-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області
Торги відмінено
4 036 743.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 183.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 183.72 UAH
Номер:
7acc486077194dc0990ad250d04babf4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 12:16 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 36-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.05.2025 № 36-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2025-04-16-011257-a 16.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 №20 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Лабудяк Михайло Михайлович (далі – ФОП Лабудяк М.М.), вимогу про усунення невідповідностей до 02.05.2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 №25, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 08.05.2025 року та 09.05.2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №26, інформацію про відміну від 09.05.2025 року.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №382) було внесено зміни до Особливостей, які набули чинності 09.04.2024, зокрема, у пункті 47 абзац чотирнадцятий виключити.
Однак, Замовником у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ ТД зазначено, що: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.», тобто передбачено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
Отже, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою №382, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного(-их) до предмету закупівлі договору(-ів) (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору).
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ФОП Лабудяк М.М. надано довідку виконання аналогічного договору від 30.04.2025 б/н (файл «довідка аналогічного договору.pdf») без зазначення ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; посади, телефону посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору.
У пункті 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір, пов'язаний з будівництвом нових об’єктів – ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи).
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ФОП Лабудяк М.М. надано договір підряду від 24.11.2023 №58 на виконання робіт з благоустрою Алеї Слави по вул. Зеновія Красівського, 70 в с. Витвиця, який не пов'язаний з будівництвом нових об’єктів.
Відповідно до підпункту 3.1.6. пункту 4 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД фізична особа чи фізична особа-підприємець у складі тендерної пропозиції подає інформацію в довільній формі про реєстраційний номер облікової картки платника податків та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті) або копії таких документів.
Проте, учасником ФОП Лабудяк М.М. в складі своєї тендерної пропозиції (до кінцевого строку подання тендерних пропозицій 01.05.2025 року) вищевказаної інформації або копій вищевказаних документів не надано. Слід зазначити, що файл «Паспорт1 001.pdf» завантажений учасником ФОП Лабудяк М.М. в електронну систему закупівель 06.05.2025 року, тобто після повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 02.05.2025 року.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М., тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності.
Крім того, у пункті 10 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до ТД Замовник передбачив вимоги до виконання робіт: «Вимагається обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні (Додаток 2 до ТД) у складі пропозиції надається відповідний лист».
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. вищевказаний лист не надано.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Лабудяк М.М. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також, згідно з Додатком 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, по пунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей – документ, що підтверджує відсутність підстав, про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ФОП Лабудяк М.М. шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаний витяг не надано.
Слід зазначити, що у Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД Замовник зазначив: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.»
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Лабудяк М.М. через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 08.05.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Лабудяк М.М. за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником 09.05.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Лабудяк М.М. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «У зв’язку з вищевказаним та враховуючи перегляд тендерної пропозиції, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника згідно пп. 3 п. 44 Особливостей та відміну закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей».
09.05.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №26 щодо відміни торгів та інформацію про відміну.
Період усунення порушень:
14.05.2025 10:49 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.05.2025 10:49
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації:
28.05.2025 11:29
Запити/Пояснення
Номер:
a6905ce6fbe740fdb1207ecbb7082146
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-16-011257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проєктно-кошторисну документацію, дефектні акти, експертні звіти тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
899ffe94d7284246b0dc3c13bff85a07
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 15:02
Опис:
Про надання пояснення
Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради на виконання вимог ч. 5 ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надає пояснення у порядку визначеному законодавством та у черговості визначеній запитувачем:
Щодо: обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначено рішенням Долинської міської ради від 03.04.2025р. «Про бюджет Долинської міської територіальної громади на 2025р.». Копію рішення долучаємо.
Щодо: Технічних та якісних характеристики предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником на підставі проектно-кошторисної документації та викладені у Додатку 2 до тендерної документації, (відомість обсягів робіт).
Щодо: визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт:
Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась замовником з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, на підставі розробленої та затвердженої проектної документації.
Щодо: надання посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ubi.dolyna.if.ua/.
Номер:
7a2776df91894f7d81c28f4fb6ed355c
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2025 13:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-16-011257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного(-их) до предмету закупівлі договору(-ів) (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку виконання аналогічного договору від 30.04.2025 б/н (файл «довідка аналогічного договору.pdf») без зазначення ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; посади, телефону посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору?
2. У пункті 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що: «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір, пов'язаний з будівництвом нових об’єктів – ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи)».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції надано договір підряду від 24.11.2023 №58 на виконання робіт з благоустрою Алеї Слави по вул. Зеновія Красівського, 70 в с. Витвиця, який не пов'язаний з будівництвом нових об’єктів?
3. Відповідно до підпункту 3.1.6. пункту 4 фізична особа чи фізична особа-підприємець у складі тендерної пропозиції подає інформацію в довільній формі про реєстраційний номер облікової картки платника податків та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті) або копії таких документів.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції вищевказаної інформації або копій вищевказаних документів не надано?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2674ba7583944940a5a508923f6cf95b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 12:06
Опис:
Про надання пояснення
На виконання запиту Управління західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 07 травня 2025 року на надання пояснення «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку виконання аналогічного договору від 30.04.2025 б/н (файл «довідка аналогічного договору.pdf») без зазначення ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; посади, телефону посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору?» повідомляємо про те, що Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Лабудяк М.М. зазначену інформацію було отримано та прийнято до уваги з файлу «аналогічний договір 58, акти.pdf».
На надання пояснення «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції надано договір підряду від 24.11.2023 №58 на виконання робіт з благоустрою Алеї Слави по вул. Зеновія Красівського, 70 в с. Витвиця, який не пов'язаний з будівництвом нових об’єктів?» повідомляємо про те, що Замовник взяв до уваги аналогічний договір, як такий що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015).
На надання пояснення «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції інформацію про реєстраційний номер облікової картки платника податків та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті) або копії таких документів не надано?» повідомляємо про те, що у тендерній пропозиції учасника ФОП Лабудяк М.М. наявна дана інформація у файлі під назвою «Паспорт1 001.pdf»
Номер:
d0e04d63ef7841b58171c684fdc88ce6
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.05.2025 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-16-011257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 10 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до тендерної документації Замовник передбачив вимоги до виконання робіт: «Вимагається обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні (Додаток 2 до ТД) у складі пропозиції надається відповідний лист».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції вищевказаний лист не надано?
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Лабудяк М.М. через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fab218507695476fa714d16356f2a182
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 12:07
Опис:
На виконання запиту Управління західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08 травня 2025 року на надання пояснення «Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. те, що ним в складі своєї тендерної пропозиції не надано лист про обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні (Додаток 2 до ТД)?» та «Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Лабудяк М.М. через те, що ним у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»? повідомляємо про те, що частиною 3 п. 44 Особливостей визначено підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця. Серед інших пропозиція відхиляється, коли переможець:
– не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому п. 47 цих Особливостей;
У зв’язку з вищевказаним та враховуючи перегляд тендерної пропозиції, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника згідно пп. 3 п. 44 Особливостей та відміні Закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей