• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проведення благоустрою (капітальний ремонт) території скверу поблизу будинку культури з облаштуванням, відновленням та модернізацією малих архітектурних форм (лавок, опор вуличного освітлення, альтанок, тенжні (соляної градирні), елементів ландшафтного дизайну) по вулиці Грушевського – проспект Незалежності в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області

Торги відмінено

4 036 743.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 183.72 UAH
Номер: 7acc486077194dc0990ad250d04babf4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.05.2025 12:16 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 36-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Андрій ТИМОФІЙЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.05.2025 № 36-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-04-16-011257-a 16.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.04.2025 №20 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Лабудяк Михайло Михайлович (далі – ФОП Лабудяк М.М.), вимогу про усунення невідповідностей до 02.05.2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.05.2025 №25, повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2025 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 08.05.2025 року та 09.05.2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №26, інформацію про відміну від 09.05.2025 року. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №382) було внесено зміни до Особливостей, які набули чинності 09.04.2024, зокрема, у пункті 47 абзац чотирнадцятий виключити. Однак, Замовником у пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ ТД зазначено, що: «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.», тобто передбачено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Отже, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою №382, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. встановлено наступне. Відповідно до підпункту 1.1.1 пункту 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного(-их) до предмету закупівлі договору(-ів) (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; П.І.П., посади, телефону, посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ФОП Лабудяк М.М. надано довідку виконання аналогічного договору від 30.04.2025 б/н (файл «довідка аналогічного договору.pdf») без зазначення ідентифікаційного коду в ЄДРПОУ, юридичної адреси; посади, телефону посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору. У пункті 1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник зазначив, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір, пов'язаний з будівництвом нових об’єктів – ДК 021:2015 – 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи). Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасником ФОП Лабудяк М.М. надано договір підряду від 24.11.2023 №58 на виконання робіт з благоустрою Алеї Слави по вул. Зеновія Красівського, 70 в с. Витвиця, який не пов'язаний з будівництвом нових об’єктів. Відповідно до підпункту 3.1.6. пункту 4 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД фізична особа чи фізична особа-підприємець у складі тендерної пропозиції подає інформацію в довільній формі про реєстраційний номер облікової картки платника податків та/або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної фіскальної служби (державної податкової служби) і мають відмітку у паспорті) або копії таких документів. Проте, учасником ФОП Лабудяк М.М. в складі своєї тендерної пропозиції (до кінцевого строку подання тендерних пропозицій 01.05.2025 року) вищевказаної інформації або копій вищевказаних документів не надано. Слід зазначити, що файл «Паспорт1 001.pdf» завантажений учасником ФОП Лабудяк М.М. в електронну систему закупівель 06.05.2025 року, тобто після повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 02.05.2025 року. Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М., тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Крім того, у пункті 10 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» до ТД Замовник передбачив вимоги до виконання робіт: «Вимагається обов’язкове відвідування та ознайомлення учасником закупівлі з об’єктом будівництва, що є предметом закупівлі та об’ємом робіт передбаченим в технічному завданні (Додаток 2 до ТД) у складі пропозиції надається відповідний лист». Однак, у складі своєї тендерної пропозиції ФОП Лабудяк М.М. вищевказаний лист не надано. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Лабудяк М.М. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також, згідно з Додатком 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, зокрема, по пунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей – документ, що підтверджує відсутність підстав, про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно керівника учасника процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Проте, у визначений ТД та Особливостями строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, учасником-переможцем ФОП Лабудяк М.М. шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищевказаний витяг не надано. Слід зазначити, що у Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД Замовник зазначив: «У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей або надав документи, які не відповідають вимогам визначним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків визначених Особливостями замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.» Таким чином, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Лабудяк М.М. через те, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 08.05.2025 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Лабудяк М.М. за ненадання протягом чотирьох днів з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником 09.05.2025 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Лабудяк М.М. Зокрема, у відповіді Замовник зазначив, що: «У зв’язку з вищевказаним та враховуючи перегляд тендерної пропозиції, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника згідно пп. 3 п. 44 Особливостей та відміну закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей». 09.05.2025 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №26 щодо відміни торгів та інформацію про відміну.
Період усунення порушень: 14.05.2025 10:49 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2025 10:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто шляхом відміни торгів.
Дата публікації: 28.05.2025 11:29

Запити/Пояснення