-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Бланки (Бланки медичної документації)
Завершена
897 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 485.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 485.00 UAH
Номер:
bbecd635552f493097d000f8d6585aff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-19-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.05.2025 00:00
Період моніторингу:
19.05.2025 17:48 - 10.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.05.2025 № 63-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 19.05.2025 № 63-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-04-16-012293-a, яку проводить Комунальне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 29 » травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 № 17; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Федорян Сергій Анатолійович, фізичної особи-підприємця Піхотенко Олег Григорович та товариства з обмеженою відповідальністю «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»; протокольні рішення уповноваженої особи від 01.05.2025 № 17А, від 05.05.2025 № 17А, від 23.05.2025 № 17В та від 26.05.2025 № 18В; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.05.2025 № 7963-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26 травня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 28.05.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.05.2025 17:48 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 17:48
Запити/Пояснення
Номер:
11d2fa30374041d5ab59ebeeb9d90ce7
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
26.05.2025 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Бланки медичної документації» (код ДК 021:2015: 22820000-4: Бланки) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-012293-a), яка проведена КНП «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
181ec58b2e694a99b35f6557d11dcc96
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.05.2025 11:58
Опис:
На Ваш запит від 26.05.2025 17:47 «Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.» надаємо наступну інформацію.
Щодо питання №1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик.
Замовником на підставі службових листів від співробітників лікарні, щорічної потреби та багаторічного досвіду здійснюється закупівля бланків певної форми та стандартів для виконання покладених на лікарню завдань. Замовник кожного року проводить закупівлі бланків затверджених фахівцями які залишаються незмінними на протязі багатьох років.
Щодо питання №2. Визначення очікуваної вартості.
Очікувану вартість Замовником прораховано з досвіду аналогічної процедури закупівлі в 2024 році:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-02-011995-a. При завершені процедури Замовником 24.04.2024 року укладено Договір №220-Т з ФОП Сотник Василь Андрійович на суму 1 512 590,50 грн. Слід зазначити, що в вище наведеній процедурі закуповувались бланки та журнали.
В поточному році Замовником оголошено закупівлю на бланки та журнали на загальну суму 1 454 000,00 грн. за ті ж самі обсяги продукції, тобто вартість зменшилась попри основні економічні показники: інфляцію, подорожчання вартості ТМЦ та палива.
Перебіг відкритих торгів з особливостями підтвердив вірність розрахунку очікуваної вартості Закупівлі.
У даній Закупівлі прийняли участь 3 учасники. Перевіривши тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі Замовник визнав переможцем ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" (ЕДРПОУ 43977041). На теперішній час проходить процедура укладання Договору.