-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний
• Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету • Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2025 рік. • Місцезнаходження: 30455, Хмельницька область, Шепетівський район, селище Гриців, ВУЛИЦЯ Миру, будинок 3. • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Уточнюючий код за ДК 021:2015: 09112200-9 - Торф • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. • Код КПВК 0611091 – 1219000 грн. 0613230 – 130675 грн.
Завершена
1 347 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 735.00 UAH
Номер:
513375fdbb904e1f8eee063763cb665d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 14:59 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 № 44-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 26.05.2025 № 44-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2025-04-17-003005-a 17.04.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Шевчук М.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані закупівель, визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Вищого художнього професійного училища №19 смт. Гриців Шепетівського району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 №2, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 18.04.2025, відповіді Замовника від 21.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.04.2025, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Конопельнюк Юлії Василівни (далі – ФОП Конопельнюк Юлія Василівна), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Конопельнюк Юлії Василівни від 01.05.2025 №3, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРФ ЮА» (далі – ТОВ «ТОРФ ЮА»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРФ ЮА» від 01.05.2025 №4, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Іскруна Віктора Петровича (далі – ФОП Іскрун Віктор Петрович), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Іскруна Віктора Петровича від 01.05.2025 №5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.05.2025, Договір про постачання товару від 13.05.2025 №16 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.05.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 02.06.2025, пояснення (інформацію, документи) від 02.06.2025, 09.06.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
13.06.2025 12:28 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2025 12:28
Запити/Пояснення
Номер:
87c3f155d04f4315b92a6ef05acb0e1f
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.05.2025 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-003005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e46a9c1b7f58496ebc862dad7544ee97
Назва:
відповідь з додатками
Дата опублікування:
02.06.2025 13:37
Опис:
відповідь з додатками
Номер:
79e113fb9c62482f846f172211bba7c0
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.06.2025 15:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Напівбрикет торф'яний, Торф паливний фрезерний» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-003005-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме:
1. У своєму поясненні від 28.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю Замовник надав посилання на головну сторінку власного вебсайту https://vhpu19.km.ua/, однак, моніторингом не виявлено оприлюдненої на сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі як то передбачено вимогами пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова 710).
Державна аудиторська служба відповідно до пункту 5 Постанови № 710 забезпечує проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Моніторинг процедури закупівлі є однією із форм здійснення державного фінансового контролю відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.93 р. № 2939-XII.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
При цьому Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Відтак, повторно зазначаю про необхідність надання посилання на сторінку власного веб-сайту, яка містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі або зазначення шляху до даного обґрунтування з головної сторінки до розділу (підрозділу) веб-сайту, у якому воно міститься.
2. Згідно пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Згідно норм пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Тендерна документація Замовника затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.04.2024 № 2 відповідно до пункту 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовник не розмістив в електронній системі закупівель в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем процедури закупівлі ФОП Іскруном Віктором Петровичем забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 2 % від суми договору у формі банківської гарантії на умовах грошового забезпечення (покриття) у відповідності до вимог оголошення про проведення відкритих торгів та пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
4. Згідно абзацу п’ятого пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, можуть змінюватися у випадку продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Замовником 30.05.2025 за згодою сторін укладено додаткову угоду №1 до Договору від 13.05.2025 №16 щодо продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
023e5d1ddc06498a860449871fa3aedd
Назва:
відповідь на запит 2
Дата опублікування:
09.06.2025 10:13
Опис:
відповідь на запит 2