• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бланки (Бланки медичної документації)

Завершена

897 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 485.00 UAH
Номер: bbecd635552f493097d000f8d6585aff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-19-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 19.05.2025 17:48 - 10.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 63-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.05.2025 № 63-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-04-16-012293-a, яку проводить Комунальне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 114-46-99, m.a.diachenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 29 » травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 17; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Федорян Сергій Анатолійович, фізичної особи-підприємця Піхотенко Олег Григорович та товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»; протокольні рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 № 17А, від 05.05.2025 № 17А, від 23.05.2025 № 17В та від 26.05.2025 № 18В; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.05.2025 № 7963-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26 травня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 28.05.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 29.05.2025 17:48 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 17:48

Запити/Пояснення