-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засувки шиберні з електроприводами
Завершена
1 251 368.04
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 400.00 UAH
Номер:
d8a37f0a76b44615af581ea45512950d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 14:27 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2025 №62-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.05.2025 №62-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-17-002699-a 17.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Відокремлений підрозділ «Рівненська атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АРМБУД», протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей до 16.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.05.2025 №273, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025, договір про закупівлю від 30.05.2025 № 53-122-01-25-16257, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.05.2025.
Період усунення порушень:
04.06.2025 12:14 - 10.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2025 12:14
Запити/Пояснення
Номер:
66c30453f6604622a5ff7abf3d6c6c84
Назва:
UA-M-2025-05-26-000062
Дата опублікування:
27.05.2025 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Засувки шиберні з електроприводами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-002699-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
У разі якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим досвідом.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
d8e161f12b9a4120a9792a5657ec748e
Назва:
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 27.05.2025
Дата опублікування:
30.05.2025 13:56
Опис:
У відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 27.05.2025 надаємо наступні пояснення.
Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі 42130000-9 (Засувки шиберні з електроприводами) повідомляємо, що згідно із частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів і запланована закупівля включається до річного плану закупівель. Отже, закупівля здійснюється згідно з річним планом закупівель. Закон передбачає, що у річному плані закупівель замовник вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість та інших податків і зборів.
Очікувана вартість закупівлі 42130000-9 (Засувки шиберні з електроприводами) визначена згідно з наказом АТ «НАЕК «Енергоатом» «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» від 08.10.2024 № 01-1011-н і з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (надалі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі проводився відповідно до Методики, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» тощо); 2) отримання цінових пропозицій від виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх періодів. За результатами вищезазначених досліджень було оформлено інформаційну довідку щодо визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної Методики та усіх актуальних джерел інформації.
Для можливості проведення аналізу очікуваної вартості закупівлі 42130000-9 (Засувки шиберні з електроприводами) було надіслано запит про надання комерційних пропозицій електронну адресу учасників ринку.
Провівши оцінку наданих комерційних пропозицій визначено очікувану вартість закупівлі за найменшою ціною серед наданих комерційних пропозицій.
Джерелом фінансування АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Якісні та технічні характеристики по кожному конкретному товару, заявленому замовником у тендерній документації, викладені в додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі 42130000-9 (Засувки шиберні з електроприводами): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-raes.html.
Додатки:
1. Про запит комерційної пропозиції № 22-4009/041 від 04.03.2025 – на 2 арк.
2. Про запит комерційної пропозиції № 22-4008/041 від 04.03.2025 – на 2 арк.
3. Про запит комерційної пропозиції № 22-4042/041 від 05.03.2025 – на 2 арк.
4. Про запит комерційної пропозиції № 22-4560/041 від 12.03.2025 – на 2 арк.
5. Про запит комерційної пропозиції № 22-4570/041 від 12.03.2025 – на 2 арк.
6. Про запит комерційної пропозиції № 22-4568/041 від 12.03.2025 – на 2 арк.
7. Комерційна пропозиція ТОВ «АРМБУД» № 1469/25 від 13.03.2025 – на 2 арк.
8. Комерційна пропозиція ТОВ «АТОМСТРОЙМЕХАНІЗАЦІЯ» № 68(АТМ)-03-25 від 27 березня– на 1 арк.
9. Комерційна пропозиція ТОВ «АУМА ТЕХНОЛОГІЇ АВТОМАТИЗАЦІЇ» № 0319-С/1 від 19.03.2025 – на 4 арк.
10. Комерційна пропозиція ES Group Europe s.r.o. № 158 від 24.03.2025 – на 1 арк.
11. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 01.04.2025 б/н від 07.04.2025– на 2 арк.
12. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі– на 1 арк.