (код ДК 021:2015:71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від 29.05.2025 № PL05A_06_CSC на суму 2954595,54 грн (2462162,95 грн без ПДВ, ПДВ – 492432,59 грн) (далі – Договір), укладений з ТОВ «В.С. ПРОЕКТ»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 04.06.2025 в електронній системі закупівель. За результатами проведеної процедури між Замовником та ТОВ «В.С. ПРОЕКТ» укладено договір на суму на суму 2 954 595,54 грн (2 462 162,95 грн без ПДВ, ПДВ – 492 432,59 грн).
Період усунення порушень: 13.06.2025 15:23 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 15:23

Запити/Пояснення