-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виконання проєктних робіт по об’єкту: «Реконструкція. Встановлення додаткового теплообмінника замкнутого контуру охолодження генератора»
Завершена
2 700 150.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 500.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 500.75 UAH
Номер:
0c338c056620432580a2cbb20dbdb0eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-30-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.05.2025 00:00
Період моніторингу:
30.05.2025 14:46 - 21.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.05.2025 № 46-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 30.05.2025 № 46-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2025-04-17-000544-a 17.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Філії «Відокремлений підрозділ «Хмельницька атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.04.2025 №131, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 21.04.2025 та від 23.04.2025, відповідь Замовника на звернення від 22.04.2025 та від 25.04.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ "ТПС ІНЖИНІРИНГ", повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "ТПС ІНЖИНІРИНГ", документи, завантажені ТОВ "ТПС ІНЖИНІРИНГ" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 16.05.2025 №227, повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025, договір про виконання робіт від 29.05.2025 № 532-25 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 10.06.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
17.06.2025 17:33 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2025 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
68225f3e4b7747b08cb450469364af41
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.06.2025 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Виконання проєктних робіт по об’єкту: «Реконструкція. Встановлення додаткового теплообмінника замкнутого контуру охолодження генератора» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-17-000544-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. надайте інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
ccfe094ed8114f6f88cef23cce78240b
Назва:
Пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби до закупівлі за номером UA-2025-04-17-000544-a
Дата опублікування:
10.06.2025 15:07
Опис:
Пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби, що опублікований в електронній системі закупівель до закупівлі за номером UA-2025-04-17-000544-a
Запит: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідь: 1. Розмір бюджетних призначень визначений на основі «Переліку інвестиційних проектів, рішення з реалізації яких прийняті Кабінетом Міністрів України» від 17.03.2025, а саме п. 3 «Заходи з підвищення надійності та ефективності діючих енергоблоків, заходи з виконання умов ліцензій ДІЯРУ» з дотриманням Кошторисних норм в будівництві, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» із змінами. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі та обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено методом порівняння ринкових цін.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Замовником надіслані письмові запити на цінові пропозиції потенційним виконавцям проєктних робіт. У відповідь отримано комерційні пропозиції, відповідно до яких визначена очікувана вартість предмету закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у технічній специфікації до предмету закупівлі та завданні на проєктування відповідно до вимог ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі Змінами №1 та №2, а також вимог і положень нормативних і виробничих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП ХАЕС», зокрема СОУ НАЕК 005:2024 «Управління поставками (закупівлями) продукції. Технічна документація до предмета закупівлі. Порядок розроблення, оформлення та поводження. Вимоги до змісту».
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/04/haes-1704251.DOCX
Додаток: Комерційні пропозиції на 13 арк.