-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Завершена
2 840 957.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 204.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 204.79 UAH
Номер:
d278c5a48ed84ee2a7518182eaf3b145
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 17:05 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2025 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
30.05.2025 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-04-17-002570-a, 17.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) (далі – Замовник) UA-P-2025-04-17-003058-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника - протокол від 17.04.2025 № 61/К; вимогу про обґрунтування аномально низької ціни до 07.05.2025; вимогу про усунення невідповідностей до 15.05.2025; протокольне рішення, прийняте уповноваженою особою Замовника від 15.05.2025 № 80/К; договір від 27.05.2025 № PL05А_06_TS укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТН ЦЕНТР", на суму 1 319 033,00 гривень (без ПДВ); відповідь замовника від 04.06.2025 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
12.06.2025 17:53 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2025 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
1cbe51ef03f14d19bb497b5d9e8ad16c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2025 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 2 840 957,48 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-17-002570-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ.
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7574e16e25154deca7de200bcf6e395f
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
04.06.2025 16:09
Опис:
Щодо першого питання повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю робіт: Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2» (код ДК 021:2015:71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) визначено Розпорядженням Полтавської обласної військової адміністрації від 23.12.2024 № 775 «Про обласний бюджет Полтавської області на 2025 рік 1610000000 (код бюджету)» (КПВК 1511300) та Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №584 від 26.03.2025 «Про внесення змін до переліку проєктів, які фінансуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України» (КПВК 1517381).
Щодо другого питання, то очікувану вартість зазначеного предмета закупівлі було визначено розрахунками керуючись Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Згідно даної настанови, пункт 4.32 «На етапі складання інвестерської кошторисної документації до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР окремими рядками включаються кошти на:
1) утримання служби замовника в розмірі 1 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР;
2) здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР*
3) надання послуг інженера-консультанта за договором про надання інженерно-консультаційних послуг, залежно від етапу, на якому він залучений, в розмірі 3% від підсумку глав 1 – 9 ЗКР*.
* розмір коштів за здійснення технічного нагляду та надання послуг інженера-консультанта відповідно до цієї Настанови визначається без урахування вартості технологічного обладнання, у тому числі медичного, а також меблів та інвентаря.
Додатково надаємо розрахунок очікуваної вартості робіт з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція навчального та спального корпусів Кременчуцького спортивного ліцею імені І.М. Піддубного Полтавської обласної ради за адресою: Полтавська область, м. Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, 2» (код ДК 021:2015:71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Щодо третього питання, надаємо посилання на сторінку веб-сайту: https://poda.gov.ua/documents/224115 на якому відповідно до абзацу третього пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», Замовником розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.